צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויה חדשה - תחפושת פורים

לפני 10 שנים. 18 באוגוסט 2013 בשעה 14:36

אחת למספר חודשים אני מגיע לניו יורק לצרכי עבודה, שוהה כאן מספר שבועות וחוזר לארץ.

ביום יום אני אדם רגיל מהיישוב, אפילו דומיננטי למדי, מנהל עסק מצליח שעובד בארץ ובעולם, איש מידידי לא יחשוד בכלום.

כאן בניו יורק לפני מספר שנים נחשפתי לעולם השליטה, בחורה שהכרתי (ישראלית לשעבר) שעובדת אצל אחד מלקוחותי הגדולים למדה אותי שברגעים מסויימים ותחת השפעתה היוצאת דופן אני מסוגל להפוך להיות צייתן, מנוייש שרעב לזיין גדול ועסיסי.

בקיצור, הגעתי לניו יורק בערך ב 5 בבוקר וישר משדה התעופה נסעתי למלון האהוב עלי בשדרה החמישית, התמקמתי בחדר מרווח נכנסתי להתקלח ולנמנם עד להבוקר, לקראת שעה 9:00 צלצל הטלפון שלי ומהצד השני אני שומע את טלי על הקו, "הגעת מותקה?" היא שואלת אותי, "כן, עניתי מנומנם", "מתי נפגש?" היא שואלת וחצי ישמן הבטחתי לפגוש אותה לצהריים במסעדה קרובה.

בשעה 13:00 הגעתי למסעדה והיא כבר ישבה באחד השולחנות הפינתיים, נגשתי אל השולחן שלה, נשיקה קטנה והמון חיבוקים, השלמנו לא מעט מידע מהחודשים האחרונים והיא עדכנה אותי שיש לה ידידה שהיא חייבת להכיר לי, שאלתי אותה אם סתם ידידה או מישהי מהחברות הקינקיות שלה והיא ענתה לי שזו ממש ידידה ונילית שממש לא בעניין ואו שהיא לפחות לא יודעת שהיא בעניין, בקיצור "בחורה טובה" אמרה לי.

סיימנו את פגישתנו לקראת 15:00 בערך ולהפתעתי כמעט בלי שום ביטוי למשחקי שליטה ניוש וכדומה.

לקראת 17:00 כבר הגעתי לפגישה נוספת שנמשכה בערך עד 20:00 וכשיצאתי משם קבלתי טלפון מטלי, בו נפגש הערב, "אני רוצה להכיר לך את יעל שספרתי לך עליה בצהרים", הסכמתי וחצי שעה לאחר מכן כבר ישבנו בבר מפורסם של ניו יורק שלושתנו.

יעל בהחלט היתה נראית לי בחורה מקסימה, שקטה וחכמה, עורכת דין שלמדה בניו יורק לתואר שני ועבדה במשרד מקומי.

טלי נטשה אותנו לקראת 22:00 ואנחנו בילינו שם עוד שעתיים לפחות, ונפרדנו לקראת 00:00 בנשיקה ובהבטחה לדבר ולהפגש שוב.

בבוקר טלי התקשרה מוקדם להתעדכן, ספרתי לה שהיה מאוד נחמד ויעל באמת נראית לי בחורה מאוד חמודה ושככל הנראה נפגש שוב, קבעתי עם טלי שנפגש לצהריים והמשכתי ליום חדש.

בצהרים נפגשנו לצהרים, מייד בתחילת הארוחה טלי התקרבה אלי לאוזן ואמרה לי "מתוקה, לא שכחתי מה את באמת אוהבת, עם כל הכבוד ליעל את עדיין הזונה שלי ואני ממש אבל ממש מצפה לראות אותך מקבלת זיין בזמן הקרוב", חייכתי, ידעתי שזה יגיע, בסדר אמרתי לה אני בטוח שלא אאכזב אותך.

