צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא פעיל

יצאתי לחקור את עצמי, אשוב עוד 5 שנים
לפני 6 שנים. 13 במאי 2017 בשעה 5:13

אחרי הפעם הראשונה המתוקה מתוקה ההיא, כשהחדש גרם לי להודות בקול שאני זונה, הביך אותי שוב ושוב, הכריח אותי להסמיק איזה 42 פעמים בערב אחד, ונתן לי את מה שרציתי - זין - עדיין לא הבנתי שאני זונה.

בבוקר שאחרי, באוניברסיטה, העברתי את ההרצאות בחצאית קצרצרה עם שאריות זרע על פניי, ישבתי בפישוק שלא משאיר דבר לדימיון, נהנתי מחוסר הנוחות שעלתה במרצה ולא הקשבתי למילה מההרצאה. כשחלמתי בהקיץ שהמרצה הגבוה, הסמכותי והמבוגר ידרוש ממני להשאר אחרי השיעור לקבל עונש הולם על טיזינג שכזה - עדיין לא הבנתי שאני זונה.

כשאוננתי בשירותים בין הרצאה לתרגול, מפנטזת על אב הבית הנאה שבדיוק יצא לאחר ניקיון של התאים, משאירה לו שלולית על הרצפה - עדיין לא הבנתי שאני זונה.

כשיצאתי בערב עם חברות לרקוד קצת והתחככתי על 5 גברים שונים שלא עניינו אותי כל כך אלא פשוט רציתי להרגיש זין קשה מתחת לג'ינס אל מול התחת שלי - עדיין לא הבנתי שאני זונה. 

כשגמרתי שש פעמים בחצי שעה רק מהוראות טלפוניות - התחלתי לחשוד שאולי אני זונה.

כשהייתי צריכה להחליף 6 פעמים ב-3 ימים תחתונים מפאת רטיבות קשה - עדיין לא הבנתי שאני זונה.

כשבן הזוג חזר אתמול הביתה וזיין אותי קצת יותר באגרסיביות מהרוך המתוק שלו, קצת משך בשערי ונתן נשיכות קטנות וחמודות, והעזתי לבקש אפילו יותר חזק והוא זרם, לא הפסקתי לגמור לאורך כל הבוקר, רציתי אותו בכל חור שלי. הוא היה מופתע כמובן אבל נהנה מהחרמנות החדשה שלי.

בכרבול המסורתי סיפרתי לו שגיליתי משהו שהדחקתי הרבה זמן - אני זונה. הבנתי את זה השבוע תוך סחרור חושים מטורף ורכבת הרים של רגשות, ועכשיו עלי להתמודד עם ההשלכות של הגילוי הזה ולצאת למסע חקר מופלא ונוטף זימה בעולם הסקס והחטאים. 

גבר גבר עדין​(שולט) -
ברוכה הבאה
לפני 6 שנים
ראש השבט​(שולט) - זונה מזדיינת עם גברים שהיא לא מעוניינת בהם תמורת תשלום. את הצגת תמונה בדיוק הפוכה. לגרום לגברים לירר עליך להרגיש שרוצים לקחת אותך בשיער ולזיין לך את הצורה.. אבל את בוחרת מי יחדור אליך ואת מי תענגי ותשרתי..
לפני 6 שנים
רותי תותי - ברור שהשימוש הגנרי בכל המרחב הזה ומחוצה לו ב"זונה" הוא לא נכון. פשוט שרמוטה או מופקרת פחות מצלצל לי טוב באוזן (:
לפני 6 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) -
זה נכון. אין בעברית מילה טובה ל"חשקנית" במובן האקסטרימי שאיננה "מקצוענית". פעם אכתוב על זה פוסט...
לפני 6 שנים
רותי תותי - אולי זיינת על משקל זיין?
לפני 6 שנים
גבר גבר עדין​(שולט) -
רעיון נחמד. רק שבלי ניקוד זה בעיה. ויש עוד בעיה יותר עמוקה, אנתרופולוגית. בתפיסה החברתית גברים מזיינים ונשים מזדיינות. אקטיבי מול פסיבי. זה מחסום שצריך לפרוץ. ננסח פנייה לאקדמיה ללשון?
לפני 6 שנים
All You Need Is Love - רק בריאות
לפני 6 שנים
ראש השבט​(שולט) - ההגדרה הנכונה יותר זה צעצועית מין... החפצה מינית במטרה לשחק בגברים וגם לתת לגברים לשחק בך.
לפני 6 שנים
רותי תותי - תודה על ההסגברה, תבוא כל יום
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י