שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם וגם

היי...
אני ספיר. נולדתי כגבר אך המגדר שלי הוא גם וגם. חיי היום יום שלי מעורבות מהדמות הנשית והגברית שלי.
אני אוהבת להיות גם וגם ומחבקת את שני החלקים.
לקחת את האיכויות של כל המגדרים זאת הדרך הטובה ביותר לחיות. כן, גם פה אני גם נשלט וגם נשלטת ועל כך הבלוג שלי הולך לספר
כל הסיפורים שלי קרו במציאות עם שינויים קטנים לשמירת הסודיות. למעט פוסטים בהם כתוב במפורש שלא קרה במציאות.
לפני 5 שנים. 31 ביולי 2018 בשעה 15:40

באחד הסשנים אצל הגברת היא ביקשה ממני להישאר כל הלילה. הסכמתי. ברור.

הגעתי בשעות הערב המאוחרות. היא פתחה לי את הדלת כמו תמיד לבושה בבגדי מלכותה מאופרת בצורה מושלמת מהממת בדיוק כמו שזכרתי אותה. 

בשיחה המקדימה היא סיפרה לי על כך שישנה היום כל היום ועכשיו בא לה סשן ארוך במיוחד. חייכתי לאישור ושמחתי שהיא בחרה בי לבלות איתה את הלילה. ואז בפנים חתומות היא הוסיפה. אבל יש לי תנאי אחד את לא אומרת לי לא על שום דבר שתבקש. כמובן שהסכמתי. אנחנו מכירות כבר זמן רב ואני סומכת עלייה לגמרי. היא לא הסתפקה בהנהון הקבוע שלי ביקשה שאני אומר זאת בקול "אני מבטיחה לעשות כל דבר שהגברת תבקש" אמרתי בבישנות. 

יופי אמרה המלכה. "עכשיו תביאי לי את הפלאפון שלך" נבהלתי זו הייתה בקשה מוזרה. הוצאתי את הפלאפון ונתתי לגברת בחשש רב. היא חייכה לחצה על כפתור הכיבוי והניחה את הפלאפון בצד. נרגעתי. 

ואז היא ביקשה את הארנק שלי. עכשיו הייתי בהלם. מה היא מתכוונת לעשות איתו? התחלתי לחשוב על כרטיס האשראי על הכסף על תעודת הזהות ועל כל הכרטיסים החשובים שיש לי שם. הוצאתי את הארנק והגשתי לה בידיים רועדות. זוכרת שהבטחת לי שתעשי כל דבר היא שואלת ואני מהנהנת בחשש. 

היא לוקחת כיסוי עיניים ואני מצטמררת. לא ברור לי מה היא הולכת לעשות ולמה היא צריכה את כיסוי העיניים. היא מתקרבת אליי ומניחה את הכיסוי על עיניי. היד שלי רועדת מלחץ והגברת שמניחה עליי יד מנסה להרגיע אותי ללא הצלחה. היא מתרחקת ואני מנסה להקשיב לקולות שונים בחדר. היא חוזרת לכיווני מחייכת. אני מסתכלת עליה במבט סקרן והיא רק מניחה לי ביד שטרות כסף ואומרת "הפעם אני משלמת- לכי תיקני לנו וודקה פרימיום כולל רד בול בשביל כל הלילה, ותביאי גם מלא נשנושים שאני אוהבת, את יודעת" יצא לי כל האוויר מהראות. איך היא יודעת לשחק לי ברגשות? חייכתי בהקלה והנהנתי בראשי. בחיים אני לא מוכנה שהיא תשלם אז היא לקחה לי את הארנק. יצאתי מהבית לכיוון המכולת עם צורך ענק לחבק את הגברת המדהימה שלי.

המשך יבוא...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י