סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 14 ביוני 2016 בשעה 21:50

לקח לו הרבה זמן להבין מה אני רוצה. יש לי נטייה להשתמש במילים מעט שונות לפעמים, בעיקר כשאני רוצה להעביר רעיון שאני לא בטוחה מה אני חושבת עליו בעצמי. כשאמרתי לו שאני רוצה אותו עדין יותר הוא ענה לי ב:"זה לא שאת נותנת לי לזיין אותך, עם הכלוב הזה, עדין במה?". הסטירה שזעזעה לו את הפנים ממש הפתיעה אותו והמבט הנעלב קצת עורר אותי. הוא התנצל לאחר שהתאושש ואמר, הפעם בנימוס, שהוא עדיין לא מבין.
הושבתי אותו מולי והסברתי לו שזה נכון שאני אוהבת גברים, אבל אני פחות נמשכת לגבריות. והוא, עם כמה שאני מחבבת אותו, גברי מידי, לא עדין מספיק. "אתה זקוק לעידון" אמרתי, "משהו מרפרף, אולי תחרה". 
מזל שאני דורשת ממנו להיות עירום מולי, ככה יכלתי לראות את הכלוב שלו זז מעט כשהזין הכלוא שלו ניסה להזדקר. הוא אפילו לא ניסה למחות, הגבר הזה, הוא רק ביקש בנימוס שזה ישאר ביננו, שלא ידעו. הסברתי לו שאין לי דרך לקנות לו שמלה בלעדיו, איך אני אמורה לדעת מה המידה שלו? וחוץ מזה, תחרות לא נראות טוב על כל אחת, הוא חייב למדוד. הרעיון כנראה ממש לא מצא חן בעיניו, כי הוא התפרץ לדברי עם טענות שונות ומשונות, ובעיקר מיותרות.
שלחתי אותו להביא את הגאג, כי די נמאס לי מחוסר החינוך שלו.
את שארית הזמן הוא בילה על הספה לידי, עם פישוק רחב ופה מרייר. הוא בוחר לעצמו שמלמלות חמודות שהוא היה רוצה ללבוש למעני מאתר של רשת אופנה ידועה ואני מלטפת לו את הכלוב, פשוט כי אני אוהבת לראות אותו מטפטף ממבוכה.

מענג דומיננטית - קמתי לפני חצי שעה.
בזכותך גם התעוררתי.
לפני 7 שנים
hrgiger - כזאת אני, שעון מעורר.
לפני 7 שנים
עקר הבית​(נשלט) - ממממ
לפני 7 שנים
hrgiger - אתה רומז שאתה עם גאג?
לפני 7 שנים
dfgsrf - הבד הרך הורוד עושה אותנו רכים וצייתנים
לפני 7 שנים
hrgiger - פחות אוהבת ורוד.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י