לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויה חדשה - תחפושת פורים

לפני 8 שנים. 7 ביוני 2015 בשעה 21:15

לפני מספר ימים הכרתי באחד מאתרי ההכרויות מישהי בשם שרית (שם בדוי), נשמעה חמודה ורגילה, שום דבר מיוחד.

נפגשנו פעם אחת, ישבנו שתינו קפה, היה נחמד, חתיכה, 1.60, חזה קטן, עיניים חודרניות, מבריקות ושובבות.

צוחקת הרבה, בקיצור בחורה חמודה.

ישבנו בערך 3 שעות יחד, היה כייף, לוויתי אותה הביתה, נפרדנו בנשיקה קטנה ולא יותר.

 

למחרת דברנו בטלפון ובערב נפגשנו שוב, לזכותה אציין שהפעם דפקה הופעה, באה עם עקבים סקסיים, שמלה קצרה יחסית, בקיצור פצצה.

כולי תקווה שהערב יסתיים בקצת יותר מנשיקה, אבל גם הערב היה מוצלח אבל לא קרה שום דבר מסעיר.

 

בערב שאחרי הזמינה אותי אליה, שתינו, אכלנו, היה כייף, דברנו על דיי הרבה דברים אבל בשלב מסויים היא הפתיע, ספרה על שותף שלה לדירה וללא בושה ספרה שהוא מחרמן אותה בטירוף, לא שכבה איתו מעולם אבל פעם אחת עשתה לו ביד עד שהתפוצץ לה ביד והשפריץ לכל הכיוונים, האמת היה מעניין אבל באמת מוזר שבחרה לשתף אותי בזה.

 

היה לי ברור שהיא מספרת ומתחממת תוך כדי, התקרבה... נצמדה... שמה עלי רגליים, בקיצור שגעה לי את כל הפיוזים, אבל לא הפסיקה לספר איך עשתה לו ביד ואיך אהבה את הזיין שלו.

האמת שהיה מחרמן לשמוע אותה מספרת תוך כדי התחרמנות, הזיין שלי עמד כמו טיל, אבל דווקא בו היא לא נגעה כמעט, רק בקטנה כאילו במקרה.

האמת שזה שיגע אותי, אבל זרמתי איתה, הורדתי לה את התחתונים מתחת לשמלה וטפלתי לה בכוס, היא היתה חלקה ורטובה בטירוף, גמרה לי על היד ובמקום לנוח התנפלה מייד שוב, הפעם פשוט הורידה אותי אל הכוס שלה ונתנה לי לרדת לה כשהיא דוחפת את הראש שלי בכוח אל הכוס שלהמעולם לא חוויתי התנפלות כזו, אחרי עוד גמירה ובלי לנוח יותר מידי השכיבה אותי על הספה ופשוט התיישבה לי על הפרצוץ, הפעם באמת זו היתה הסתערות מטורפת, עם כל המשקל פשוט התישבה לי על הפה והאף ופשוט הטביע אותי בתוך הכוס שלה תוך כדי שהיא גומרת בטירוף שלא יאמן.

ורק אחרי גמירה מטרפת נשכבה ליידי ונחה, לטפה אותי על החזה התחבקה ופשוט נרדמה.

 

הזוי אבל זרמתי, למרות שהייתי חרמן בטירוף, מת להתפוצץ אבל לא נשאר עם מי לדבר.

אחרי שעה הצלחתי לחמק עצמי ממנה ונסעתי הביתה.

 

למחרת שלחה לי sms וכתבה שהיא מקווה שהכל בסדר אצלי ושתשמח להפגש שוב.

בשמחה כתבתי לה

בערב נפגשנו שוב, הכל היה רגיל והשיחה התגלגלה בכייף, תוך כדי זרקתי לה שאתמול היה כייף ונהנתי לראות אותה נהנית.

היא אמרה שהיא שמחה לשמוע זאת, שמאוד חשוב לה שהגבר שאיתה דואג לענג אותה.

אמרה לי שלא אחשוב שהיא אגואיסטית ואמרה שהיא גם מאוד אוהבת לענג את מי שאיתה, אמרתי לה שכייף לשמוע והיא אמרה שהיא תותחית בלגרום לגבר לגמור, אמרה לי שהיא מסוגלת לגרום לי לגמור בלי שהיא או אני נגע בזיין שלי, אמרתי לה שזה מעניין, נשמע בלתי אפשרי אבל מעניין.

היא הציע להדגים לי, אמרה שמוכנה להתערב איתי שהיא מסוגלת לעשות לי אות זה, טוב, היה קשה לי לסרב :-)

היא אמרה שליתר ביטחון תקשור את הידיים שלי כדי שלא אגע בעצמי ואקלקל את ההתערבות, הסכמתי ותוך 3 דקות הייתי קשור על המיטה שלה עם ידיים מעל הראש, עיניים מכוסות וצעיףועוד דקה לקח ולא היו מכנסיים עלי.

