שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 3 בפברואר 2017 בשעה 7:09

אני חולה. אני עם תה, בטרנינג, מתחת לכרבולית וקר לי. אני חולה.
זה לא היה כל כך מרגיז אם זה היה מתחיל עכשיו, אבל זה התחיל אתמול. ואתמול היה הפמדום. ושני אנשים עבדו עליו קשה מאוד ואחת מהם אני מחבבת במיוחד. והלחץ שהיה לפני, מי תגיע ומי לא. ובהתחלה, כשגילינו שהגיעו רק 3 שולטות חוץ מאיתנו (תודה לכן) וההבנה שיש המון נשלטים שטרחו והגיעו בשבילנו (וכמובן שגם בשבילם).
ואני חולה. ועמדתי בצד, עם חום. ולא שיחקתי. כי אני חולה. ורציתי ובער בי לשחק במה ששלי מול כולם ובאחרים מול מה ששלי. ובמקום זה עמדתי וניסיתי לשמור על ארשת פנים של "לא רוצה להיכנס למיטה ולשתות תה".
ורציתי לשחק, כי רציתי, כי הגיע לכל מי מהנשלטים שהגיעו וכי הגיע לגבירה רומנטית לראות איך מה שהיא עשתה עושה טוב לשולטות אחרות. ולא יכלתי.

ואני מתנצלת שככה יצא, שבסוף לא נקפתי אצבע, או קיין, או כף רגל.
ויש לי מלא ביקורת (לא כלפי מי ומה שהיה אלא כלפי מי שלא) אבל כרגע אני רוצה בעיקר להתנצל בפני מי שהגיע ולא זכה לשחק, בפני מי שהגיעה והראתה שיש רצון וצורך בדבר כזה.
ולהגיד תודה לגבירה רומנטית, כי היא קרעה את התחת בשביל זה וכי היא נפלאה.

Aציבעוני​(אחר) - יפה לך לפרגן
לפני 7 שנים
טאלנט - כל הכבוד על היוזמה! שלא תישבר רוחכן!
אני אישית חושב שישר אתן צריכות להכריז על מסיבה נוספת. זה המעשה הנכון לעשות. להמשיך בדרך. לא לוותר. רק המעז והמתמיד מצליח...
אני אתכן !
לפני 7 שנים
אנוש'קה​(אחרת) - רפואה שלמה נשמה יפה :) בקרוב תחזרי לשחק
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - אני עשיתי שירות לאומי בתור מדריכת מחשבים באיזה מרכז קהילתי מטעם משרד המדע, בכל פעם שפתחנו מחזור חדש לקורס בנושא מסויים, אנשים הבריזו פשוט כי הוא היה בחינם.
יכולנו למלא את הקורס בכל ה-30 שיכולים להיכנס לכיתה, אנשים שהיו מתחננים לנו בטלפון שנוסיף אותם אבל ברגע האמת הם היו מבריזים, אפילו מבלי להודיע, כי על הזין שלהם- זה לא עולה להם גרוש.
זה מסוג הדברים שלא היו מתרחשים אם הם היו משלמים על הקורס הזה, משאירים פיקדון, משלמים "קנס" של דמי ביטול או בקיצור מרגישים שהם היו מפסידים פה משהו.
משרד המדע אסר עלינו להפעיל מדיניות שכזו והמשכנו להידפק ואשכרה היינו מגיעים גם מספרים מביך של 4 אנשים שמגיעים מתוך 30. אני סבורה שזה יכל להראות אחרת ומספר המבריזים היה יורד דרסטית אם המדיניות הזו הייתה מיושמת, כי רואה מה קורה במוסדות אחרים שבהם היא מתקיימת.
בכל מקרה, הנקודה שלי היא, זה שלפעם הבאה אפשר לגבות את התשלום מראש.
אבל למה שמישהי זרה תתן לכן מספר כרטיס אשראי שלה? או אפילו תעסיר לכן בפייפאל משהו? ובכן, זה לא יבוא ישירות אליכן. לפחות לא ישר.
יש כל מיני פרויקטים של מימון המונים ואפשר להגדיר שם סכומים ספציפיים שאפשר "לתרום", תגדירו סכום מסויים שהוא מחיר הכרטיס ורק מי ששילמה אותו תכנס לרשימה.
במידה ואתן לא מגיעות לסכום מינימום שהצבתן (סכום כרטיס כפול מספר מקומות) בפרק זמן שהצבתם באתר, דבר שאומר שהאירוע לא יתקיים, הסכום יחזור לכל השולחות, ככה שהן יהיו בטוחות שכסף יחזור עליהן במידה וזה יתבטל שלא באשמתן.
כשישלמו מראש, זה יורד את כמות ההברזות כי פתאום יהיה להן מה להפסיד מההברזה.
לפני 7 שנים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - כן, מסכים בעניין הגבירה הרומנטי, למרות שלא יצא לי לראות אותה בפעולה, אולי במסיבה הבאה
החלמה מהירה Hrg
לפני 7 שנים
פייה{O} - אני חושבת על כל המטופלים שבאים חצי מתים ובוכים ׳אבל אני לא יכול להיות חולה עכשיו, יש לי טיסה / הופעה / חתונה...׳, ואני מדמיינת אותך באה חיוורת וחלושה ׳אני לא יכולה להיות חולה יש לי מסיבת פאמדום!!׳ :)
תרגישי טוב }{
לפני 7 שנים
טיזרית שנותנת{ט.ש.} - תרגישי טוב אהבה יפה
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י