סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 8 שנים. 13 בדצמבר 2015 בשעה 8:23

שנייה לפני שהנחתי את היד שלי על ידית הדלת עצרתי להקשיב. האנקות שהגיעו אלי מעברה השני גרמו לי לדמיין אותה מנסה לצעוק בקול. כשהורדתי את הידית כבר הייתי זקור לחלוטין.
ההוראות שקיבלה היו מאוד ברורות, שני מצבטים יפנים, אחד על כל שפה משפתי הכוס ובקצה שלהם כדור מתכת. הראש צמוד לשולחן עליו היא נמצאת, גאג טבעת הדוק הדוק והישבן גבוה באויר.
המראה שניגלה אלי כשניכנסתי העלה חיוך רעב על פני. המבט הכואב שלה עורר כל נים מנימי ושתי השלוליות שניקוו מתחת לשני החורים שלה גרמו לזקפה שלי לפעום.
נעמדתי מולה וירדתי על הברכיים כך שהיא תוכל לראות את הפנים שלי כשאני מציג בפניה לוחית מתכת תמימה וכדי שאני אוכל לראות את העיניים שלה מתרחבות בחרדה כשאני אומר לה: "זה מגנט, את מבינה? יש לך כדורי מתכת בין הרגליים.". אני מתמקם מאחוריה, הישבן שלה בדיוק בגובה של הזין הכל כך רעב שלי, אני פותח את החגורה, מפשיל את המכנסיים והתחתונים ומחייך כשבאינסטינקט היא מקרבת את הישבן שלה אלי. אני מניח את לוחית המגנט מתחת לכוס שלי והאנקות שלה, כשהכדורים נמשכים אליה, מעבירות אותי על דעתי. במכה אחת אני חודר לישבן שלה ופשוט מאבד את עצמי בתוכה. אני מזיין חזק ועמוק, כל דחיפה גורמת לה להוציא נהמה חייתית של ריגוש וכאב. כשאני גומר בתוכה אני נוהם כמו חיה והיא צורחת מבעד לגאג כשאני מושך במצבטים.
אני יוצא ממנה, מחדיר פלאג לישבן שלה ומצמיד מאלץ אורגזמות לכוס הפעור שלה. אני מתיישב מולה, מסובב את הפה הפעור והמרייר שלה אלי ומחדיר את הזין הרפוי.
אני מדליק את המאלץ ואומר לה: "עכשיו תורך לגמור. רק דבר אחד חשוב, את נשארת ככה עד שאני גומר לך בפה שוב."

"אה, כן. מרחתי על עצמי קרם השהייה."

Tomereko - סאדיסט עדין שכמותך, i like it
ההודעה נכתבה בלשון זכר בכוונה:)
לפני 8 שנים
hrgiger - עדין, הא?
נראה מה תגיד אחרי הניסוי (:
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י