שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם וגם

היי...
אני ספיר. נולדתי כגבר אך המגדר שלי הוא גם וגם. חיי היום יום שלי מעורבות מהדמות הנשית והגברית שלי.
אני אוהבת להיות גם וגם ומחבקת את שני החלקים.
לקחת את האיכויות של כל המגדרים זאת הדרך הטובה ביותר לחיות. כן, גם פה אני גם נשלט וגם נשלטת ועל כך הבלוג שלי הולך לספר
כל הסיפורים שלי קרו במציאות עם שינויים קטנים לשמירת הסודיות. למעט פוסטים בהם כתוב במפורש שלא קרה במציאות.
לפני 5 שנים. 30 ביולי 2018 בשעה 11:39

אז אני לא שומרת כיפור... אך גם מחפשת משהו לעשות ב24 שעות הכי משעממות בעולם. פרסמתי מודעה קטנה בפייס שאני מחפשת דרך מעניינת להעביר את היום הארוך מידי הזה. לשמחתי כבר באותו יום קיבלתי הודעה משולטת לבוא לסשן קצר על מנת שנבחן את האפשרות לבלות את יום כיפור ביחד. הסשן עבר מהר מידי ולאחריו הצפייה לכיפור עולה מיום ליום. 

ערב כיפור מגיע ואני בדרך למושב קטן באזור המרכז שם הגברת מתגוררת בבית מדהים וטובל בירוק. הכניסה לבית פרטית ומרוחקת וכבר בשביל הכניסה הלב שלי לא מכיל את ההתרגשות. 

אכלנו שתינו ופטפטנו קצת כשלאחר מכן הגיע זמן המשחקים. לא אצליח לתאר את כל מה שהיה שם בערב אחד. הייתי יפה מתמיד לכבוד הגברת. עשינו תמונות שעדיף לא לפרסם. הייתי קשורה. הייתי דוגמנית מסלול. הייתי שפחה ואפילו זונה. כל מה שהגברת ביקשה.  עד שהגברת התעייפה והלכה לישון. אני ושלושת הכלבים של הגברת ישנו בסלון. נרדמתי תוך שניות אחדות עם חיוך ענק בלב. 

בבוקר קמתי מוקדם מהרגיל הציפייה וההתרגשות לא נתנו לי לישון. קמתי התארגנתי במקסימום והתחלתי לסדר את הבית התחלתי במטבח. המשכתי לסלון סידרתי וניקיתי ולבסוף הכנתי ארוחה לגברת. הגברת קמה לארוחת צהרים מפנקת ולבית מאורגן לתפארת. ערמות הכביסה המסודרות למופת העלו חיוך ענק על פניה ונתנו לי סיפוק אדיר שלל משרתות. את אחרי הצהרים העברנו במשחקים שונים עד צאת הצום. 

אין עום כיפור שאני לא נזכרת בחיוך באותו כיפור מיוחד

alyssa is a baby - הגשמת את הפנטזיה שלי ואני כן שומרת יום כיפור..
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י