סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 8 שנים. 12 באוקטובר 2015 בשעה 2:52

אנחנו מכבים אורות ומתכוננים לשינה, היד שלי נשלחת אל בין הרגליים שלו ולוקח לו פחות מעשר שניות להתעורר בשבילי. אני מאוננת לו לאט ובעדינות, נהנית לשמוע את הנהמות הקטנות שלו, הנאה משולבת בתודה. דקות ארוכות אני פשוט מלטפת, נהנית מהנעים שלו. כשאני חובקת את האשכים שלו בכף היד שלי אני יודעת שהוא כבר יודע, ומוחצת. הרעש השקט הזה של הפסקת הנשימה בתחילת כל מעיכה תמיד מעורר אותי.
"היד שלך קטנה וצולפת, כמו שוט קטן", הוא אמר לי פעם. אני נזכרת בזה כל פעם שאני סוטרת לאשכים שלו, גם הפעם. הוא מנסה להשאיר את הירכיים שלו מפושקות ולא מצליח אז אני מתיישבת בין הרגליים שלו, נשענת עליו כך שהוא לא יוכל לסגור אותן. אני סוטרת לאשכים שלו סטירות חדות ומדוייקות וכל כמה דקות עוצרת ומאוננת לו. הרעב שלי גובר ואני מחליטה שאני לא מפסיקה עד השנייה הנעימה הזאת של אחרי הרעידות. אני סוטרת לאשכים שלו בקצב קבוע וכשהרעד שלו מגיע אני מרטיבה קצת יותר, הגוף שלו מתחתי מווברט והקולות שהוא מוציא ממנו נשמעים בדיוק כמו שעונג כואב אמור להישמע. אני לא מפסיקה עד שהרעד מתחיל להרגע והגוף שלו מתחתי שוקט, זה לא משנה כמה כואב יהיה עכשיו, הוא שוכב מתחתי שליו וסובל בו זמנית.
אני מורידה את התחתונים שלי (רואים?! ככה כותבים את זה. כמה פעמים אני עוד אצטרך להסביר?!) ומתיישבת על הזין הזקור שלו, אני מתחככת בו, בלי להחדיר אותו אלי ומאוננת לו שוב. בשלב מסויים הגוף שלי מאותת לי שאני צריכה אותו בתוכי ואני מחדירה אותו לתוכי, אנחנו משמיעים אנחת הנאה במקביל. אני רוכבת עליו בקצב גובר ונהנית להרגיש אותו מתקרב לקצה. כשהוא אומר לי שהוא קרוב לגמירה אני מתרוממת ממנו ומתחילה לסטור לו על האשכים, חזק ומהר. הוא גומר תוך כדי כאב והרעב שלי שוכח מעט.
אני נשענת עליו, מלטפת אותו והוא מחבק אותי חיבוק שליו ומוכיר תודה. "אני אוהב את החורף" ,הוא אומר, "זה מביא איתו דברים טובים".
לאחר כמה דקות של התאוששות הוא מתחיל לנשק אותי, דקות ארוכות של נשיקות קטנות בכל הגוף. אני נוהמת נהמות קטנות של עונג והופכת רפוייה בתוך הידיים והשפתיים שלו. לוקח לו הרבה זמן לסיים לנשק אותי וכשהוא מחדיר לי אצבעות אני כבר מקבלת אותן בשמחה. לוקח לי זמן לגמור והוא ממשיך, למרות שהיד שלו כבר מתחילה לכאוב. אני מפסיקה אותו כל כמה דקות אבל הוא לא מוותר. כשזה קורה, אני מתכווצת לו חזק על כף היד ובראש עוברת לי מחשבה אחת "אני אוהבת כשהוא מתעקש".

כן, החורף מביא איתו דברים טובים, ואני לחלוטין מתכוונת לקחת אותם.

טיזרית שנותנת{ט.ש.} - לא יודעת מה מושלם יותר- החוויה או הכתיבה שלך. נסגור על תיקו.
לפני 8 שנים
חבלים​(שולט) - מחרמן
לפני 8 שנים
רצסיבי​(נשלט) - הקטע עם התחתון (!) הכי מחרמן :)
לפני 8 שנים
Blackbeard​(שולט) - את באמת סוטה, ומחרמנת.
לי הקיץ מביא דברים טובים וזה טוב כי אין באמת חורף בארץ
יום טוב
BB
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י