לפני 7 שנים. יום שבת, 12 בינואר 2019 בשעה 5:40
אמאמשוגעת פונה לאבאמשתףפעולה: "ראית את הזבוב היום?".
אבאמשתףפעולה: "רק בבוקר, כשאמרת לו שיש לו אוכל על השיש."
גייגרשתוההאםזההזמןלאשפוזבשלוותא: "מה? זבוב?"
אבאמשתףפעולה: "כן, לאמא שלך יש חיית מחמד חדשה, אני קורא לו זובי (ב' דגושה)".
אמאמשוגעת: "כבר שמונה ימים."
גייגרשתוההאםזההזמןלאשפוזבשלוותא: " ואיך את יודעת שזה אותו הזבוב?"
אמאמשוגעת: "יש רק אחד בבית."
אני מושכת בכתפיים וחוזרת לשחק בטלפון.
למחרת בבוקר...
אמאמשוגעת: "או. זבובי. לך תגיד שלום לגייגר."

