ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 11 שנים. יום שלישי, 15 בדצמבר 2015 בשעה 7:04

שולט חביב: "אני חייב לשתף אותך במשהו."

אני: "מקשיבה."

שולט חביב: יש חברה שנקרא CBT ומידי פעם אני מקבל מהם מייל בכותרת הזאת

CBT TEAM .וכל פעם אני חושב על השטויות שלך בבלוג... "
 
אני: "חחח אני מדמיינת אותי עומדת מול קבוצת גברים חשופה עכשיו ואומרת: GO TEAM."
 
שולט חביב: "אלוהים ישמור!!!"
 
 
שולטים פחות מתחברים ל-CBT, שתדעו.
לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י