שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני שנתיים. 24 בנובמבר 2021 בשעה 17:15

"אתה יודע,עכשיו שאפשר להיפגש אצלי אם אני רוצה, קצת בא לי לפעמים על מלון. קצת אסקפיזם. מלון פשוט, עם בר קרוב. נראה לי כיף", אחרי ששלחתי לו את זה הוא ענה: "רק תגידי לאן, אני אזמין". אז אמרתי.
ועכשיו הוא עירום בחדר ואני בבר, שותה. הטלפון שלו אצלי, כדי שלא יתעסק בכלום, רק ישב שם ויחשוב עלי, יחכה ויתהה אם בסוף החלטתי להזמין מישהו להצטרף אלי או לא.
הראש שלו עמוס במחשבות, אני בטוחה.
לוקח לי זמן, כרגיל ולו זה מרגיש יותר, כי הוא עירום, מצפה ובחוסר וודאות. אותי זה מגרה. כשאני חוזרת לחדר אני דופקת בדלת חמש פעמים והוא מתמקם כמו שהוריתי לו לפני שירדתי לבר. כיסוי עיניים, על שש על המיטה, ישבן לכיווני.
אני מחכה כמה שניות, שיהיה מוכן ונכנסת. אני אומרת לו שממש נהניתי, שהיה לי טעים, מגרה לחשוב עליו מחכה לי ושהחברה הייתה מהנה. הוא לא עונה, כי אסרתי עליו לדבר. אני מתקרבת אליו ואוחזת באשכים שלו, אני מהדקת אחיזה והוא נאנח בכאב, אני מהדקת עוד. כשאני משחררת אני מתחילה ללטף את פי הטבעת שלו והוא גונח. "הרבה זמן לא זיינתי אותך, אני בטוחה שאתה מתגעגע" הוא מהנהן, כי לדבר אסור. אני שופכת חומר סיכה על פי הטבעת שלו ומחדירה אצבע, הוא נפתח בקלות, חור רעב. אני מכניסה עוד אחת ומחדירה לאט ועמוק, אני יודעת שהוא נכנס למוד פלסטלינה גם בלי לראות את העיניים שלו.
"לפני שאני חודרת אליך אני רוצה זין בעצמי. אז אתה תעמיד אותו כמו שצריך, כדי שאוכל להשתמש בו", הוא שולח יד לזין שלו ואני עוצרת בעדו ואומרת: "אתה יכול להוריד את כיסוי העיניים ולהסתכל אלי, אתה יכול גם לדבר".
הוא מסתובב והעיניים שלו נפערות בהפתעה, הוא לא מוציא מילה. אני מחכה כמה שניות ואומרת לו: "האורח שלנו כבר זקור כמו שאתה רואה, הוא לא יצטרך הרבה זמן כדי להיות מוכן בשבילי. אתה יכול לבחור איזה חור אתה נותן לו, פה או ישבן".
הוא יורד מהמיטה, נעמד על הבירכיים מול האורח ושואל: "אני חייב?" אני אומרת שלא, אבל שאני רוצה ומלטפת לו את הלחי. הוא מתחיל למצוץ.

BDSM avi​(נשלט) - אני לא יודע מה כבר יותר מדליק הפנטזיות או ה gif
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - פנטזיה מקסימה.
:-)
לפני שנתיים
SexyRed​(שולטת){Woody} - עוד. זה נהדר.
😘
לפני שנתיים
tofy - נהדר
לפני שנתיים
Quark{ אישתי} - אני גם מזמין! איזה חלום. תמשיכי
לפני שנתיים
LonelyShepherd​(נשלט) - וואו! מדהים❤
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - מושלםםם
מוכן להיות בפנטזיה הזאת :)
💜
לפני שנתיים
זיכרון - וואו כתיבה מעולה, מחכה לעוד בסגנון :)
לפני שנתיים
יפיוף כנוע{נשלט} - אין ספק שאם את רוצה ומלטפת המציצה בוא תבוא
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י