שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 6 במרץ 2017 בשעה 15:37

*מתנסה פה במשהו חדש*

 

 

"אתה לא עומד בתנאי הסף שלי, זה ברור לשנינו. אבל אתה חכם ונעים ואני בטח אוכל למצוא בך משהו מועיל.", המבט שלו מתחלף בין ריגוש, עלבון וחשש. הוא יודע שהוא לא מספיק לי, אני לא לוקחת נשואים. אין להם איפה לארח אותי, אני לא יכולה להשאיר סימנים, מניעה זה מאתגר ואי אפשר לנעול. בקיצור, כאב ראש.
כמה ימים קודם לכן ביקשתי ממנו לכתוב לי רשימה של עשרים דברים בהם הוא כן יכול להועיל לי. זה התחיל בבנאלים כגון אוראלי, CBT וכו' והעמיק לשליטה בזוגיות שלו, הוא גם ציין שהוא יכול לממן לי חדרי מלון ועוד.
בעודי קוראת את הרשימה וחושבת לי אם באמת שווה לי לוותר בשבילו על חלק מהצרכים שלי הוא מעסה לי את כפות הרגליים ומנסה להמנע מלטפטף רוק עליהן. הוא נראה די חמוד ככה, מרייר מבעד לגאג ומסיט את הראש כדי לא ללכלך.
אני מניחה את הדף שהוא נתן לי, נשענת לאחור ומורה לו להתחיל לאונן ולא להפסיק עד שאומר לו. אבל לאט, שלא יגמור לי באמצע השיחה. הוא מהנהן, כי קצת קשה לתרום לשיחה כשאתה עם גאג, ומתחיל ללטף את עצמו.
"החלטתי לשמור אותך, עד שתפסיק להועיל לי. אבל יש לזה מחיר, אני לא מוכנה לקבל את זה שנמנעים ממני דברים ואני לא מקבלת פיצוי". והוא מהנהן.
"אני חובבת מניעה, אתה מבין? הרכוש שלי גומר בתדירות מאוד נמוכה, אם בכלל. אבל לך יש אישה והיא לא אשמה שאתה כזה עלוב, אני לא מעוניינת למנוע ממנה הנאה. אמרת לי שאתם שוכבים בערך פעם בשבוע, זה יצטרך להמשיך, אבל אתה תצטרך לפצות אותי על בזבוז האורגזמה הזה. 500 ש"ח נראה לי הוגן".
הוא מפסיק לאונן ופוער עיניים.
"כן, אין גמירה ללא תשלום. וכשאתה יורד לה, עם הלשון שלי, זה יעלה אפילו יותר. וכן, אני זוכרת שרק ככה היא גומרת. זה יעלה לך 700 ש"ח. את הכסף אתה תתן לי יום אחרי. ותחזור לאונן."
הוא ממשיך לאונן והעיניים שלו, שהסתכלו בשלי קודם לכן, מופנות עכשיו לרצפה. הוא לא מצליח להסתיר את ההתרגשות שלו, מטפטף מכל מקום שהוא יכול, מלא בריר ופרהקאם.
"כל פעם שאפגש עם אחר על מנת שאוכל להכות ולא לפחד מסימנים אתה תדאג לי למונית ולציוד, אם יהיה חסר לי משהו. ובכלל, לדעתי זה נכון שתממן לי את הדייטים שלי, הרי באשמתך אני צריכה לחפש מזדמנים, אין לי זמן לכמה קבועים. אני עסוקה. ולמה שהם ישלמו עלי כי אתה לא מסוגל לתת לי את זה?"
הוא מתחיל להתנשף ואני מבינה שהוא קרוב לגמור. אני מפשקת את הרגליים שלי ואומרת שתי מילים: "לשון. ויכול". הוא מלקק אותי כאילו חייו תלויים בזה ולא עוברת חצי דקה והוא גומר. הלשון שלו ממשיכה לענג אותי ואחרי לא הרבה זמן גם אני גומרת.
אני משחררת את הגאג והוא מודה לי בשנייה שהפה שלו חופשי.
"תראה אותך, מלא רוק וזרע, לך תשטוף ידיים. אני לא מוכנה שהלכלוך הזה יגע בכסף שלי. 500 ש"ח לגמירה, זוכר?"


Joe Carlton​(מתחלף) - אהבתי את הרוב. אבל לא הבנתי מה עושה לך הכסף בפנטזיה. כסף בתור עוד נדבך לשליטה?
לפני 7 שנים
hrgiger - אני לא עוסקת בשליטה כספית, אני גם לא לוקחת נשואים. ניסיתי לכתוב משהו שאמנם משיק למיינד פאק שאני כל כך אוהבת אבל עם נתונים שלא מוכרים לי.
לפני 7 שנים
Joe Carlton​(מתחלף) - הבנתי שאת לא עוסקת בזה וזה נכתב בתור פנטזיה. גם הבנתי את המיינד פאק (נראה לי) . רק ניסיתי להבין איך הכסף אמור אפילו בפנטזיה לגרום למשהו. הרי כסף זה רק אמצעי ולא מטרה.
לפני 7 שנים
hrgiger - העלבון שבלשלם? הידיעה שאני מממן את מה שהוא לא יכול לתת לי?
לא יודעת, אני בודקת (:
לפני 7 שנים
Joe Carlton​(מתחלף) - אוקי. גם הקטע של הנשואים לא ממש מובן לי. דווקא יש לנו טעם די דומה ברוב הדברים. לפחות ממה שיצא לי לראות מתמונות וגיפים שפרסמת או שהגבת עליהם. אני מניח שלנסות דברים חדשים וזרים לנו זה הכרחי. אבל את אלה ספציפית הייתי במקומך משאיר כפנטזיה בלבד... (;
לפני 7 שנים
hrgiger - מה יש להבין בקטע של הנשואים?
ואני חושבת שנכון לנסות כל דבר שלא יפגע בי (או באחר), אחרת איך אדע מה זה יעורר בי?
מה שכן, הפנטזיה הזאת ספציפית אינה פנטזיה שמככבת אצלי אלא תרגול בכתיבה (:
לפני 7 שנים
Joe Carlton​(מתחלף) - לא יודע. לא הבנתי מה מושך ברעיון של הבגידה. פרי אסור? לי אישית זה בעיקר מפריע. בן אדם צריך להיות נאמן לזוגיות שלו. אם לא טוב לו שיצא ממנה. אלא אם מדובר על כך שזוגתו משתפת פעולה. זה כבר סיפור שונה בתכלית...
לפני 7 שנים
PeterPup​(אחר) - מאוד מטריד. מאוד מחרמן. שילוב מוזר של ארוטיות ודחייה
לפני 7 שנים
hrgiger - תוכל להסביר את המטריד? האמת גם את המחרמן.
לפני 7 שנים
taojelauobr - אהבתי את ה-Mind fuck שלך , מאוד מחרמן , אפשר....?
לפני 7 שנים
טוטאלי86 - אהבתי!
אגב אני בטוח שיש איפשהו באתר הזה איזה נשלט תימני שנמצא בלופ אינסופי בגלל הפוסט הזה (:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י