סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 5 שנים. 10 באפריל 2019 בשעה 19:41

* הרגע בו שמתי עליו את המסיכה והידקתי את השרוכים ולאחר מכן את הקולר עם הרצועה. הוא נראה כמו אחת מתמונות המסיכה שהדבקתי פה לפני כן. יכלתי לדמיין את הבעת הפנים שלו תחתיה, המבט הזה של "ככה יהיה, אם ככה את רוצה". אני חושבת ששם התחלתי להתעורר.

* הרגע בו היא התיישבה מולי ואני פשוט שלחתי יד לפיטמה. אני לא צריכה לשאול, היא באה בשביל זה, בשבילי. היא היתה מותרת רק לי בערב הזה ונעם לי לדעת שהיא שם אם בא לי, בהינף מבט. 

* הרגע בו היא נעמדה על ארבע, על הבמה ואמרה לי "עשית לי חשק גם", החיוך שלה עם כל מכה. אם היה לי זין הייתי מניחה את היד שלה על הזקפה שלי, שואלת "אפשר?" וחודרת באבחה אחת. היא כל כך יפה ככה, כשהיא רוצה. הבחנתי בזה כמה ימים קודם, כשהיא נעמדה קרוב קרוב אלי, עוד בפעם הראשונה שנפגשנו.

* הרגע בו היא היתה כפופה על השולחן, שמלה מופשלת והיד שלי עולה ויורדת על הישבן שלה. לקח לה כמה שניות טובות להתחיל לנשום אל תוך הכאב. כששמתי יד בין הרגליים שלה הרגשתי את הרטיבות, היא לא שמה לב שטעמתי.

* הראש שלו בין הרגליים שלה, זה נראה כאילו הוא עבר לגור שם. המבט שלה מעורפל, פוגש את שלי. כבר אמרתי שהיא יפה כשהיא רוצה?

* הוא על הרצפה, מנשק את הרגליים שלי והיא אוחזת את כפות הידיים שלי בעדינות וממטירה נשיקות של הכרת תודה. לא יכלתי שלא לחשוב באותו הרגע על כמה נעימות יהיו השפתיים שלה על הירכיים שלי.

* הנשימות שלו כשאני מזיינת אותו עם האצבעות, מול כולם. חבל לי בשבילו שהוא לא רואה את החיוך שלי, אני יודעת כמה הוא אוהב לגרום לי לחייך.

 

nicknose​(מתחלף) - היא הכי יפה כשהיא רוצה.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י