שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 7 שנים. 13 במרץ 2017 בשעה 15:14

אני אוהבת להגיע אליה כששניהם מחכים לי יחד. אני יודעת שיש מתיחות באויר ואני כמעט ויכולה לשמוע אותם נושמים לרווחה כשהם שומעים את הדלת נפתחת.
הוא על שש, עם כיסוי עיניים, פנים לדלת והיא על הספה, ידייה אזוקות מאחורי הגב, והרגליים מחוברות לספרדר, שניהם עירומים. שניהם מחייכים כשאני נכנסת, הוא מאולף יותר, גם משפיל ראש. אני מעבירה ליטוף על הראש שלו ונושקת למצח שלה. אני מתיישבת לידה ולוגמת מהכוס שמחכה לי על השולחן, אני אוהבת שהוא מפתיע אותי אז אני לא מבקשת ממנו משהו ספציפי. הוויסקי לטעמי ואני מוזגת לו מעט לקערה, שילקק קצת, הוא הרוויח את זה.
כשהוא מסיים ללקק אני מבקשת ממנו לפנות אלי ושמה עליו את הגאג עם הדילדו. אני אומרת לו שאני רוצה אותה ממש רטובה ושאם הוא יעשה עבודה טובה הוא יקבל פרס. האמת שזה לא קשה להביא אותה לרטיבות, היא רטובה כבר עכשיו, הדילדו חודר אליה בקלות והוא מתחיל לזיין, היא נאנחת והנשימות שלה הופכות כבדות אז הוא עוצר, הדילדו עמוק בפנים והוא מנצל את ההזדמנות ומרחרח אותה, כראוי לכלבלב. הוא כבר זקור לחלוטין ואני רואה טיפות קטנות של ריגוש על הזין שלו, הספה מתחתיה כבר לחה.
אני אומרת לו לצאת ממנה, מסירה ממנו את הגאג ודוחפת לו אותו ישר לפה, שיטעם אותה. הוא מודה לי כשאני מוציאה אותו ואני לא יודעת אם זה על כך שהוא טעם אותה או על כך שאני לא מזיינת לו את הפה יותר עם הגאג.
אני פונה אליה ותוך כדי שאני מלטפת אותה בין הרגליים אני מסבירה לה שהוא מתנהג מאוד יפה לאחרונה ושמגיע לו פרס ושהיא תצטרך למצוץ לו. ממנו נפלטת קריאת שימחה והפנים שלה מביעות חוסר רצון. אני עוזרת לה לרדת לרצפה ככה שהיא נשענת על הספה, רגליים בפישוק על הרצפה ובשניות הכרית ששמתי לה מראה סימני לחות. אני מאשרת לו לעמוד ומסבירה לו שהוא צריך לזיין לה את הפה, לאט, כי מותר לו לגמור רק לאחר עשר דקות ולא לפני. היא נאנחת והוא אומר שהוא מפחד לא לעמוד בזה, הוא מנוע כבר שבוע והגיע לסף גמירה היום, לבקשתי, חמש פעמים. אני אומרת לו שישתדל, אחרת הוא יענש ולה אני אומרת לפתוח פה גדול. אני מורה לו להתחיל ומתיישבת על הרצפה בין הרגליים שלה. הוא מזיין לה את הפה לאט ועוצר לעיתים קרובות, היא מריירת. אני מלטפת לה את הכוס והיא רטובה כל כך שאני לא מצליחה להתאפק. אני שולפת שוקר חשמלי מהתיק שלי, מניחה יד על הישבן שלו, שיעצור ואומרת להם שזה הולך לכאוב לשניהם עכשיו, מאוד. אני מניחה את השוקר בין הרגליים שלה, לוחצת והשיניים שלה מתהדקות עליו, הוא צורח. אני מניחה את השוקר בצד ומאוננת לה, היא רטובה אפילו יותר. אני אומרת לו להוציא את הזין מהפה שלה ולהכניס את הביצים, האנחות שלו כשהיא מוצצות אותן נפלאות, מעוררות. אני לוקחת את השוקר שוב ומפעילה. הוא צורח חזק יותר.
אני מגורה מאוד ולא רוצה להתאפק, אני אומרת לו להפסיק, להתיר אותה ולהשכיב אותה על הגב. אני מתיישבת לה על הפנים ולו אני אומרת להישכב עליה וללקק לי את הישבן. כשאני גומרת אני אומרת לשניהם שהם יכולים לאונן לכדי גמירה, ושיש להם דקה. 
הם גומרים הרבה לפני.

Minxy - מעולה :)
לפני 7 שנים
CastroP​(מזוכיסט) - מה שהיא אמרה
לפני 7 שנים
דולפין 4 - את טובה, ממש
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י