שכבתי על המיטה וכלום לא קרה, אחרי דקה היא חוזרת ומתחילה למרוח אותי בשמן, לא נוגעת באיבר אבל רגלים, בטן, ולאט לאט גולשת אל הישבן.

היה נעים ומחרמן, הזיין שלי היה זקוף ומחורמן אבל רחוק מלהגיע לגמירה.

בקשה שארים את הישבן והשחילה מתחתי כרית דיי שמנה שהרימה את הישבן שלי דיי גבוה, המסג׳ המשומן החל להתמקד בישבן, מתקרב לחור, נוגע, לא נוגע, החלה להתמקד בחור, משחילה אצבע ראשונה פנימה, אני מתקווץ עליה בהפתעה, היא לא מדברת יותר מידי וממשיכה לשחק בתוכי, לוחצת עוד קצת ומכניסה אצבע נוספת, עכשיו זה מתחיל להיות רציני, גם קצת כואב...

מהר מאוד אני מבין שזה לא נגמר בזה, עוד משהו מתווסף לאצבעות, אחת מהן יוצאת וגם השנייה, אני משומן באופן בלתי רגיל וכבר מרגיש לחץ חזק בכניסה ותוך שנייה חדירה מטורפת והיא משתחלת לתוכי עם משהו דיי רציני, נותנת לי להרגע חצי דקה ומתחילה לזוז בתוכי.

זה לא לוקח הרבה זמן והיא רוכנת מעלי, דוחפת לי אצבע לפה ונותנת לי למצוץ אותה תוך כדי שהיא חודרת אלי שוב ושוב.

זו לא הפעם הראשונה שלי אבל התחושה שונה לגמרי, היא לוחשת לי באוזן שזהתה מהרגע הראשון שאני יאהב את זה והבטיחה שזו ממש רק ההתחלה.

לכל חדירה שלה היתה תחושה מאוד מוזרה ידעה ללחוץ בדיוק על הנקודה הנכונה, אני גונח מרגיש אותה זזה בתוכי והתחושה פשוט מטורפת, סוג של אורגזמה מתחילה להתפתח בתוכי, עמוק בפנים ואני רק רוצה שהיא תמשיך ותמשיך, עוד אני מבקש ממנה, ע ו ד....

אבל אני לא גומר כמו שאני רגיל, רק מרגיש עצמי נטען בגמירה מטורפת שעדיין רחוקה מאוד מהשיא אבל כבר הרבה יותר מכל דבר אחר.

ואז היא שואלת כמה אני רוצה שזו תהיה גמירה מיוחדת, אמרתי לה שמוכן להכל, רוצה שזה יהיה הכי מטורף שאפשר, היא משאירה אותי עם הדילדו עמוק בפנים ואומרת לי להמתין ולא לזוז, אני שומע התרחשות בחדר, משהו לא ברור קורה והיא חוזרת למקום בו הפסיקה לפני רגע, חודרת עוד פעם או פעמיים ואני מרגיש שמישהו מתקרב אל הפנים שלי, עוד מישהו נמצא על המיטה, לא עוברת שנייה וחצי ואני מרגיש משהו נוגע לי בשפתיים, בלי להתבלבל היא אומרת לי ״תמצצי את הזיין הזה תפתחי את הפה ותכניסי אותו״, כן כן, היא מדברת אלי.

אני מרגיש זיין לא קטן נכנס לי לפה, נותן לי למצוץ אותו, אני חרמן בטירוף, מתגייס למשימה ומוצץ, היא ממשיכה לזיין אותי ואני מוצץ זיין לא מוכר.

האורגזמה ממשיכה להתפתח אצלי, מתגברת משנייה לשנייה, אני מרגיש שפיך שיוצא ממני, לא בשפריצים רגילים אלה פשוט נוזל ממני לאט לאט בכל חדירה שלה וכל זה כאשר זיין לא קטן מתנפח לי בפה וצובר תאוצה בין השפתיים שלי.

כל המצב הזה נמשך עוד לפחות חצי דקה של גמירה שלי תוך כדי שהיא מזיינת אותי, הזיין שבפה שלי מתנפח וגדל, אני מנסה להגיד משהו כמו ״אל תגמור לי בפה״ אבל לפני שאמי מסיים אני מקבל גמירה מטורפת לתוך הפה ומרוב התרגשות אני מתחיל להשפריץ גם לכל הכיוונים כל זה מבלי שהיא נגע בזין שלי אפילו פעם אחת (כמו שהבטיחה).

נשארתי במיטה, מלוכלך ומותש, היא נשכבת לייד והוא (הנוסף) נעלם כלא היה.

״הבטחתי וקיימתי״ היא אומרת לי באוזן, זכיתי בהתערבות שלנו ועכשיו אתה תעשה בשבילי כל מה שאבקש...

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י