סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 10 שנים. 16 בינואר 2014 בשעה 20:10

אנחנו נכנסים למועדון, אני לובשת את אחד המחוכים החדשים שלי ואתה את המבט הגאה שיש לך כל פעם שאני במחוך. ברקע מתנגן omen, כאילו מישהו הזמין את זה במיוחד בשבילי. אני עוזבת אותך והולכת לרקוד. כשהשיר נגמר זה מתחלף לאלקטרוני גנרי מרגיז ואני מתיישבת על הספה הקרובה. אני רואה אותך מסתובב במועדון ועוצר להתחבק עם מישהי אחרת כל כמה דקות, זה תמיד משעשע אותי איך אתה מכיר את כולן. פתאום אני רואה צל למרגלות הספה, אני מסתכלת למטה ומחייכת. תמיד משמח אותי לראות את הנשלט שלי אומר את ברכת השלום הקבועה שלו לכפות רגלי.
אני טופחת על ראשו בחיבה והוא מניח את ראשו על כפות רגלי בשלווה. אתה מגיע, מברך אותו לשלום ומתיישב לידי. אתה מושיט לי את הקולר ונותן לו בעיטה קלה, להסב את תשומת ליבו. הוא מרים את ראשו אלי, מבחין בקולר ומזדקף על ברכיו, אני בטוחה שהוא מזדקף גם בין רגליו (בטח גם אתה). אני עונדת לו את הקולר, מחברת את השרשרת, אוחזת אותה בידי ושולחת אותו בחזרה אל כפות רגלי. הפעם עם הוראה לעסות אותן. אתה חולץ את נעלי והוא בנתיים מתמקם מולי בישיבה מזרחית. כף רגל אחת אני שולחת אל חלציו והשנייה נלקחת בין כפות ידיו. התחושה הקשה של חגורת הצניעות שלו מתחת לכף רגלי מרגשת אותי ואני דורכת קצת, בשביל להרגיש את הכלוב טוב יותר.
אתה מבחין בריגוש שלי ושולח יד מלטפת אל ירכי, אני מרוגשת אפילו יותר. העיניים שלו מרותקות לשלי והידיים שלו עושות לי כל כך נעים. אני עוצמת את עיני ומשעינה את ראשי לאחור. אתה נושק לצווארי ואני מצטמררת כולי, מתחת לכף רגלי אני מרגישה את החגורה שלו מרצדת קלות.

מסביבי מוזיקה, המולת אדם, ריח אלכוהול וזימה. אתה לידי עושה לי נעים. הוא מתחתי עושה כרצוני.

נעים לי.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י