בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויה חדשה - תחפושת פורים

לפני 10 שנים. 13 במאי 2013 בשעה 8:48

הזמנתי הערב את רוני וליאת, היא אמרה לי כשנכנסנו הביתה, הם שאלו עליך כשהיית בארץ וקבענו שכשתבוא לבקר אזמין אותם (ברור שאני זוכר,  בפעם הקודמת שנפגשנו מצאתי עצמי מלקק שעה את הכוס של ליאת כשרוני מזיין אותי, ויש לו כלי הכי גדול שפגשתי).

הביקור הזה בניו יורק הולך להיות מעייף :-)

לקראת 20:00 נכנסנו להתקלח, אחר כך לבשתי את הבגדים הסקסיים שלי (חוטיני אדום, ביריות בצבע גוף, חזייה מרופדת, נעלי עקב שחורות ומבריקות, ושמלה שחורה קצרה מידי).

נגמר החלב, אני קופצת רגע לקנות, אם יגיעו תארח אותם יפה...

הספקתי לעשות סיבוב קטן בבית להתרגל לעקבים הגבוהים וכבר נשמע צלצול בדלת, כנראה הקדימו, פדיחה לפתו ככה את הדלת, מבט בעינית וזה באמת הם, טוב אין ברירה...

פתחתי עם חיוך מבוייש, הם דווקא שמחו לפגוש אותי ככה, "היי מתוקה..." והתיישבו בסלון

התיישבתי ליידם ודברנו קצת, התלבשת יפה אמרה לי ליאת, כל פעם שאני רואה אותך ככה אני מתחרמנת בטירוף, בוא שב ביננו...

הם לא פינו לי הרבה מקום, נדחקתי בינהם, ליאת אמרה לי שרואים שאני שמח לראות אותם (הזיין שלי היה דיי זקור ובולט דרך השמלה), היא ליטפה אותי קצת ואמרה לי שאולי לא שמים לב בגלל הג'ינס אבל גם רוני שמח לפגישה והוא זקור כבר מהצהרים, "תגעי..." לקחה לי את היד ושמה אותה על הזיין שלו..

הוא באמת עמד בטירוף, רוני פת את המכנס ושלף אותו החוצה, לא פשוט מה שיצא משם, יש לו איבר באמת גדול, ליאת ליטפה לו קצת את הזיין והתחילה לדוף אותי אל בין הרגלים שלוֿ תוך שנייה הייתי על הברכיים מול הזיין הגדול הזה...

עשיתי לו קצת ביד, לקקתי בעדינות, ראיתי שליאת מתרגשת, דחפה יד מתחת לחצאית שלה ועם היד השנייה דפה לי את הראש אל הזין שלו, התחלתי למצוץ, מכל מציצה התחרמנתי יותר והגברתי קצב.

שוב שמעתי את המפתח בדלת, זוגתי המדהימה ח;רה, זהיתי את קולות העקבים צועדים אל הסלון ואז את קולה, ואו... לא יכולת לחכות אה... חרמנית קטנה שלי, אמרה לי, ליאת צחקה ואמרה לה של שיפור גדול בנשיות שלי שאיזה יופי שכל ההתנגדויות שהיו בפעם שעברה נעלמו להן. ככה אננו אוהבים אותה...

אלפת אותו יפה אמרה ליאת, עוד לא ראיתם כלום הבטיחה זוגתי היקרה...

המשכתי למצוץ את הזיין המדהים, ליאת גונת ליידי מימין עם היד בתוך התחתונים בזמן שהרגשתי את הזין הגדול הזה שבפה שלי מתנפח ורועד קלות, היה ברור שהוא מתקרב לשיא, האטתי את הקצב מיתוך משבה אם ללכת עד הסוף ולתת לו לגמור לי בפה או להוציא אותו אבל שנייה לפני שהספקתי הרגשתי את היד של ליאת על הראש, מצמידה אותי אליו זק ולא נותנת לי להתנתק, "אני רוצה אותו נקי ומבריק כשהוא יוצא ממך, אפילו טיפה אל תפספס, ניסיתי לעצור את המציצה אבל זה כבר היה מאוחר מידי והרגשתי אותו מתפוצץ לי בפה וישר לתוך הגרון בכמויות מטורפות, השתדלתי לבלוע הכל כמו שליאת בקשה, שררתי אותו מהפה ארי כמה שניות כשהוא נקי ומבריק.

 

ליאת שמחה, איזה יופי... ככה אני אוהבת... תוך כדי שהיא מורידה את התחתון שלה ומקרבת אותי לכוס הרטוב והרייחני שלה, את כבר בקצב אז בואי תעזרי לי כאן קצת, נצמדתי לכוס הלק והרטוב להמשך ליקוקים עד שגם היא גמרה לי בפרצוף תוך גניחות פראיות.

נשב לאכול שמעתי את זוגתי למפגש, נמשיך אחר כך למנה העיקרית...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י