שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 5 שנים. 26 בנובמבר 2018 בשעה 8:04

היד שלה על הירך שלי נעימה. אני מרגישה את החום שלה מבעד לגרביונים והליטוף שלה גורם לי לחייך בהנאה. אנחנו מנהלות שיחה ערה ובשלב מסויים היא מפסיקה בהיסח הדעת ללטף, אני מניחה את היד שלי על הירך שלה והיא מפשקת מעט את הרגליים, בצורה כמעט לא רצונית. אני מעלה מעט את היד והיא חוזרת ללטף, השיחה ממשיכה.
אני אוהבת את הרגעים האלה לפני שהמגע הופך להיות נחרץ, את האיטיות הנעימה. כשהיא מתקרבת לנשק אותי היד שלי נשלחת לעורף שלה, מצמידה אותה אלי ונאחזת בשיער, ספק מושכת ספק מקרבת. היא מנשקת חזק יותר ונוגסת לי את השפה, אני מתרחקת ואומרת שהיום אני וונילית והיא נצמדת חזרה לשפתיים שלי, נוגסת שוב את השפה, אבל בעדינות. היד שלי מלפפת את השיער שלה, אני מהדקת אותה אלי ונוגסת בחזרה.
הדרך במונית מלאה התגפפויות, הנהג בטח מרוצה. אני מרגישה את הרטיבות שלה מבעד לתחתונים ואת שלי גם. במעלית אני כבר דוחפת אצבע ואוחזת חזק, האנחות שלה מטריפות אותי.
אני דופקת בדלת וכשהוא פותח אותה הוא מוצא אותנו מתנשקות, אנחנו נכנסות ואני זורקת לו: "מאפרה" בזמן שאני סוגרת אחרי את הדלת.
הוא נעמד על הברכיים אל מול הספה, מושיט ויד ושואל: "תרצו לשתות לפני?". אני מסתכלת עליה והיא עונה: "מים".
הוא מביא מים וחוזר למצב מאפרה, הוא זקור כמעט כמו שאני רטובה. אני מעשנת והיא שולחת ידיים לירך, אני מפשקת והאצבעות שלה עולות ומתחילות ללטף בעדינות את השפתיים החיצוניות.
אני נאנחת ומתמקדת במגע שלה. הסיגריה מזמן נגמרה והיד המושטת שלו מלאה אפר ובדל, אני מורה לו לקום ולשטוף את היד ולחזור כהדום. כשהוא חוזר היא מעלי, רק בתחתונים, הפה שלי מוצץ את הפטמה שלה, יד אחת מושכת את השיער בעדינות וחושפת צוואר ויד שנייה בתוך התחתונים שלה. הוא נעמד על שש ואני מניחה עליו את הרגליים. המבט שלו מהופנט.
אנחנו קמות ועוברות לחדר השינה, שתינו מתפשטות ואני פונה אליו בשאלה: "כמה אתה רוצה לגעת בעצמך?" הוא עונה: "בך, אני רוצה לגעת בך. אני גם רוצה את הרטיבות שלך. את תמיד מרשה לי לטעום אותך." אני מחייכת ושואלת אותו שוב את אותה השאלה והוא עונה: "50 מתוך 10." אני אומרת לו שהוא יכול והוא מתחיל לאונן, אני שולחת יד אל בין הרגליים שלי ונותנת לו ללקק את הרטיבות שלי מהאצבעות. הוא נאנק מעונג.
"די, ידיים אלי", אני אומרת והוא שולח ידיים קדימה. "עכשיו אתה רק מסתכל ומקשיב. כשאני אומרת חלק בגוף שם אני רוצה את הלשון שלך, עד שאומר לך להפסיק". הוא מהנהן, אני שולחת יד אל השידה שליד המיטה, לוקחת את הבן גיי שמונח שם ומורחת לו את כפות הידיים, "אתה יכול לאונן כמה שבא לך, דרך אגב" אני אומרת והולכת לשטוף ידיים.
אני חוזרת לחדר והמבט שלו כועס, מתוסכל ומגורה, שלה משועשע. אני נשכבת בין הרגליים שלה ושנייה לפני שאני מתחילה ללקק אותה אני אומרת לו: "ישבן."

 

 

eyall{hrgiger} - איך עמד לי כשקראתי את הפוסט הזה.
איך ירד לי כשלצערי דמיינתי את הריח של הבן גיי.
לפני 5 שנים
hrgiger - תנסה לדמיין ריח של גויאבה.
עזר?
לפני 5 שנים
eyall{hrgiger} - בוטן.
לפני 5 שנים
hrgiger - כף רגל אחרי ריצה?
לפני 5 שנים
eyall{hrgiger} - תלוי למי מחוברת כף הרגל.
לפני 5 שנים
hrgiger - תמיד (:
לפני 5 שנים
יודע את מקומו​(נשלט) - ריח של גויאבה זה אחלה...
לפני 5 שנים
רצסיבי​(נשלט) - לא ממש כמעט.
והבן גיי לא שרף נורא היכן שכיבית את הבדל?
לפני 5 שנים
hrgiger - איתה וונילית, איתו לא. אינטרקציות שונות (:
ראשית, לא זכור לי שציינתי איפה כיביתי את הבדל. שנית, ואם שרף נורא? אז?
לפני 5 שנים
רצסיבי​(נשלט) - זו היתה ביקורת ספרותית.
(א) אמרת שהוא מאפרה אנושית, וציינת שהיד שלו הייתה מלאה בבדל ואפר, בזמן ששתיכן התגפפתן. האופציה האחרת היתה שטרחת להפסיק את ההתגפפות, לכבות את הסיגריה במאפרה אמיתית או בכיור, ואז להחזיר את הבדל אליו, וזה לא נשמע לי סביר. לכן, ציינת שכיבית עליו, גם בלי לומר זאת במפורש.
(ב) זה לא קשור למעשה נורא או לא. זה כמו שאם כורתים למישהו את הראש, לא כזה מעניין אם החולצה מוכתמת מזה בדם, ככה גם כאן. כשמורחים בן גיי על כווייה, בדקות הראשונות אני מניח שזה פחות יעניין את הבחור אם זה מפריע לו לאונן או לא, ויותר יטריד אותו הכאב הגדול שיש לו ביד.
לפני 5 שנים
hrgiger - מזל שאני לא מתיימרת לכתוב ספרותי (:
א. יש לו עוד חלקי גוף, פרט לכך יד.
ב. מסכימה. וגם אותי פחות מעניין אם זה מפריע לו לאונן או לא, אלא יותר מגרה הכאב.
לפני 5 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - מעולה :))) ממש
לפני 5 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - אפילו שאני חייבת להצטרף לאייל לגבי הריח של הבן גיי. זה נוראי. ריח של גויאבה עם אותו האפקט עובד דווקא
לפני 5 שנים
hrgiger - אני וונילית סוטה, אני אוהבת ריח של בן גיי.
לפני 5 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - נהדר (:
לפני 5 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 5 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - הרגת אותי
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י