בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום שבת, 12 בינואר 2019 בשעה 5:40

אמאמשוגעת פונה לאבאמשתףפעולה: "ראית את הזבוב היום?".

אבאמשתףפעולה: "רק בבוקר, כשאמרת לו שיש לו אוכל על השיש."

גייגרשתוההאםזההזמןלאשפוזבשלוותא: "מה? זבוב?"

אבאמשתףפעולה: "כן, לאמא שלך יש חיית מחמד חדשה, אני קורא לו זובי (ב' דגושה)".

אמאמשוגעת: "כבר שמונה ימים."

גייגרשתוההאםזההזמןלאשפוזבשלוותא: " ואיך את יודעת שזה אותו הזבוב?"

אמאמשוגעת: "יש רק אחד בבית."

אני מושכת בכתפיים וחוזרת לשחק בטלפון. 

 

למחרת בבוקר...

אמאמשוגעת: "או. זבובי. לך תגיד שלום לגייגר."

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י