סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסיפורים של העבד שלי

מסיפורים של העבד שלי
לפני 12 שנים. 3 ביולי 2011 בשעה 11:48

הרבה שנים כבר לא שיחקתי.
כדורגל הכוונה. לאחרונה חבר טוב שלי הציע לי להצטרף אליו בימי שישי אחרי הצהריים לשחק כדורגל במגרש של בית הספר היסודי בשכונה, החלטתי ללכת על זה. אני בן 27 ואני לא הולך ונעשה צעיר יותר. לא פשוט לחזור לכושר. אמנם אני די חטוב, מבנה גברי ספורטיבי שווה בהחלט, התבגרתי לא רע, אבל לרוץ ולהבקיע זה כבר סיפור אחר. החבר'ה ששיחקו איתנו היו בגילי לכל הפחות. כמה אנשים שהכרתי משכבות מעליי בתיכון וכמה שגרים בסביבה. אחד מהם היה גדי, שתמיד היה מגיע במשפט הקבוע שהוא לא עומד בשער ואף אחד לא התווכח איתו. הנחישות של סרן במיל' מגבעתי עשתה את העבודה. אם זה היה בין שנינו הייתי מיד נכנע ומסכים לעמוד במקומו. ואז הוא היה טופח לי על השכם ואומר ''תודה אחי, אתה שחקן נשמה.'' בפועל תמיד היינו מפסידים בהרכב הזה, נו שיהיה.

באחד מימי השישי האחרונים חשבתי שהיה לי מזל רע, אבל לא ידעתי כמה אני טועה. הכל התחיל כשבדרך למגרש, ממש רחוב ליד בית הספר, שמעתי רעש חזק ומפחיד במכונית. פנצ'ר, אלא מה. כבר יצא לי כל החשק להגיע למשחק, כי ממילא הייתי כבר באיחור. הגעתי אחרי רבע שעה לבית הספר עם הידיים מלוכלכות ומבואס מהפנצ'ר הזה. הלכתי לכיוון המגרש וראיתי שאחד החבר'ה יושב בצד. כשהתחלתי להתקרב הבנתי שהסיבה היא כי לא היה מספר זוגי של שחקנים, או כמו שקוראים לזה ''כוחות'', אחד נשאר בגללי בחוץ. כשכבר הייתי על המגרש בצד ראיתי שזה גדי. הוא ישב בצד על הכדור המיותר שתמיד היה מביא, בפישוק, ודיבר בפלאפון. לראשונה ראיתי אותו באור אחר. הוא היה בפוזה מאוד גברית ובגלל שכולה ישב על כדור, הייתי יכול לראות בבירור את החבילה שלו במכנס הקצרצר שלו. התיישבתי מולו בספסל הקטן שהיה שם. הוא קצת שיחק בביצים, גירד כזה ותוך כדי, דיבר בטלפון, כנראה עם אשתו. אני לא יכולתי להוריד את העיניים ממנו.

תמיד חשבתי שהוא אחלה גבר, שווה בהרבה מכל החבר'ה שהיו שם. גדול ממני בעשור לפחות, גבר גבוה, מוצק, שרירי במידה, זיפים בדיוק כמו שצריך, כתפיים רחבות, חיוך של מלח הארץ, תמיד שזוף והפעם גם לא יכולתי שלא לבהות בירכיים העסיסיות והשעירות שלו. עד שהרמתי את הראש והבנתי שהוא קולט שאני נועץ מבט באזור המפשעה שלו.

הוא סיים את השיחה. שאל אותי מה קרה עם המכונית ושאל אם עוד צריך עזרה. אמרתי לו שאני טיפלתי בזה בעצמי והראיתי לו כמה הידיים שלי התלכלכו. הוא הציע שאלך לשטוף את זה ואמרתי לו שאפילו קולר תקין אין פה. ואז הוא הציע שנבדוק אם יש פרצה לתוך מבנה בית הספר. הסכמתי והלכתי אחריו. עברנו מאחורי המבנה ובאחת הכיתות בקומת הקרקע החלון היה פתוח. נכנסו לשם ויצאנו אל אחד המסדרונות לחפש שירותים.

הודיתי לו שליווה אותי ואמרתי לו שאני אלך לשירותים. ואז הוא אמר שהוא בא איתי. שאלתי אותו אם הוא צריך להשתין או משהו. הוא חייך ואמר, מה זה משנה, אני בא איתך. נכנסנו לחדר השירותים והתחלתי לשטוף את הידיים. כשסיימתי הבנתי שאין לי איך לנגב. גדי עמד מאחוריי ואז אמר לי לנגב בחולצה אבל גם היא הייתה שחורה ומטונפת. ואז הוא אמר שאשתמש בשלו. הוא פשט מעליו את הטישירט הלבנה שלו ונתן לי לנגב. החסרתי פעימה כשראיתי לראשונה את החזה הגברי המפואר והשעיר שלו.

