סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 9 שנים. 25 בדצמבר 2014 בשעה 7:17

התעוררתי בבוקר והדבר הראשון שהבחנתי בו זה כמה כפות ידי רכות, זה חייך אותי. חשבתי לעצמי אם הזין שלו רך ונעים כמו כפות ידי.

ליד המיטה מונח לו בקביעות קרם גוף בריח עדין, זה לא שאני נמרחת באופן קבוע, זה פשוט שככה אני נהנית לאונן לו. ההתנייה ברורה, אני שולחת יד והוא כבר מתחיל להזדקף. אני אוהבת את זה ככה, לשכב לצידו בשקט מוחלט, חושך ולהבין לפי הגניחות שלו כמה הוא קרוב או רחוק.

בשלב מסויים התיישבתי בין הרגליים הפסוקות שלו, כפות רגלי שלוחות קדימה, הוא מעסה אותן ואני מאוננת לו ללא הפסקה. הכיפה שלו רגישה מתמיד והאנחות שיוצאות ממנו כשאני מתמקדת בה גורמות לי לא להרפות.

כשאני רואה את הערפול בעיניים שלו והוא מתחיל לזיין את האוויר בשנייה שאני מניחה לו אני מזכירה לו שהוא צריך לאונן על הכאב שלו. אני שמה לו מהקרם בכף היד, מורה לו לאונן בשבילי ומתחילה לסטור לאשכים שלו ללא הפסקה. השילוב של הכאב והאוננות כנראה מבלבל לו קצת את המערכות, הוא קרוב, אבל לא ממש מצליח לגמור.
לאחר דקות ארוכות הוא מבקש ממני לגמור ומקבל אישור. כשהוא גומר אני אומרת "עוד קצת" הוא ממשיך לאונן ואני ממשיכה לסטור לאשכים שלו. הזין שלו רגיש לאחר הגמירה והאשכים כבר חמימים למגע. הגניחות שלו מטריפות.

אני מניחה לו והולכים לישון.
תודה הוא אמר רק כשהזכרתי, על זה עוד צריך לעבוד.

רצסיבי​(נשלט) - יופי של סצנה.
לפני 9 שנים
Tomereko - הזין בהחלט רך ונעים:)

תודה( שוב)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י