שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 5 שנים. 25 בדצמבר 2018 בשעה 10:36

"אני למטה", ההודעה קופצת לי על המסך ואני מחייכת. אני מצלמת את הראש שלו בין הרגליים שלי ועונה: "גם הוא. תמתין".
כמה דקות לאחר מכן אנחנו יורדים ואני רואה אותך עומד ליד דלת הנוסע, אני לא יכולה שלא לראות איך החיוך שלך נמחק כשאתה רואה שאני לא לבד. אני מסתכלת ואומרת: "אתה יכול להרגע, הוא לא מצטרף אלינו. הוא רק בא ללוות אותי ולשים בשבילי משהו באוטו".
אתה חוזר לחייך וממתין שאסיים עם נשיקת וחיבוק הלהתראות שלי ממנו. אנחנו נפרדים ואתה פותח לי את הדלת, ממתין שאתיישב, בזמן הזה הוא הולך לצד הנהג ומניח משהו על לוח המחונים.
הוא חוזר לצד שלי מנשק אותי לשלום מבעד לחלון ואומר: "מתי תבואי שוב? לא הספיק לי", אני אומרת לו: "אני יודעת, גם לי בא עוד ממך. כשיהיה לי זמן". 
אני סוגרת את החלון ומסתכלת עליך, המבט שלך ספק כועס ספק נעלב, אני אומרת לך: "תפתח את המכנסיים בבקשה, שים לי פיקסיז וסע. אני רוצה הביתה". אתה לא עונה וגם לא זז. אני מניחה יד על הלחי שלך ואומרת: "כן, זה קונדום עם הזרע שלו. תתמודד. מכנסיים, מוזיקה והביתה."
אתה מביט על לוח המחונים ובתנועות איטיות עושה מה שביקשתי. אנחנו מתחילים לנסוע, אני מניחה יד על התחתונים שלך, מלטפת לאט ועוצמת עיניים. אתה אומר: "לא עומד לי, אני חושב שאני כועס" ואני מחייכת ולא עונה, אתה אומר: "תני לי לזרוק את זה, בבקשה", אני מגיבה ב"שששש" ואתה מבין. השקט שלך רועם.
אנחנו נוסעים ואני מלטפת, הזין שלך כבר מזמן התעלם מהכעס והזקפה שלך מתחילה להרגיש צפיפות בתחתונים. אתה מניח יד על שלי ואני מבינה שאתה קרוב, ככה אתה מסמן לי כשאני לא מרשה לך לדבר, אני מפסיקה ומתחילה שוב לאחר כמה שניות. ככה אנחנו מעבירים את הנסיעה, אני מאזינה למוזיקה ומביאה אותך לסף גמירה בעיניים עצומות ואתה בשקט, פרט לאנחות קלות של הנאה כשאני נוגעת בך ותסכול כשאני מפסיקה.
אנחנו מגיעים לרחוב שלי, אתה חונה, מכבה את המנוע ומתחיל לפתוח את החגורה, אני אומרת: "אין צורך, אני אצא לבד. וכן, אתה עדיין לא יכול לדבר". אני שומעת את הכעס שלך מבעד לשקט. אני יוצאת, באה לצד שלך ומבעד לחלון מתכופפת לכיוונך, "ידיים ישרות, כפות ידיים כלפי מעלה", אתה מתמקם ואני מניחה את הקונדום בכף היד שלך. אני מושיטה יד למכנסיים הפתוחים ומתחילה ללטף אותך שוב. אתה מניע את הראש מצד לצד ועוצם עיניים, אתה כועס, נעלב וקצת שונא את כמה שאתה מגורה. אני מבקשת ממך לפתוח את העיניים ולא להוריד אותן מהקונדום. לא עובר הרבה זמן ואתה גומר. התחתונים שלך נספגים בזרע והיד שלי מתלכלכת. אני מנקה אותה על החולצה שלך ואומרת: "אני כל כך אוהבת את זה ששניכם גומרים ממני. הוא בתוכי ואתה מולי. אתה יכול לזרוק את הקונדום ולנסוע הביתה. לילה טוב ותודה שלקחת אותי" אתה מביט עלי במבט מבקש ואני מאשרת, אתה אומר: "תודה. סליחה שאני כועס. תודה".
אני מחייכת והולכת הביתה.

אישון מאוזן​(נשלט) - מעולה (:
לפני 5 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - גם זכה בזכות להסיע אותך וגם כועס, חצוף.
לפני 5 שנים
פפיון סגול​(נשלט) - תודה.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י