סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסיפורים של העבד שלי

מסיפורים של העבד שלי
לפני 12 שנים. 3 ביולי 2011 בשעה 11:40

הייתי בן 18, כמעט, חופשת הפסח התחילה ואני הייתי בדרך לדודתי שבקיבוץ דן.
הגעתי לתחנה המרכזית בתל-אביב, ניגשתי לקופות של אגד, הזמנתי כרטיס לקריית שמונה, קיבלתי את הכרטיס והתאכזבתי לשמוע שבדיוק פספסתי את האוטובוס ושעליי לשרוף עוד שעתיים עד לאוטובוס הבא.
התחלתי לטייל ברחבי התחנה והגעתי לחנות הסקס בקומה הרביעית. המקום סיקרן אותי ונכנסתי. קירות מכוסים במארזי DVD, שדיים ניבטים אליי מכל עבר ואברי מין מכל הסוגים והצבעים. הבחור מאחורי הדלפק פנה אליי ושאל אם אני זקוק לעזרה.
''אני רק מסתכל.'' עניתי.
''אז תסתכל כמו שצריך.'' אמר והפנה אותי אל תאי הצפייה שהיו ממוקמים מאחורי קיר, וכדי להגיע אליהם היה צריך לעבור דרך פתח שהיה מאחורי הדלפק.
''איך משתמשים?'' שאלתי,
''אין בעיה, תפרוט כסף למטבעות של 5 ₪, להפעלת הצפייה.'' הגשתי לו שטר של 50 ₪ שהיה לי בארנק, והוא ספר 10 מטבעות. ''בוא אחרי.'' אמר לי, החל ללכת ואני אחריו. הוא הוביל אותי לשורת דלתות, מחלקם בקע אור מרקע שהעיד כי הם מופעלים, פתח את אחת הדלתות, וסימן לי בידו להיכנס. נכנסתי לתא, הוא לקח מידי את אחד המטבעות, שלשל אותו דרך החריץ, ומיד הופיעו על המרקע תאומות בלונדיניות ערומות, ובניהן גברתן כהה עור עם כלי שנראה כאילו נלקח מסרט בדיוני. הוא התחיל ללחוץ על כפתור עם סימון של חץ, התאומות המדהימות נעלמו ועל המרקע הופיעו 2 לסביות, המוכר המשיך ללחוץ והדמויות מיהרו להתחלף על המסך. לפתע הופיעו על המרקע 2 בחורים צעירים עירומים, אחד עומד, השני כורע לידו ומוצץ את איבר מינו. המדריך, שנראה היה שסיים את תפקידו, אמר לי: ''טוב, תהנה.'' ויצא מהתא.
נשארתי לבד בתא, 2 הבחורים ממשיכים במעשיהם, רציתי לחזור אל התאומות הבלונדיניות, אך לא יכולתי להתנתק משני הבחורים שעל המרקע. זאת הייתה הפעם הראשונה שאני רואה אקט הומוסקסואלי, והדבר הסעיר אותי.

