שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם וגם

היי...
אני ספיר. נולדתי כגבר אך המגדר שלי הוא גם וגם. חיי היום יום שלי מעורבות מהדמות הנשית והגברית שלי.
אני אוהבת להיות גם וגם ומחבקת את שני החלקים.
לקחת את האיכויות של כל המגדרים זאת הדרך הטובה ביותר לחיות. כן, גם פה אני גם נשלט וגם נשלטת ועל כך הבלוג שלי הולך לספר
כל הסיפורים שלי קרו במציאות עם שינויים קטנים לשמירת הסודיות. למעט פוסטים בהם כתוב במפורש שלא קרה במציאות.
לפני 5 שנים. 30 ביולי 2018 בשעה 13:53

באחת ההתכתבויות שלי בפייסבוק פגשתי שולטת יפיפיה. התחלנו להתכתב ונראה כי אנחנו יכולות להנות ביחד. אומנם היא לא מהאזור אך היא מגיע רבות לירושלים. היא סיפרה לי כמה היא אוהבת לשלוט ולהישלט ושיש לה שולט קבוע. היא הוסיפה שהיא שולטת רק בצירוף השולט. בהתחלה ממש נרתעתי וחשבתי לוותר. מתוך סקרנות המשכתי לשאול אותה איך נראית שליטה של זוג. היא סיפרה לי באריכות ומרגע לרגע התאהבתי ברעיון עד שקבענו יום לסשן משותף. 

באותו בוקר הקדמתי לקום בכדי להכין את גופי לחוויה החדשה. אחרי החדר כושר מקלחת ותגלחת בא האדון לאסוף אותי לביתו. הלחץ והחשש שליווה אותי מהבוקר התפוגג בשיחה הראשונית היה קשה להתעלם מהאישיות הכובשת של האדון. הגענו הבייתה וישבנו לשיחה משותפית בסלון. החום והאהבה בין בני הזוג ניכר מאוד ולאחר תיאום ציפיות נפרדנו מהשולט והלכנו להתארגן. הגברת עשתה לי שיחת הכנה תוך כדי שהיא מלבישה ומאפרת אותי. בשיחה היא הבהירה איך להתנהג ומה מותר ואסור לי לעשות. הייתי אסירת תודה על כל העזרה שלה ועל כך שהיא מסכימה לחלוק איתי את האדון שלה. 

יצאנו החוצה מהחדר לאחר שהאדון איבד את סבלנותו. זמן ההתארגנות הארוך שלי הביא לי צרות. מהר מאוד נקשרתי אל השולחן וההצלפות לא חדלו למרות תחנוני. את הכאב המענג אני לא אשכח בחיי. 

האדון והגברת שיחקו על גבי את משחק זהה את המצליף. לאחר כל הצלפה נדרשתי לזהות מי הצליף. לא הצלחתי הכאב היה בלתי נסבל ומכהה חושים שלא הייתה לי ההזדמנות להגיב אפילו. 

חשבתי שההצלפות לא ייסתיימו לעולם אבל לאדון תוכניות אחרות בשבילי. עברנו לחדר המיטות...

המשך יבוא

dn46​(שולט) - חוויות רבות לילדה. מהחיים או מהפנטזיה?
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אגב התמונה שלך בפרופיל מעולה. את יפיפיה. :-)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י