סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 1 בדצמבר 2016 בשעה 7:14

כמה שקשה לי עם אנשים צרי מוחין, חשוכים ללא מחשבה עצמאית, אלו דווקא הפתוחים, המאפשרים, הנמצאיםבזוגיותפתוחהמקבליםאתכלהגזעיםהמיניםההומואיםטרנסיםלסביותוכו' שטוענים שכל מי שלא מקבל את הדברים הנ"ל בדיוק בדרך שלהם הוא טועה, סגור, טיפש ורע, דווקא אותם צריך ללמד סובלנות מה היא.

כי זה בסדר גמור וממש נחמד מצידך להיות פתוח, שמאלני, מכיל ומאפשר (שלום, אני, נעים מאוד) אבל זה הרבה יותר נחמד לתת לבני אדם קרדיט ולהניח שהם יודעים מה טוב להם ונכון להם, לפי הצרכים שלהם ולא לפי מה ש"צריך להיות".

 

בברכה,
הליגה (של אדם אחד) שחושבת שלאנשים מותר שיהיו דעות שונות משלי, ושזה לא הופך אותם לטועים. או טיפשים.
או בשמה הקצר "קיפצו לי, הדרך שלי נכונה לי".

 

 

taojelauobr - זו תופעה ידועה של אנשים ליברלים רק שזה נוח להם .
בוקר טוב דארלינג .
לפני 7 שנים
Mary Jane - הפלורליזם שאת מציגה, רב תרבותיות ורלטביזם - משמעם שאין צודק ולא צודק, אין אור וחושך, הכל יחסי וסובייקטיבי. וזה, לדעתי, דבר נורא ואיום, ובמובנים עמוקים, גם קץ התרבות. לכן מעדיפה "סובלנות" לדעות של אחרים.
לפני 7 שנים
Mary Jane - סובלנות, כלומר, לא לקבל דעה אחרת כדיעה שווה בערכה, אלא כדעה שניתן לסבול, שהיא לגיטימית. זאת, תוך הבנה שיש דעות שהן לא לגיטימיות, שאין להיות סובלניים כלפיהן, שהן בגדר טעות, טפשות ורוע (נאמר, למשל, הדיעה הרווחת במגזרים מסוימים, לפיה כל אישה חייבת אופטרופוס).
לפני 7 שנים
hrgiger - קראתי את התגובה, כמה פעמים, ואני מסכימה איתך.
אני חושבת שאולי בלהט זעם קל לא ניסחתי את עצמי בדיוק מספק.
צריכה לחשוב על זה עוד קצת.
לפני 7 שנים
Joe Carlton​(מתחלף) - מזכיר את תופעת "קץ הדמוקרטיה" כאשר מתקבלות החלטות שאינן בקו אחד עם מה שחושב המזדעק. או את ה"דמוקרטים" בארה"ב שכאשר הם מפסידים הם פתאום קצת פחות דמוקרטים: #הוא_לא_הנשיא_שלי. אז אני בהחלט בעד חופש הביטוי, אבל שונא שמאלנים, ימנים, הומואים, הומופובים, סוטים שגולשים להם באתרים מפוקפקים ואנשים שמגיבים בבלוגים.
לפני 7 שנים
דוד הבלוק -
קודמכול צדקו אלה למעלה
אני רק מודהם מידבר אחד
מכים בך?
:)
לפני 7 שנים
hrgiger - אני מכה בי (:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י