סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 9 שנים. 26 בנובמבר 2014 בשעה 7:59

תוך כדי שיחת בוקר עם חברה עלה הנושא של שולטות נשואות שלוקחות נשלטים רווקים (אמרתי לך שתבליחי בבלוג שלי (: ).

ואני רוצה לחדד, כי התהייה היא על משהו מאוד ספציפי. נשים נשואות, בזוגיות מאושרת ומאשרת וגברים רווקים שהיו שמחים כן להיות בזוגיות. ואני אדייק עוד קצת, יש להם, לגברים האלה נטייה ורצון להתאהב (דרך אגב, השאלה רלוונטית לכל תמהיל של ג'נדרים שמתאפשר, שולט נשלט/ת, שולטת נשלט/ת).

אני טוענת שזה שזה לא הוגן (וגם מעיק על השולטת) להכנס למקום בו יש סיכוי שמישהו ירצה ממני משהו שאני לא רוצה או יכולה לתת. בנוסף, אני חושבת שזה עלול לפגוע ביכולת שלו להתאהב במישהי חיצונית ולא יאפשר לו למצוא את אותה זוגיות שהוא רוצה.

היא אומרת (היא הצד הרגשני בזוגיות שלנו (: ) את זה: "‫כשאת מנהלת קשר שיש בו היבטים זוגיים, יודעת מה? לא זוגיים - אלא אינטימיות - את באמת יכולה להבדיל בין רגש של חיבה גדולה מאד לרגש הזה שנקרא אהבה?‬"

אז נכון, בפנטזייה שלי אני ממדרת בין סוגי רגש ובכלליות אני והמילה אהבה מנהלים מערכת יחסים מתמשכת של חשדנות הדדית. השאלה שלי למעשה עוסקת בדיוק בהפרדה הזאת בין רגשות: האם קיימת האפשרות שנשלט יתאהב בשולטת שלו ויצליח לנהל זוגיות מקבילה? דגש חשוב על כך שהוא צריך לבנות אותה, הזוגיות אינה קיימת.

ושאלה גדולה יותר, האם בכלל אמור להיות לי אכפת? למה שלא אתנער ואומר "בחירה שלו"?

 

והבהרה חשובה, מאוד, בעיקר לנשלטים. אני לא בודקת את השטח, זה לא כי אני תוהה אם  לקחת חדש.
אני פשוט תוהה (:

ניטפיקינג​(נשלטת){מאסטרמיינד} - זה לא עניין של "צריך" להיות אכפת. עובדה שאכפת לך.
בנוגע להבדל בין חיבה גדולה ואהבה, אני מאמינה שיש כזה. הבעיה היא שקל מאוד להכניס כף רגל מהוססת ולחצות את הקו בעדינות, ואז לשעוט קדימה. זה תמיד משכר ומסחרר. לפעמים זה מסוכן, לצד אחד או לשניהם.
לפני 9 שנים
hrgiger - השאלה האמיתית שלי היא אם להיות פטרוניתולבחור בשביל אחר או שמא לתת לאדם בוגר ואחראי לבצע את הבחירות שלו.
לפני 9 שנים
טליה​(שולטת) - כן, זה אפשרי. אני מאמינה שקיימת קשת רחבה מאוד של רגשות ושל דרכים להיות ביחד. אני גם מאמינה שמערכות יחסים תמיד עוברות שינויים ותהליכים. מעולם לא הייתי נשואה על הנייר, אבל היתה לי מערכת יחסים ארוכה וממוסדת. העובדה שהיה לי בבית גבר שאהבתי, לא מנעה ממני לאהוב גם גברים אחרים (אם כי בצורה אחרת). יצא לי להכיר בחור שאהב אותי מאוד, ושהיה נשלט מסור ומדהים, אבל במקביל גם יצא עם נשים אחרות וגם הכיר מישהי. לעומת זאת, גם יצא לי להכיר גבר נפלא אחר שהתאהב בי, והקשר בינינו נעשה מעיק ולא בריא עבורו.

בקיצור, אפשר למצוא הכל מהכל. מה שחשוב הוא להיות מודעת למה שאת מוצאת, ולנהוג בהגינות. גברים מאוהבים יכולים להיות עוורים, וכידוע אין לשים מכשול בפני עיוור. (:
לפני 9 שנים
hrgiger - נתחיל בשלום (:
וכן, אני חושבת שהמשפט האחרון שלך הוא המהות האמיתית, הכל בסופו של דבר תלוי מול מי אתנהל. הרי כל אדם יגיב אחרת לסיטואציה.
לפני 9 שנים
Tainted​(לא בעסק) - אני חושבת שאישה נשואה שלוקח גבר רווק או גבר נשוי שלוקח רווקה, לא משנה איך זה קורה מבחינת מי הנשוי, זה אנוכי ומניאקי. כי אם מישהי באמת מחבבת או אוהבת את הבן אדם שהיא קוראת לו הנשלט שלה, ובאמת אכפת לה, היא תרצה את הזוגיות שהוא חולם עליה, בשבילו.
להחזיק גבר מהצד שהיא יודעת שהיא לא תתן לו את אשר הוא חולם עליו באמת... זה פשוט אנוכיות לשמה.
תקף גם לזכרים שעושים את זה לנשים. לא משנה לי מאיזה צד מי ומה מינו/מינה.
לפני 9 שנים
hrgiger - שימי לב שהיה ששמתי דגש על כך שהוא רשאי ומוזמן ואפילו אשמח אם הוא ינהל מערכת יחסים זוגית.
הרי לא בטוח שיתאהבו בי (אני לא כל כך מוצלחת (: )
הרי יכול להיות שהוא רוצה בזוגיות וונילית, בזוגיות עם נשלטת או עם קרוקודיל. לא בהכרח משהו שהוא יקבל ממני.

מסכנה שכמותי, לא קיים בחור כזה וכבר אני מניאקית אליו (:
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י