אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עולמה של נשלטת

יושבת מול המחשב פותחת את המסנג'ר, רואה אותך זמין מולי, כולי מתרגשת מחכה אולי תפנה אליי היום אחכה עד שאתעייף העיקר שארגיש שלא איבדתי את הרגע שרצית לדבר איתי ואני בטעות לא אהיה זמינה!
מחכה, מדמיינת אותך כאן איתי קורה לי בשמי מראה לי את מקומי! איך אתה פוקד עלי בלחישות רכות המכשפות אותי לעשות כרצונך.

התגעגעתי, התגעגעת מאוד! מהבוקר לא דיברנו ולא יודעת מתי יהיה עוד?
אני עוצמת את עיניי ורואה אותך מולי עם המבט החודר שמכיר את נשמתי.

התגעגעתי, התגעגעתי מאוד! מחכה שתפנה אליי שתתקשר אליי שתראה לי שאתה צריך אותי עוד.. שאתה חושב עלייי ורוצה עדיין לעשות בי כרצונך! להראות לי את דרכי שהיא דרכך.

מתגעגעת, מתגעגעת מאוד!! האור עדיין ירוק ואתה לא פונה אליי מחכה ... אולי עוד תפנה אליי ותראה לי מי הנשלטת שלך שנועדה לעשות הרבה למענך !
לפני 13 שנים. 20 בנובמבר 2010 בשעה 5:53

אני רוצה לומר לך שאני מתגעגעת... גופי כל כך משתוקק לידיך המלטפות והמכאיבות, היום הבטתי לתוך עיניך מרחוק וראיתי את העצבות בעיניך.. אני רואה אותך לעומק גם כשאתה חושב שאני לא שמה לב אני תמיד שמה לב! כי אתה השולט שלי !

היית כל כך רחוק ממני היום, היה לי כל כך קשה עם השתיקה הזאת בינינו... שתיקה מתכתית..שתיקה עצובה שאמרה כל כך הרבה דברים מלכי היקר...


את חום גופך אני מרגישה גם מקילומטר, מריחה אותך גם אם תהיה בקצה של החדר....
רציתי רק לשבת צמודה לרגליך שתראה לי את מקומי.. לידך. איתך, לצדך..... רק להרגיש אותך מלכי...

אני רואה אותך גם כשאתה חושב שאני לא שמה לב, אני רואה אותך עצוב גם כשאתה צוחק, אני רוצה לעשות בשבילך כל דבר שיעלה על שפתיך חיוך ואפילו קטן...
כי אני תמיד אהיה זאת שתשב לידך כל הזמן.

היית רחוק ממני היום, היה לי כל כך קשה עם השתיקה הזאת בינינו... אני יודעת שעם הזמן הכל יעבור... לבינתיים קשה לי מאוד עם זה שאתה לא פה - לידי.

בדרך החוצה - תתגברי !!!
לפני 13 שנים
נשלטת בידיך​(נשלטת) - חחח
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י