סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 29 בדצמבר 2016 בשעה 12:36

זאת לא פנטזיה שלי, לא הייתה בכל אופן עד היום בבוקר. חד קרן חמודה חלקה אותה איתי היום ואני... איך לומר.... מאמצת. את הפנטזיה, לא את חד הקרן (לבנתיים).

 

 

אני נכנסת לדירה שלו והיא לצידי, היא נעה בין פטפוט נרגש לשקט מתוח. אני נעה בין מבט מחייך בהבנה ל:"שקט" חד כשהיא נסחפת. כשהוא סוגר אחרינו את הדלת הוא יורד לרצפה ומגיש לי את קצה הרצועה, הוא כבר עירום והיא מחוברת לקולר שלו. אני פונה אליה ואומרת לה שעכשיו תורה, היא צריכה להיות כמוהו והוא מרים עם הפה שלו שקית שהייתה לידו ומגיש לה. היא מתפשטת, מוציאה מהשקית קולר ורצועה, שמה על עצמה את הקולר ומגישה לי. אני לוקחת את שתי הרצועות ומורה לו לשבת על הברכיים, לה אני אומרת להסתכל טוב על הזקפה שלו ולספור. אני שואלת אותו: "כמה זמן לא גמרת?" הוא נובח 30 נביחות והיא מצחקקת. הוא חוזר לארבע ומסתכל עלי במבט רעב, אני מושיטה לו את כף ידי והוא מלקק אותה בזמן שאני מסבירה לה מה הולך לקרות.
"את תשכבי על הגב, ידיים ורגליים באוויר, כף הרגל שלי תלטף אותך בין הרגליים. הוא יתמקם מעליך וישתמש בפרצוף שלך כמשטח אוננות. הוא יתחכך בך עד שהוא יגמור, עד שלא יבוא לו להתחכך יותר."
אני מתיישבת, והיא מתמקמת כמו שביקשתי, הרצועה מעט מתוחה ואני מחייכת כשאני רואה את הקולר שלה מתהדק. כף הרגל שלי מרגישה מעט רטיבות בשנייה שהיא פוערת את רגליה מולי. הוא מתמקם בפישוק מעל הפנים שלה, האשכים והזין שלו נחים בכבדות ומחכה לאישור. אני מגישה לו את כף הרגל שלי, שיטעם אותה קצת, הוא מלקק והזקפה שלו רוקדת מולי. אני אומר לו "משוחרר" והוא מתחיל להתחכך בפנים שלה, גוהר עליה כמו כלב מיוחם בפארק. אני משאירה את כף הרגל שלי סטטית ומרגישה איך היא הופכת רטובה יותר ויותר. הוא מתחיל להוציא קולות של הנאה, של ייחום והפנים שלה כל כך נעלבות, כל כך לא מרוצות. אני מספרת לה כמה נכון לראות אותה ככה, כמה טוב שמצאתי אותה שהיא תאפשר לו להשתחרר. אני מספרת לה שזה מעורר אותי ואומרת לה שאם היא תתנהג יפה אתן לה לספק גם אותי. המשפט האחרון מטריף אותו והוא מבקש ממני לגמור, אני מאשרת לו והוא ממלא את הפנים שלה בזרע. הוא ספק צועק ספק גונח וממשיך להתחכך בה עוד שניות ארוכות, מורח את עצמו עליה.
היא נראית לי על סף דמעות ואני אומרת לו שהוא לא מפסיק עד שאני אומרת, הרגל שלי מתחככת בה והיא מגיבה בתנועות קטנות שסותרות לחלוטין את העיניים הכועסות.
אני אומרת לו "רד" והוא הולך ומביא מגבת, הוא מנקה אותה ואני מושכת ברצועה שלה ואומרת לה "על ארבע" היא נעמדת עם הפנים אלי וכשאני אומרת לו "תכין אותי" הוא מפשיל את החצאית ודוחף את הראש שלה בין הרגליים שלי.

זאתי - אני לא עושה לייק כי נעלבתי בשמה!
לפני 7 שנים
יייאא​(נשלטת) - יו, לגמרי!! זה ממש מעליב, מה זה?!
לפני 7 שנים
זאתי - (:
לפני 7 שנים
אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - נפלא!
לפני 7 שנים
סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - לקרוא את זה מהכיוון הזה
כמה מעניין ומלהיט...
:)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י