הוא אכן היה שרירי, אבל לא יותר מידי. החזה שלו היה מעט מנופח, שעיר ומזמין. בחלק העליון בצבצו טיפות זיעה מהצוואר. הפטמות שלו היו מושלמות עם מעט שיער ערווה סביבן. והזרועות שלו היו רחבות, שעירות וגבריות. הוא חייך אליי והגיש לי את החולצה. באתי לקחת ואז הוא החזיר אותה אליו ואמר לי שאם החולצה שלי מטונפת כדאי שגם אני אסיר אותה.

נעמדנו זה מול זה ללא חולצה. גדי התחיל להתקרב אליי, תלתלי החזה של שנינו כבר ממש דגדגו זה את זה כשלפתע הוא הכניס אצבע לפה שלו, הוציא ושפשף אותה על הלחי שלי, כדי להסיר לכלוך שנותר לי על הפנים. פתחתי מעט את הפה ואז הוא נצמד אליי. השפתיים שלו נגעו קלות בשלי. הרגשתי את החום שלו מתקרב לגוף שלי והתחלנו להתנשק.

מהר מאוד התלהטו הרוחות והלשונות שלנו התערבבו. התחרמנתי מהנהמות הגבריות שלו כשהוא התחיל לחכך באגן שלי את הזקפה שלו ואז תפסתי לו בתחת. הצמדתי אותו עוד יותר אליי והוא חיבק אותי חזק אליו בעוצמה הגברית שלו. המשכנו ככה להתנשק עד שהוא הפסיק וצעד אחורה אל אחד מתאי השירותים. הוא הפשיל את המכנסונים והתחתונים ואז גיליתי שצדקתי. אכן חבילה מפוארת. זין גדול, עבה ובשרני שהחל להתקשות, שק ביצים מלא ושעיר בין הירכיים העסיסיות שכבר הכרתי ומעל הכל – החיוך הסקסי המזמין של גדי.

הוא התיישב בתא בפישוק והסית הצידה את הראש, מסמן לי לבוא. ירדתי על הברכיים והתחלתי להסניף לו את המפשעה, ללקק את הביצים, להרגיש את הזין נמחץ לי על הפנים והאנחות הגבריות העמוקות של גדי כפסקול מושלם. ואז בתוך רגע הוא תפס את הראש שלי בכוח ודחף לי את הזין לפה. התחלתי להשתנק ולהיחנק. גדי לא שיחרר והחל לפמפם לי את הראש עם הזין שלו. ניסיתי להשתלט עליו אצלי בפה ותוך כדי, גדי הצמיד את הרגל השמאלית שלו לזין שלי. התחלתי לאונן לו על הרגל כמו כלב מיוחם ולרגע לא הפסקתי לשאוב את הזין היפה והגדול שלו שמילא לי את הפה כולו.

גדי הרחיב את הפישוק שלו והרים את הרגל השנייה בצמוד לקיר התא. כל התא רעד כשהוא דפק לי את הפה. הוא החזיק בעוצמה את הראש שלי כדי שלא אשתחרר ואני הפשלתי את המכנסיים והתחתונים שלי. חזרתי להצמיד את הזין שלי לרגל השעירה המזיעה שלו ושפשפתי בקצב אחיד עם תזוזות הראש שלי למעלה ולמטה.

מבלי שאדע להתכונן כיצד נגמור אני מתחיל להרגיש טעם מלוח בפה שלי. לא הבנתי מה זה בשנייה הראשונה, חשבתי שזה מעודף הרוק שהוצאתי, אבל גדי שאג כמו אריה ואז קלטתי שברגע זה יורד לי בגרון הזרע שלו. לא נרתעתי לרגע. נהניתי לקבל אליי את מיץ הגבריות שלו. זה גם חרמן אותי להגיע לשיא והתחלתי להשפריץ לו על הרגל. נאנחתי חזק כשהזין של גדי עדיין בפה שלי וכשסיימתי הזזתי את הראש מהזין שלו.

גדי רכן קדימה והתנשק איתי בלהט. העברנו בין הלשונות את טיפות השפיך שהוא פירק בתוכי. טיפות של אגלי הזיעה שלו נזלו לי על השפתיים. נזרקתי אחורה ולקחתי נשימה. חתכתי מעט נייר טואלט ובאתי לנגב את השפיך שלי מהרגל של גדי, אבל אז הוא הרים את הרגל, ניגב עם שתי אצבעות וליקק. חייכתי אליו, הוא קם, לבש חזרה את התחתונים והמכנסונים ויצא מהתא. אני קמתי בעצמי ואז הוא הסתובב אליי בנשיקה אחרונה ואמר ''תודה אחי, אתה שחקן נשמה.'' הסתובב חזרה ויצא החוצה למגרש. ניצחנו באותו יום


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י