סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 8 שנים. 1 באפריל 2016 בשעה 10:37

אמרתי לך שאת המתנה שלך תקבל בפעם הבאה שאגיע אליך ושזה מותנה בזה שתארח אותי כמו שצריך. כשהגעתי אליך פתחת את הדלת כשהחגורה שלך כרוכה על צווארך והגשת לי כוס וויסקי. המבט שלך היה שילוב של שחצנות "הנה, אני מארח לתפארת" וחשש. המשיכה הפתאומית בחגורה, לאחר שסגרת את הדלת, הפתיעה אותך וגרמה לך לצנוח לרצפה. על השולחן בסלון פרשת את הצעצועים האהובים עלי ומהרצפה לחשת לי: "זה בשבילך, תקחי מה שבא לך".
כשביקשתי ממך לבוא אחרי התרוממת וכף הרגל שלי, שהורידה אותך חזרה לרצפה הפתיעה והרגיזה אותך. המבט שלך הראה כעס אמיתי ושלי חייך.
"אתה לא קם מעכשיו עד שאני אומרת שמותר. אנחנו גם נשארים ככה, עם הרגל שלי עליך עד שתפסיק לכעוס ותבין שזה המקום שלך, שרוע מתחתי", אמרתי. העיניים שלי נשארו על שלך, מחכה לראות שהכעס מתפוגג. כשהעיניים שלך הוסטו משלי מלמלת "סליחה, לאן תרצי שאזחול?" ואני הורדתי את כף הרגל מראשך והתכופפתי אליך, לרצפה.
"זה המקום שלך, מתחתי. אפס כמוך לא יכול להתרומם לידי מבלי לבקש", אמרתי תוך כדי שאני מלטפת לך את הראש בחיבה.
את הדרך לשולחן האוכל עשינו כשהחגורה ביד שלי ואתה מזדחל מאחורי. כמה דקות לאחר מכן כבר שכבת על הגב, מנוליין לשולחן המטבח, על הבטן שלך מונחת אריזת מתנה קטנה, ואני יושבת מעל הזין הלא מספק שלך.
אני לוקחת את קצת החגורה בידי ומהדקת, העיניים שלך נפערות והפנים מאדימות, אני מספרת לך שזה מרטיב אותי לראות אותך ככה וחבל שלא תזכה לטעום אותי אי פעם. בידי השנייה אני משחררת את הסרט שקושר את האריזה ומראה לך את המתנה.
"קניתי לך GPS", אני אומרת וגם מבעד לחוסר החמצן אני רואה את הפליאה בעיניים שלך. אני מסבירה לך, שהמכשיר יהיה עלי, תמיד, ושאצלך בטלפון תתקין את התוכנה שעוקבת אחרי. אני אומרת לך שככה יהיה קל יותר. אתה תדע לבד אצל מי אני נמצאת ומהיכן לבוא לאסוף אותי כשאומר לך "בוא". זה יקל עלי מאוד.
מה שאתה צריך לעשות זה להכניס את השמות של הגברים האחרים לזיכרון, שלא יהיה בלבול.
אני מרפה מהחגורה, אתה נושם נשימות עמוקות וכועסות. אני מורידה ממך את הניילון והשוק שהגוף שלך חוטף מלהרגיש את האוויר שוב מונע ממך להגיד לי מה אתה חושב.
כשאתה חוזר לעצמך אתה מתקין את התוכנה בנייד שלך ואני מתאפרת.
אנחנו יורדים למטה, נכנסים לאוטו ואני אומרת: "אותי אתה לוקח לכתובת הראשונה שמופיעה, הוא כבר מחכה. את עצמך אתה לוקח לכתובת השנייה, נפגשתי איתך במקום איתו עכשיו. החור שלך צריך לפצות אותו".

 

איכותי לשירותך - רעיון מעניין,
אותי דווקא היה מאוד מחרמן שהגבירה היתה מתקינה GPS עלי,
כך היתה יודעת כל דקה היכן רכושה מסתובב...
אבל זה כל הקסם,
כל אחד והפנטזיות שלו,
הכייף מתרחש כאשר יש מפגש פנטזיות :)
תהנו :)
לפני 8 שנים
אשליית האפס המוחלט​(מתחלפת) - וואו...פנטזיה ותיקה שלי ...הניילון. מגניב :)
לפני 8 שנים
שנאבל - https://www.youtube.com/watch?v=WNY_byDI6Kg&ebc=ANyPxKoFQdlHKlhz68WgGK4Y9-1a8kel20irsPT0qiOvWk4Eyc41Im8B5UqKY3I48w1f6orcNMFy-EotZ7yGN2gTPL5bCubpAA
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י