סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסיפורים של העבד שלי

מסיפורים של העבד שלי
לפני 12 שנים. 3 ביולי 2011 בשעה 11:55

29.6.2011
_______________

סוף סוף זה קרה,
אחרי שש שנים של חיפושים באתרי צאט שונים ובשיחות עם נשים משונות לתוך הלילה, סוף סוף זה קרה מצאתי את המלכה שלי.
נפגשנו בעזריאלי היא הייתה סקסית בטרוף, הייתי נבוך בטרוף, עלינו לארומה.
היא הייתה קרה וחמודה באותו הזמן, יש לה מבט סקסי קר בפנים, מבט אחד שלה ובא לך לרדת על 4 להוציא את הלשון החוצה ולחכות לאישור.
חמודה כי שהיא מחייכת היא פשוט כובשת אותך.
לך תביא לי אייס קפה אמרה ואפילו לא הנידה עף-עף, אפילו לא אמרה לי איפה היא תשב.
לקחתי את האייס שלה והקפה שלי וחיפשתי אותה, פחות ושנייה וראיתיי אותה מרחוק, אני בטוח שבשבילי הלכה לשבת רחוק מההמון, אי אפשר לפספס אותה
עצרתי, התבוננתי בה כמה שניות הסתכלתי מכף רגל ועד ראש, לבשה כפכפים שטוחים שחשפו כף רגל מושלמת, ללקק את השפתיים, עומד ככה עם המגש
ביד ושיא השלמות יושבת מולי, מרגיש איך מתפתחת לי זיקפה בין הרגליים.

ניגשתי אליה עדיין נבוך אבל יותר מוקסם, הגשתי לה את הקפה עוקב איך מכניסה את הקש לפה בין השפתיים המתוקות האלו ואני מפנטז כבר איך הסוכר נופל מתחת לרגליה ואני מתכופף להרים אותו ונכנס בין רגליה כלכך קרוב, יכול להריח אותה וכמעט לטעום אבל כלכך רחוק. כלכך רוצה לטעום אותה לטעום מהפרי האסור הזה אבל לא יכול.

בוא!!! היא קוטעת את מחשבותי הולכים לטייל קצת, מקפיד ללכת חצי צעד מאחוריה וממש מרגיש כמו כלבלב שהולך אחרי בעליו.
עולים לגג פה אני כבר משוחרר יותר, הקפה מטפטף לה בארוטיות על הרגל והיא מספרת לי כמה סקסי זה שזה נוטף על הגרון ומחליק על החזה.
ואני מפליג בדימיונות. אין אף אחד על הגג, מוציאים פינה שקט, היא שולחת יד לזין שלי על המכנס לא אין מצב שהדבר העלוב הזה יגע בי היא אומרת.
רוצה לרדת לי אפס?כן המלכה. אני יושב על ספסל והיא עומדת לידי מרימה רגל אחת על הכתף שלי, ומה אתה מוכן לעשות בשביל זה?

הכל המלכה הכל, יפה היא אומרת ומסתכלת עלי בחצי חיוך ערסי כזה היא דוחפת אותי עם הרגל ואני נשכב לאחור היא מתיישבת לי על החזה מש קרוב לפה עדיין עם הג'ינס מממממממממ זה מחרמן אותך כלבלב, אולי אני אקרא לך רקסי? לאאאאא זה שם גזעי מידי בשבילך אולי שוקי יותר מתאים לך מה אתה אומר זונזונת קטנה שלי? היא פותחת את הגינס ומתיישבת עם התחתון על הפה שלי, הידיים שלי תפוסות עם הרגליים שלה, אם תוך 20 שניות אתה מצליח להזיז את התחתון ולחדור אלי את יורד לי אם לא אנחנו לא מתראים יותר לעולם, קדימה ואני כלכך קרוב נלחם עם הלשון שלי בתחתון שלה מריח אותה וכמעט כבר טועם, 10 שניות!!! ואז פתאום מצליח, מלקק את שפתותיה טועם את הרטיבות הזאת החמה, והיא מסיטה את התחתון מפרידה עם ידה את שפתותיה מכניסה אצבע פנימה ואז מכניסה אותה עמוק לפי תמצצי זונה!!! ואני מתענג על הטעם, טעים לך כלבה?את אוהבת למצוץ אההה אני מהנהן בראשי,
והיא סוטרת לי.
תתרכז בלענג אותי טמבל היא מתחילה ממש לרכב עלי, ואז משחררת את הידיים שלי תתחיל להשתמש בהם אומרת גונחת אני מכניס אצבע אחת מאחורי הדגדגן ועוד אחת מטיילת בתוכה הלשון צמודה לדגדגן מרגיש אותה טועם אותה היא מזיינת לי את הפה ואז נצמדת חזק אני בקושי נושם אבל מרגיש אותה גומרת, המלכה גמרה עלי ואומרת לי זהו גמרתי עליך זה אומר שסימנתי אותך ואתה שלי סימנתי אותך!!!

מה המלכה? סימנתי אותך אתה שלי. סימנתי אותך, אני מתעורר מהפנטזיות, היא נגעה בקצה אפי סימנתי אותך אתה שלי מה לא ברור פה, אני מתקשה להבין מה קורה, מצד אחד הפנטזיה מצד שני כרגע המלכה נגעה בי אני שלה אין לי דרך לצאת מזה היא לגמרי שולטת בי ומשחקת בי בדיוק כפי שהיא רוצה אני כבר לא יודע עם המחשבות שלי הן שלי או שזו היא שגורמת לי לחשוב לדבר ואז לבצע .

אין ספק שש שנים הגיעו לקיצם חיפושים הרפתקאות ונסיונות הגיעו לקיצן אני משוייך למלכה שתמיד חלמתי עליה.
___________

שבוע נהדר, המלכה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י