שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 5 שנים. 23 באוקטובר 2018 בשעה 8:06

"הפעם אתה לא צריך להכין כלום, אני מביאה איתי מה שאני רוצה", שלחתי לו. הוא ענה ב: "זה קצת מפחיד אותי, אני אהיה כן". אני, בתגובה, עניתי לו שזה קצת מרטיב אותי וחייכתי כשהוא ענה: "אני שונא להזדקר בכלוב".

החיוך שלו, כשנכנסתי הביתה, ירד מהר מאוד כשהוא ראה שעומד לידי גבר. מרוב בהלה הוא שכח לרדת לרצפה ופלט "מי זה?", לא עניתי, הסתכלתי עליו בשקט ואז על כפות הרגליים שלי. עברו כמה שניות והוא הבין, כשהוא היה על הרצפה עסוק בלנשק הסברתי לו שהבאתי איתי לשון ושעוד כמה שניות אני אכנס איתה לחדר והוא מוזמן להתפשט ולהצטרף ושיעמוד עם פנים לקיר ויקשיב.
הסברתי והלכתי לכיוון החדר, הלשון אחרי. 
כשהוא נכנס אני כבר הייתי על הבטן והלשון ליקקה את הירכיים, מוציאה ממני אנחות קטנות של עונג. הוא נעמד אל מול הקיר ואני חייכתי כששמעתי את הכלוב מרעיש קצת. הלשון שאלה "אפשר" וכשעניתי בחיוב היא התמקמה על פי הטבעת שלי, מלקקת לאט וביסודיות. תדירות האנחות שלי גברה וה"כן, עמוק" שאמרתי כשהלשון חדרה לפי הטבעת שלי גרמה לו לשאול: "הוא חודר אליך? למה אני בכלוב והוא לא? מה הוא עושה?" עניתי לו שיהיה בשקט, שהוא מפריע וללשון אמרתי שתכנס עמוק יותר.

"לשון, הספיק לך, תנוחי קצת. אתה לך תביא את המפתח", הוא פלט "כן" נרגש ויצא מהחדר. כשהוא חזר בקשתי ממנו להשכב על הגב ולתת לי את המפתח, אני הגשתי לו את היפנים בתמורה. "אני משחררת את הזין שלך ואתה שם לעצמך את היפנים", ההנהון השקט שלו היה לא מאוד מרוצה.
אני אוהבת את השנייה הזאת בה הזין נשאר רפוי אחרי שאני משחררת אותו מהכלוב, יותר נכון, אני אוהבת את השנייה שהוא מתחיל להזדקר, להבין שהוא יכול.
אני מגישה לו שני קונדומים, עבים ומבקשת ממנו להלביש את עצמו. אני מתיישבת עליו לאט ונפלטת לו "תודה" צרודה, המבט שלו חצי מסומם. אני מזיזה את עצמי עליו ונאנחת, הלשון פולטת "פאק" שקט ברקע. אני מסתובבת ואומרת: "לשון, נחת מספיק, תחזרי", נשענת קדימה, על המצבטים ואנחת הכאב שלו מתמזגת באנחת העונג שלי, כשהלשון פוגשת את פי הטבעת שלי.
אני זזה עליו, הלשון זזה בתוכי ואני מתמכרת לעונג.

Britney Bitch - חייבת לשאול, ה"יקרה בעתיד", קורה בעתיד?
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י