שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 9 שנים. 27 בינואר 2015 בשעה 8:13

הוא החליט להשאר בבית, היה לילה סוער כנראה. אנחנו לעולם לא נדע. חוץ מבמבה חצי אכולה ונפיחות במצח אין לנו שום רמז.


אז הוא נשאר, חצי חמרמור וחצי עצלן, מתפנק לו במיטה ואני בסלון, עובדת. אני ערה כבר מארבע בבוקר וההספק שלי מטורף.
בשלב מסויים אני נכנסת לחדר, הוא שוכב על הבטן וצופה בתכנית מטופשת בנייד. אני מתפשטת ונשכבת מעליו, מחככת את הגוף שלי בו, את הרטיבות שלי ושמה לב שהוא כבר פחות מרוכז במסך. אני נושכת אותו במטרה להשאיר סימנים בכתפיים, יורדת לישבן וממשיכה לירכיים. אני רוצה להשאר עליו ימים אחרי שהכל יסתיים. כשאני נושכת אותו הירכיים האגן שלו מתרומם אינסנטקטיבית, אני מתחילה לאונן לו והוא מתחיל לגנוח. אני מאחוריו, על הברכיים מאוננת אותו בצורה טכנית ומכנית, מינימום רגש ביד. ההנאה שלו ברורה.
אני מושכת את האשכים והזין שלו אחורה, שיהיו נגישים לי ומתחילה להכות בהם עם כף ידי. הוא מתפתל, אבל בזהירות, אחרת זה יכאב יותר. היד שלו נמשכת אחורה ואני מושכת אותה לתוכי. זאת פוזיציה חדשה, אני צמודה אליו מאחורה, מכה על האשכים שלו בקצב קבוע, מכות קטנות וחדות, היד שלו בתוכי ואני מזיינת את עצמי עליה. השילוב של האצבעות שלו בתוכי, החיכוך באחוריו והכאב שלו שולח אותי לאורגזמה נפלאה.

אני הופכת אותו על הגב ומתיישבת לו על הבטן, מפנה לו את הגב. בלי לחשוב אפילו הוא מרים את הראש בשביל ללקק אותי ואני דוחפת אותו בחזרה למזרון. אני מפסקת את רגליו ומתחילה שוב להכות אותו באשכים. מהר וחזק יותר הפעם. הוא אמנם מתפתל מתחתי אך בד בבד מרים רגליים ופוער את עצמו, נוח לי יותר ככה. אני מכה בקצב מתגבר, הוא מתרומם ומצמיד את הראש שלו לאחורי, נוהם את הכאב שלו מאחורי וזולג את העונג שלו מולי. אני מגורה בטירוף ומתיישבת על הזין המטפטף שלו. אני רוכבת עליו, ביד אחת מכה באשכים (החום שעולה מהם מחרמן) וביד שנייה מאוננת. כשאני מתחילה להתכווץ עליו הוא שואל אותי בקול מסומם: "את גומרת על הזין שלך?" ואני מתקרבת עוד קצת לקצה. אני לוחצת על הנקודה שתמנע ממנו לגמור ונעזרת בלדמיין אותו לוקח אחרות, מכאיב, משתמש ויורד לרגלי בשביל לזרוק אותי אל נקודת האל חזור. אני מתכווצת עליו בטירוף, זולגת וגומרת. אני משחררת אחיזה וממשיכה לרכב עליו. הוא מודיע שהוא גומר ואני מתרוממת ממנו, היד שלו נשלחת אוטומטית לזין שלו ואני מעיפה אותה. הוא שוכב על הגב, נטול מגע, נטול חום וגומר. הגמירה שלו ארוכה והפנים שלו נעות בין תסכול לאקסטזה.


אני מתכרבלת בו ואנחנו מפטפטים פיטוטי סרק, בעיקר מנסים לגלות מה היה בלילה הקודם ומתי לעזאזל דפקתי את המצח ואיפה. 

 

שומר נגיעה​(נשלט) - מרטיט
לפני 9 שנים
Tainted​(לא בעסק) - מקסימים שאתם.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י