בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויה חדשה - תחפושת פורים

לפני 9 שנים. 28 בספטמבר 2014 בשעה 9:40

לאחר כשעה בערך נשמעה הדפיקה המיוחלת בדלת, פתחתי חריץ קטן והצצתי אליהם.

היא עמדה שם יפה ומדהימה, מאחוריה ביצבץ פרצופו של החבר שהיא הביאה איתה

היא דחפה קלות את הדלת והם נכנסו, היא תופפה פנימה בעקבים גבוהים, מיני קצר וחולצה לבנה מכופתרת, הוא נכנס אחריה ונעמד לידה.

״איזה יפה את״ היא אמרה, ״ממש מתאים לך הבגדים״

״בואי ואכיר לך משהו מתוקה, משהו שכל כך יתאים לך בפה״

היא העמידה אותי מולו והורידה אותי על הברכיים ופתחה את חגורת המכנס שלו, ״תמשיכי״ אמרה

פתחתי את המכנס שלנו, הצפורניים המודבקים בלק אדום שהיא השאירה לי להדביק הפכו את היד שלי למשהו חדש ושונה, נשי...

האיבר שלו החל להזדקר, החזקתי אותו ביד, לא יכולתי להתאפק, לקקתי קצתאת הכיפה והכנסתי אותו לפה, התחלתי למצוץ לו והמצב הזה חירמן אותי עוד יותר, מצצתי עוד ועוד..

היא בנתיים פשטה את הבגדים והלבישה במקומם סטרפאון דו כיווני שקנינו פעם יחד, החדירה אל עצמה את הצד שלה וחיזקה את הרצועות, התקרבה אלי ובקשה שאמצוץ לה גם, עברתי אליה, ידעתי שכל פעם שאזיז את הזין מהגומי שהיה מחובר אליה אני מזיז גם את הצד השני שנמצא עמוק בתוכה, לא פספסתי שום הזדמנות וראיתי מייד שזה משפיעה עליה ממש חזק, הקצה שבתוכה היה ממש על נקודת העונג הפנימית שלה וככל שגריתי אותה יותר ראיתי שהיא פשוט מתחרפנת.

היא החזירה אותי אל הזיין שלו ועברה מאחורי, הפשילה לי את התחתון והוציאה את הפלאג שהיה כל הזמן הזה בתוכי, היא הוסיפה עוד קצת ג׳ל והתחילה לשחק עם האיבר שלה בישבן שלי, מהר מאוד הרגשתי אותה חודרת לתוכי איתו, ממלאת אותי איתו ודואגת לעשות זאת לאט לאט, הלחיצה בתוכי היתה חזקה, היא החלה לצאת ולהכנס, לא יכולתי להמשיך למצוץ, העונג בתוכי היה מטורף, הייתי חרמן בשיאי ותוך מספר חדירות קטן התחלתי להרגיש גמירה מוזרה מהזיין שלי, פשוט טיפטוף איטי של שפיך בגמירה ארוכה בטירוף, גמירה שלא נגמרת.

היא דחקה בי להמשיך למצוץ לו תוך שאני שומע אותה גונחת מאחורי וחודרת אלי שוב ושוב.

כל כניסה שלה לתוכי מייצרת עוד שלב בגמירה שלי, הזיין שלו בפה שלי מתקשה ומתנפח, אני מוצץ לו ככל יכולתי תוך כדי אורגזמה אין סופית שלי וכנראה משהו דומה אצלה.

לקח עוד כמה שניות והרגשתי אותו משפריץ לי בפה, ניסיתי להתרחק אבל הוא תפס לי את הראש ולא נתן לי להתרחק יותר מידי, עוד שפריץ בפה ואחד לפנים, עוד אחד ועוד אחד, הרבה הרבה שפיך חם וכל זה תוך כדי גמירה מתמשכת שלי ושלה.

 

כולנו נפלנו מותשים כל אחד בפינה שלו אחרי גמירות מטורפות של זיון בשלישיה, הכי לא שגרתי מכל הכיוונים.

הלכתי להתקלח, הם התקלחו אחרי, הוא הלך והיא נשארה.

״תנוח קצת...״ אמרה ״כי אני מצפה עכשיו לפחות לשעה של ליקוקים שלך את כל הגוף שלי...״

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י