סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 6 שנים. 8 בינואר 2018 בשעה 16:12

אתה תעמעם את האורות, תדאג לויסות נכון של המזגן. אני אשכב על הבטן, עירומה מתחת לשמיכה לאחר שהפשטת אותי ואמתין.
אנחנו נחכה בשקט, אני אעצום עיניים ואתה תלקק ותנשק את כפות הרגליים שלי.
כשתישמע הדפיקה בדלת אתה תקום לפתוח ובלי מילה תלווה אותו לחדר. בשקט מופתי אתה תתיישב בפינת החדר, על הרצפה והוא יתחיל לעסות אותי. זאת היתה תקופה עמוסה ואני מאוד תפוסה, מתוחה. המגע שלו חזק, מדוייק ואנחות של כאב ועונג נפלטות ממני כשהוא מפרק את השרירים שלי ומרפה אותם. כשהוא מעסה לי את העורף אני כמעט מגרגרת.
אני מפריעה לשקט ושואלת אותו אם הוא זקור. הוא עונה שלא, שהוא גמר שלוש פעמים היום, אחת באוטו לפני שהוא עלה, כמו שביקשתי. אני מחייכת, מסתובבת על הגב והוא מבין שהוא קיבל את האישור ועובר לעסות בין הרגליים. המגע שלו מרפרף, מלטף ואני נאנחת בשקט. הוא מעביר אצבעות על הישבן, בחור הישבן, בשפתיים החיצוניות, נוגע קלות בדגדגן וחוזר חלילה. האנחות שלי מתגברות, מתקצרות ואני מרטיבה יותר ויותר.
אני מפריעה שוב ושואלת אותך אם אתה זקור, אתה עונה שכן ואני מבקשת לראות. אתה נעמד מפשיל את המכנסיים ואני רואה כתם קטן על התחתונים, אתה מטפטף. אני מבקשת ממך להתלבש ולחזור לשבת וממנו אני מבקשת שילקק את האצבעות שלו, יטעם אותי.
אני שומעת אותו מלקק, הוא נאנק קצת. האצבעות שלו חמות כשהן חוזרות לכוס שלי ואני מבקשת ממך להתחיל לאונן וממנו להגמיר אותי. הוא אומר שהוא זקור.
אני מתעלמת ומאפשרת לעצמי להתרכז במגע שלו, הוא יודע איך לענג אותי. האצבעות שלו נוגעות בנקודות הנכונות, חודרות בזוית הנכונה. אני מוסיפה את האצבעות שלי, מעסה את הדגדגן ומתכווצת לו על האצבעות עד גמירה.
אני חושבת ששניכם גנחתם איתי ועכשיו כל כך שקט.
ושוב, אני מפריעה. אני מורה לך להפסיק לאונן ושואלת אותו מה הוא מעדיף? כף רגל או כף יד? הוא עונה שכף יד ואני מושיטה אותה. הוא מפשיל מכנסיים, מכוון את הזין הזקור שלו אל כף היד שלי ומאונן, מהר. אני עוצמת עיניים ומחכה.
אני שומעת אותו עוצר נשימה ומרגישה את הזרם החם בכף ידי. הוא אומר תודה, מתלבש ושניה אחר כך אני שומעת את הדלת נסגרת, כמו שסיכמנו.
אני קוראת לך אלי ואומרת לך לנקות אותי. אתה מושיט לשון ומתחיל ללקק. כשאני נקייה לגמרי אני מסתובבת בחזרה על הבטן ואומרת לך שאתה יכול לחזור לכפות הרגליים שלי.
ושוב שקט.

 

 

eyall{hrgiger} - סיפור מקסים
לפני 6 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - וואו חזק.
נעים.
אבל לא הייתי רוצה להיות המעסה הזה... :-)
לפני 6 שנים
pran - את צריכה להוציא ספר, מרתק. תודה!
לפני 6 שנים
Antimatter​(נשלט){Milonga} - קמת נדיבה :)
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - נו שיקרה כבר.
מאחלת את זה לשתינו.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י