סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 9 שנים. 27 ביוני 2014 בשעה 8:36

הוא מתעורר מהשעון המעורר שלי לאחר שישן פחות משעתיים, שולח ידיים נעימות ומלטפות, מושך אותי אליו לחיבוק ובתנועה מאוד לא שגרתית בסקס שלנו מנסה להוריד לי את הראש אל בין רגליו, אני יודעת מה עובר לו בראש. 
אני משאירה את הראש על החזה שלו ושולחת יד אל בין רגליו, הזין שלו רק מתחיל להתעורר ואני מאוננת לו לאט ובעדינות. אני מודעת לעובדה שהוא מאוכזב מכך שזה לא הפה שלי אבל ההתקשות שלו ביד שלי מבהירה לי שנעים לו בכל זאת, הרי אנחנו רגילים לכך שאני זאת שקובעת את הקצב.
כשהוא זקור מספיק בשבילי אני יורדת אל בין רגליו ומכניסה אותו לפי, הוא מתחיל להאנח. גם עכשיו אני יודעת מה עובר לו בראש, הוא חושב עליה. אני מרגישה בתנועות שלו, בנסיונות לשלוט בקצב שהלמעלה שלו בוער. אני כל כך אוהבת לקבל אלי את הלמעלה שלו מול אחרת. אני ממשיכה בקצב שלי, מתעלמת מהנסיונות שלו לכפות וחושבת לעצמי כמה טוב לשנינו שהוא יכול לחשוב על אשה נוספת כשהוא בתוכי.
המחשבה על נקודות הקיצון האלה, על הלמעלה שלו מול אחרת אל מול הלמטה שלו מולי פוערת אותי ואני מטפסת לו על הזין. הוא ממלא אותי עד אין אפס מקום והצפיפות הזאת נעימה לי. הוא שוכב על הגב, מריץ תמונות של אחרת בראש ואני מזיינת אותו עמוק ומהר.

כשהוא גומר עוברת לי שאלה בראש, תהייה.

האם אתה יודע כמה מזל יש לנו? האם גם אתה, ממש כמוני מבין שכל דבר שאתה עושה עושה אותך קצת יותר שלי ואותי שלך? כל פעם שאתה הולך לאחרת וחוזר אלי אנחנו גדלים קצת יותר, זה ברור לך? אתה זוכר עד כמה אני אוהבת?

Milonga​(שולטת) - נהדרת את. :)
לפני 9 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - זה נפלא לקרוא את ה"גדלים קצת יותר" שלכם.
ההתרחבות הנהדרת הזאת, שמתאפשרת ממקום שהוא כל כך שלם.
לפעמים אני חושבת שאנשים מהסוג הזה, הם זן נכחד
כיף לדעת שזה לא כל כך מדויק :)

עונג שישי אינדיד.
לפני 9 שנים
Tomereko - יש לנו כל כך הרבה יותר ממזל, יש לנו אחד את השניה.
אני בתוכך והכל בראש מתערבב הנעים והעונג שאת מעבירה בי
והיא, שהיא כנראה עדין לא מודעת לטוב שהיא עושה לי
נהנה ללמוד אותנו כיחידים וכזוג מול עצמנו ומול אחרים.

אוהב ואני כאן תמיד.
}{
גדלים זה כל כך עוצמתי ונכון.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י