 

נטשנו את ארוחת הצהרים לטובת ביקור בחנות קרובה של ויקטוריה סיקרט, קנינו לי פיג'מה סקסית, נעלי עקב אדומות, ועוד כמה פריטים נשיים ולקחנו מונית אליה הביתה, שם עשיתי מהר מקלחת קצרה ומדדתי את הבגדים, היא צחקה, אולי נזמין את יעלי לראות אותך...

אמרתי לה שלא מצחיק ונכנסנו למיטה כשהיא כבר חגורה בסטרפ און הדו כיווני שלה מחרמנת אותי מכל הכיוונים, מהר מאוד ועם הרבה חרמנות מצאתי את עצמי על הבטן עם הסטרפאון עמוק בישבן ואת טלי גונחת לי באוזן, היא כבר גומרת בפעם השנייה ברציפות ואני מרגיש את הגמירה שלי מתקרבת רק מהחדירה שלה, נאנח מהזיין הגדול שחודר אותי מאחורה.

גמירה כזו היא ארוכה פי כמה מגמירה גברית רגילה, זה קורה לאט לאט ומטריף, תחושה ארוכה של אובדן שליטה, שפיכה איטית שפשוט נוזלת החוצה והתחושה בפנים מטורפת...

לקח לי לפחות שעה להתאושש מהזיון הזה, נכנסנו יחד להתקלח, התארגנו וכל אחד יצא להמשך יומו בניו יורק.

בערב פגשתי את יעל לארוחת ערב רומנטית ונעימה שהסתיימה כצפוי במלון שלי, נשארנו יחד כל הלילה והיה מאוד רומנטי, בבוקר כל אחד יצא לדרכו.

באותו יום התחלתי עבודה על פרויקט גדול ולא היה לי זמן לנשום, בערב שוב פגשתי את יעל ולמחרת בצהרים את טלי לעוד זיון הפוך ואחרי שלושה ימים הייתי מותש לחלוטין 😄 אבל מרוצה...

ביום שישי בצהרים טלי הציע שנפגש בערב עם רמי ידיד שלה ועם יעל לארוחת ערב משותפת, היא הבטיחה להתנהג יפה והסכמתי, קבענו במסעדה משובחת של בשר ויין ובילינו שם עד 23:00 כאשר כולנו קצת מרחפים מהיין, טלי הציע שנבוא כולנו אליה לראות סרט, לקחנו מונית ותוך 10 דקות היינו בדירה שלה.

בונית ראיתי שהיא כל הזמן מלטפת את יעל ונוגעת בה, היין כנראה ערפל קצת את החושים אבל גם מבעד לערפל ניתן היה להבין שמשהו קורה, היא נוגעת מידי, זה ברור.

ישבנו לראות סרט, כמובן שמהר מאוד נפתח עוד בקבוק יין והאווירה כבר ממש השתחררה, היה לי ברור שהיחידה שצלולה לחלוטין זו טלי ושהיא זוממת משהו, טלי הציע ליעל למדוד בגד מסויים עליו ספרה לה והן הלכו לחדר השניה, אחרי בערך 10 דקות חזרו ויעל לבשה שמלה דיי חושפנית שטלי הלבישה לה ונעלי עקב שחורות ומבריקות, "תראו איזה יפה היא" אמרה לנו טלי, האמת שיעל היתה כוסית אמיתית, רק שסגנון הלבוש שלה היה הרבה יותר שמרני, בטח מזה שטלי הציע לה כרגע, הם חזרו לשבת בסלון והמשכנו עם הסרט, טלי ישבה לייד רמי והם התחרמנו בטירוף, גם טלי ואני התנשקנו והתחרמנו על הספה השנייה אבל מהר מאוד היה ברור שבספה של טלי ורמי הדברים מתפתחים בקצב הרבה יותר משמעותי, אני חושב שיעל דיי התחרמנה לראות אותם, קל היה להרגיש זאת.

המשכנו לראות את הסרט ולהתחרמן בעדינות, במבט הבא שלי על טלי ורמי הזיין שלו כבר היה ביד שלה, המכנס די מופשל כלפי מטה והיא פשוט עשתה לו ביד תוך כדי נשיקות מטורפות, העיניים של יעל היו נעולות על הזיין של רמי ביד של טלי.

