סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 10 שנים. 7 באפריל 2014 בשעה 7:53

כשאגיע אתה כבר תהיה על ארבע, ממתין. לא כי ביקשתי זאת אלא פשוט כי זאת דרכך להראות פיזית את מקומך מולי, מתחתי.
כשאפתח את הדלת אתה תרוץ אלי מהר מהר ואני אדמיין זנב מתקשקש לו מאחוריך המשתוקקים. כשתגיע אלי ותשלח את שפתיך אל כפות רגלי אעצור אותך, אבקש ממך להסתובב וכשישבנך יהיה מופנה כלפי בבעיטה אחת אשלח אותך להביא את הקיין, הפלאג מזכוכית וקרם ידיים.
כשתחזור אלי, על שתיים, זקוף וזקור עם כל מה שביקשתי בידיך אתן לך לעמוד קצת ככה ובתשובה לשאלתך אענה שיבשות לי הידיים, אז קרם ושתשתוק כי לא בקשתי ממך לדבר.
את החפצים אסדר על השולחן בסלון, אתיישב על הספה ואדחוף את ראשך בין רגלי, ההוראה שלך היא לגרום לתחתונים שלי להיות ספוגים ברטיבות שלי. בזמן שאתה תלקק שם למטה את הבד המפריד ביני לבינך אשעין עליך את רגלי ואספר לך על הגבר שפגשתי היום, אתאר לך איך הוא פילרטט איתי ואיך כשנפרדנו לשלום והוא לחץ את ידי הרגשתי אותו אוחז קצת חזק מהצפוי, בהתגרות ואיך זה גרם לי לדגדוג ממש שם, איפה שאתה מלקק.
אני אוריד את רגלי ממך, אקום, אוריד את תחתוני וכשתעמד מולי על הברכיים אמרח את הרטיבות שלי על הפנים שלך ואדחוף את התחתונים לפה שלך.
זה השלב בו אבקש ממש להשעין את פלג גופך העליון על הספה ולהפנות את ישבנך אלי.
בעדינות, בליטופים רכים אלטף מסביב לחור שלך, אעביר אצבע מרפרפת ובזווית העין אראה איך הזין שלך מקפצץ בהתרגשות. כשארק לך על החור אתה תזנק קצת במקום, הרטיבות תפתיע אותך ותגרום לך להבין שרק הרטיבות הזו תסייע לפלאג. אני אדחוף אותך בחזרה לספה ואומר לך שבובות מין לא זזות ושתפסיק להפריע לי.
את שתי ידיך אקח אחורה, אניח אחת על כל צד של הישבן ולבד אתה תבין לפסק לי את את עצמך.
כשהחור שלך יפער מולי אדחוף לך אצבע לפה שכבר מרייר בטירוף מסביב לתחתונים שלי וכשהיא תהיה רטובה מספיק אחדיר אותה לחור שלך. תוך כדי שארחיב אותך אתיישב לידך, אבקש ממך להפנות את פניך אלי וארק. ההפתעה תגרום לך לעצום עניים ולפעור פה, מה שיגרום לי לירוק שוב לתוך הרטיבות שגם ככה יש בפיך.
אני אוציא את האצבע שלי מהחור שלך ואורה לך להכניס אחת משלך, היא עבה יותר ותכין אותך טוב יותר לפלאג. אני אבקש ממך להעמד על הבירכיים עם הפנים אלי, אשלוף את התחתונים הרטובים שלי החוצה ואאסור עליך לבלוע. אתה בטח תראה כל כך עלוב שם, אצבע בישבן, ריר נוזל ממך וזקפה מטורפת. מעניין אם תנזל קצת.
אני ארק עליך שוב ואתה תראה כל כך פגוע שאני לא אצליח להתאפק ואחרי הסטירה המצלצלת אומר לך שבחיים לא חשבתי שתהפוך לכזאת זונה. כשאכניס את הפלאג לפה שלך, הוא ירטב מהרוק שלי ושלך שהתערבבו שם ורק אז אאשר לך לבלוע. בחיי שאתה נראה מצחיק ככה.
כשאחליט שהפלאג מספיק רטוב אכופף אותך, אומר לך לפסק רחב את החור שלך ואדחוף. כמו כפפה ליד.
כפפה מזכוכית ליד שצועקת מכאב (:
נעים לי כשכואב לך.
בשלב הזה אורה לה להתיישב על מסעד הספה כך שהפלאג יישען עליו ולהתחיל לדחוף את עצמך קדימה ואחורה, כך שהפלאג ינעץ קצת כל פעם. תוך כדי, עכשיו כשהפה שלך פנוי, אתה תספר לי כמה נעים לך להיות מרוח במיצים שלי ותודה לי על כך שאני משתמשת בך ונותנת לך לזיין את עצמך. 
בשלב הזה אקח קצת מהקרם ואתחיל לאונן לך תוך כדי שאני מתייעצת איתך איך להמשיך עם הבחור ההוא מקודם. 
כל פעם שארגיש שאתה מתחיל לווברט לי ביד אעזוב אותך ואתן לזין שלך לרצד בתשוקה, כאילו הוא מחפש את החום שאחז אותו קודם. בפעם החמישית אתה תבקש שאפסיק, שאתה לא יכול, שכואב לך ואם אגע עוד שנייה תתפוצץ.
אני אורה לך לשכב על הגב, רגליים צמודות למסעד הספה ונשענות עליו ב-90 מעלות, הפלאג נדחף עמוק יותר והזין ישר, זקוף, סגול ומכוון לפנים שלך. אני אעמד מעבר למסעד, בין הרגליים שלך ואתחיל לאונן לך שוב. כשתתחיל לגמור פתאום תבין, אבל שנייה מאוחר מידי והפנים שלך כבר מלאות בזרע.
אני אקרב לפנים שלך, ארק, אסדר את בגדי ואלך.
את התחתונים שלי תלבש לעבודה.

והקיין? זה היה רק כדי להפחיד אותך.

Gia X - איזו יעילות!! ככה באמת מנצלים שעתיים פנויות. :)
לפני 10 שנים
hrgiger - אני תוהה מה לתכנן לשעה הפנויה (:
לפני 10 שנים
Citizen​(שולט) - טוב מדי מכדי להיות אמיתי
(:
לפני 10 שנים
janet wise - פששש!
או בשפה עממית יותר: יא ווליייי!!
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מעולה אבל למה לעצור שם?
למה רק להפחיד?
תשתמשי!
לפני 10 שנים
hrgiger - לפעמים פחד משמש ככלי עזר מצוין.
לפני 10 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - גגגגרררר.... בראבו
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - "כפפה מזכוכית ליד שצועקת מכאב"
שירה טהורה :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י