בהיתי במסך כמהופנט במשך מספר דקות. לפתע שעון קטן שהראה את הזמן שנותר לצפייה החל להבהב, מיד שלשלתי עוד מספר מטבעות. ידעתי שיש לי מספיק זמן לשרוף, והחלטתי להתפנק. המקום היה חמים ונעים, והזין שלי עמד במלוא תפארתו. התחלתי לגעת לעצמי בחזה, פתחתי את הרוכסן של מכנסיי ושלפתי את איברי החוצה. התחלתי ללטף את עצמי ולשקוע בתוך פנטזיה. הורדתי את חולצתי והנחתי אותה על הכסא. לאחר מכן חלצתי את נעליי, פשטתי את מכנסיי והנחתי גם אותם על הכסא. נותרתי בתחתונים בלבד, וגם הם ירדו והצטרפו לערימה הכללית.
המשכתי ללטף את עצמי, כשלפתע נפתחה הדלת והרגשתי שמישהו נכנס פנימה. הייתי בהלם, פחדתי לדבר או להסתובב ועמדתי קפוא במקומי. הרגשתי מישהו מחבק אותי, מנשק אותי בעורפי, ושולח את ידו לאיבר מיני. הוא התחיל לשפשף לי את הזין, והזין שלי, כאילו היו לו חיים משל עצמו, שיתף פעולה וחגג בתוך ידו של הפולש.
הרגשתי לשון חודרת לתוך אוזני וצמרמורת עברה בכל גופי.
''חכה רגע.'' שמעתי את הפולש אומר, ''גם אני רוצה להתפשט.'' זיהיתי את קולו של המוכר מהדלפק. לא יכולתי להוציא מילה מפי, עמדתי בלי לזוז. שמעתי את הבחור זז והבנתי שהוא מתפשט. לאחר דקה הרגשתי אותו נצמד אליי, הרגשתי את גופו העירום והחם מתחכך בגופי. הרגשתי את הזין שלו מתחכך בי מאחור. הוא סובב אותי וראיתי את פניו מוארים באמצעות האור שבקע מהמסך. הוא היה בחור יפהפה עם תווי פנים עדינים. הוא ליטף את שערי ובלי הודעה מוקדמת הצמיד את שפתיו לשלי והדביק לי נשיקה צרפתית. נעניתי לו ונתתי ללשונו לחדור לתוך פי, לתור את פי, ולהתחכך בלשוני.
לפתע ניתקו שפתיו משפתיי, הוא ירד על ברכיו, נטל את הזין שלי בפיו, ונתן לי מציצה, מציצה שעד היום לא ידעתי מדהימה ממנה. שרביטי טייל בתוך פיו, חוקר את לשונו, ומטייל לעבר גרונו. תנועות מציצה חזקות גרמו לי להוציא אנחה מפי.
''חכה, עוד אל תגמור. אני רוצה אותך בשיא חרמנותך.''
ואכן החרמנות שלי הגיעה לשיאים שלא ידעתי שאפשר לדעת כמוהם. הבחור סובב אותי כך שהייתי שוב עם גבי אליו. כופף אותי כך שנשענתי עם בטני על הכסא המוגבה שעמד לו בתא. הרגשתי את אצבעו, חודרת אל ישבני, היא חדרה בקלות בזכות חומר סיכה מיוחד שהייתה מרוחה על האצבע. האצבע בצעה בי תנועות סיבוביות, מרחיבה את פתחי. הייתי המום, לא האמנתי שזה קורה לי, אך לא נותר לי זמן להרהורים ומחשבות. הרגשתי את הזין שלו חודר לישבני בתנועה רכה אך החלטית. הרגשתי את הכיפה שלו חודרת אליי, לפתע יצאה, ובתנועת הבלחה מהירה חדרה אותי ובקעה את ישבני עד הסוף. הכאב היה חד, פלטתי צעקה.
''הכל בסדר.'' שמעתי אותו אומר, ''החלק הקשה אחריך, עכשיו תתחיל להנות.'' הרגשתי את הזין שלו מזיין אותי ובאמת לאט-לאט נעלמה תחושת הכאב, ותחושת עונג עילאי החליפה אותו. תנועות הזיון שלו הלכו וגברו, והוא לחש באזני ''אני כבר גומר.''
''גם אני.'' לחשתי בחזרה. הרגשתי אותו יוצא, ובחבטה אדירה ננעץ בי חזרה. הרגשתי את זרעו החם מתפשט בתוכי, ובדיוק גמרתי תוך כדי שאני משפריץ על בגדיי ועל מסך המרקע.
אני רושם דברים אלה, ומתרגש מחדש, עומד לי ואני מאונן תוך כדי כתיבת השורות, אני עומד לגמור, ורוצה לגמור ביחד איתך, קורא/ת שורות אלה, אז אחד, שתיים שלוש... עכשיו!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י