אין ספק שהדברים הולכים להסתבך בקרוב, זה היה דיי ברור, לא עברו חמש דקות וטלי קמה ונגשה ליעל והזמינה אותה לשבת ליד רמי, ניסיתי להתערב אבל טלי הבהירה לי שלא אעשה זאת, טלי הושיבה את יעל לייד רמי והתישבה בצידו השני, לקחה את היד של יעל ועטפה איתה את מרכז הזיין של רמי והזיזה לה את היד לאט לאט, רמי נשכב לאחור כשיעל וטלי מאוננות לו על הזין, פתאום טלי נעמדה ומשכה את רמי לעמידה, יעל נשארה מול הזיין הזקוף שלו וטלי הובילה את רמי לעמוד מולה ממש קרוב, יעל לא התאפקה, שלחה יד והמשיכה לאונן לו עוד קצת עד שטלי התישבה ליידה ודחפה לה את הראש אליו למציצת זין אדירה, אי אפשר היה להתבלבל, יעל מוצת את הזין הענק שלו ואני פשוט יושב שם ומתחרפן, מצד אחד זה מחרמן בטירוף ומצד שני מעצבן לא פחות, לפחות בשלב הזה בחרתי להתחרמן או לפחות להסתכרן ולא להתערב.

 

המציצה הזו נמשכה ממש עוד קצת וכבר ראיתי את היד של טלי מתחת לחצאית של יעל, טלי ידעה טוב את העבודה וברור היה לי שיעל עומדת לעבור חווייה יוצאת דופן, היה ברור שהיא מחורמנת בטירוף, שואבת את הזיין של רמי לתוך הפה, טלי הרחיקה אותו ממנה והשכיבה את יעל על הספה, הורידה ממנה את התחתונים מתחת ויעל נשארה רק בשמלה הקצרה, רמי התמקם בין הרגלים של יעל וקירב את הזיין שלו אל בין הרגליים שלה טלי דאגה שכלום לא ישתבש בשניות הקריטיות האלו ומהר מאוד הזין הענק של רמי החל לחדור לתוך יעל (שהכוס שלה דרך אגב צר בטירוף) זיין אותה וטלי דאגה כל הזמן לטפל בדגדגן שלה כדי להטריף אותה בסיטואציה הזו.

אני חושב ששמעתי את יעל מבקשת ממנו שיגמור בחוץ אבל אף אחד לא ממש התיחס ומתנועות הגוף של רמי היה ברור עכשיו שהוא גומר עמוק, עמוק בתוכה וממלא אותה בכמויות של זרע חם, בשלב הזה טלי זזה מהם והשאירה אותם לבד, לקח ליעל כמה שניות להתאושש ולהבין את הסיטואציה כשרמי מוציא ממנה את הזין שלו והיא מרגישה את השפיכה שלו נוזלת מהכוס שלה לכיוון הישבן, היא עוד מלמלה משהו על כך שבקשה שלא יגמור בפנים אבל זה כמובן כבר היה מאוחר מידי מבחינתה.

 

רמי התישב ליידה היא התרוממה מהספה לאט לאט, מנסה לאסוף עצמה מהסיטואציה המטורפת היא נעמדה ושאלה את טלי איפה השירותים, במורד הרגליים שלה היה אפשר לראות את שאריות השפיך של רמי נוזלות ממנה, היה דיי שקט בשלב הזה בחדר, אני נשארתי מחורמן מצד אחד ומודאג לגבי ההמשך מצד שני וטלי היתה מרוצה, נגשה אלי עם חיוך ואמרה לי "אל תדאג, את שלך תקבל אחר כך, תן לרמי קצת להתאושש...".

"כך אותה הביתה ונפגש כאן עוד שעה, אני מצפה שתהיי סקסית הלילה...אמרה לי... אחרת בפעם הבאה היא תראה אותך מקבל את הזיין של רמי"...

 

 

Anakin - נשמע שאת נהנית
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י