סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 5 ביוני 2019 בשעה 10:47

זאת כבר הפעם האחד עשר שאתה על סף גמירה ואני מפסיקה. אתה מודה לי ומבקש: "אחד עשר, גבירתי. תודה על שאת מאוננת לי. אפשר שוב?". אני אומרת לך: "לא, הפעם לא" ואנחת הרווחה שנפלטת לך מצחיקה אותי. כבר שבועיים שלא גמרת ואני מתגרה, מגרה ומביאה לסף גמירה כבר קרוב לשעתיים.
אתה שוכב על המיטה, הידיים שלך אזוקות ומחוברות לקולר ואני בין הרגליים שלך. אני מניחה כף רגל על הפנים שלך והזין שלך מתנועע, אתה נושם את כף הרגל שלי ומלקק. היד שלי יורדת במהירות על הזין שלך והכאב גורם לך לעצור את הנשימה. "לא ביקשת", אני אומרת ואתה מתנצל ומבקש אישור ללקק אותי. אני מרשה. אתה מלקק ואני מתעסקת בטלפון. מדי פעם אני שולחת  יד מלטפת לזין ולאשכים ואתה מגרגר בהנאה לכף הרגל שלי ומדי פעם אני שולחת יד סוטרת ומועכת לזין ולאשכים ואתה נוהם בכאב לכף הרגל שלי.
כשדופקים בדלת אתה נבהל. הגוף שלך מתקשה ואתה זורק: "מי זה? אני לא רוצה". אני מתיישבת לידך, מניחה יד על הלחי שלך ואומרת: "זה לא עניינך מי זה ואני יודעת שאתה לא רוצה, אבל אני רוצה". המבט שלך כועס ומבוהל וכשאני מוציאה את כיסוי העיניים אתה אומר: "לא, אני מבקש שלא". אני מקרבת אליך את הפנים שלי ומפנה אליך את הלחי שלי, אתה מנשק אותה ואומר: "בבקשה". אני שמה לך את כיסוי העיניים והולכת לפתוח את הדלת.
יש שקט, אף אחד לא מדבר וכשאני מתיישבת על המיטה אתה שואל: "מי זה?" מבוהל ואני עונה לך שזאת אני, שאני פה איתך. אני נשכבת לידך והגוף שלך מתחיל להרגע, אני שולחת יד לזין שלך שנרפה לבנתיים ומתחילה לאונן אותך שוב. אני לוחשת לך שאני ממש רטובה ואתה נושם עמוק. קצת חבל לי שאתה לא רואה את הגבר שיושב מולנו עכשיו, למרגלות המיטה, עירום ובכיסוי עיניים גם הוא.
כשאני מרגישה שאתה קרוב לקצה אני מפסיקה ואומרת: "רק אני מדברת, אלא אם אני פונה אל אחד מכם". אני פותחת קונדום, מלבישה על הזין שלך ומתיישבת עליך. לא, לא על הזין. אני נשכבת עליך כאילו אתה חלק מהמזרון. הישבן שלי בדיוק על הזין שלך והרגליים שלי כפופות ופתוחות. אני אומרת: "אתה יכול להתחיל, מכפות הרגליים. לאט לאט". וההוא, שעל הרצפה, מתחיל לנשק ולעסות. הוא נעים לי ואני נאנחת לפרקים, אתה מתקשה מתחתי. כשהוא מגיע לירכיים אני כבר ממש מגורה, האנחות שלי הופכות עמוקות יותר ואני נעה בריגוש. בחיי שאני לא בטוחה מי פה נהנה יותר. אתה שמרוגש מההנאה שלי ומהחיכוך שבתזוזה שלי, הוא שקצת התגעגע ללטעום אותי וממש אוהב ירכיים או אני כי... טוב, תראו אתכם.
כשהלשון שלו פוגשת את הרטיבות שלי הגוף שלך שוב מתקשה. אני מניחה עליך יד ואומרת: "תגיד לי מה אתה מרגיש". אתה אומר שאתה לא רוצה. אני מבקשת שוב. "אני מקנא. אני כועס" אני נושמת עמוק ואומרת: "אני רטובה. תכניס אצבע". הנשימה שלך נעתקת יחד עם שלי, כשהוא מחדיר אצבע והופכת מהירה יותר, יחד עם שלי, כשאני מזיינת לו את הפנים ואת האצבע ומתחככת בך, עם הישבן. 
לא עוברות דקות ארוכות ואני מתכווצת עליו וגומרת.
אני מניחה יד על הראש שלו ושואלת: "מה אתה רוצה עכשיו?" הוא עונה: "עוד". אני מסתובבת ונשכבת עם הפנים אליך. הזין שלך מונח בין השפתיים שלי, אתה מרגיש את הרטיבות למרות הקונדום, אני מניחה עליך ראש, נרגעת אחרי הגמירה ואומרת לו: "תלקק לי את הישבן". הוא מודה לי ולך נפלט "אוף". אני נחה.
הלשון שלו נעימה ואני נעה ניעות קטנות של עונג, אתה מתחיל לנוע תחתי ואני מבינה שאתה רוצה משהו, אני מאשרת לך לדבר. "אני חושב שאני עומד לגמור. נעים לי כשאת מתחככת בי.", הטון שלך שקט, נעלב, מתוסכל ואני אומרת: "זה בסדר, מקסימום תגמור. אני מרשה. הלשון שלו נעימה לי, התסכול שלך נעים לי. תנסה להתאפק עוד בשבילי, אבל מקסימום תגמור". אתה נושם עמוק והוא מלקק.
אתה מתאפק עד שאתה לא יכול יותר וגומר חזק אבל בשקט. כשאתה מפסיק לזוז תחתי אני קמה ממך, מורידה את הקונדום ניגשת אליו ואומרת: "תראה מה זה, עשית לי כל כך נעים שהתחככתי בו ועכשיו הוא גמר. תפתח את הפה".
הוא פותח ואני מרוקנת את הקונדום לתוכו. ועכשיו שוב שקט.
אתה עוד עם כיסוי עיניים כשאתה שומע את הדלת נסגרת אחריו.
אני מסירה לך את כיסוי העיניים, משחררת את הידיים מהקולר ומהאזיקים ונשכבת לידך. "דבר", אני אומרת לך.
אתה מסתכל עלי עם מבט סוער ושקט ולא אומר כלום. אני עוצמת עיניים ונשכבת על הבטן. אתה זז לאט, בשקט, מתמקם בקצה המיטה ומנשק לי את הרגליים. מרגיע את עצמך.
אחרי כמה דקות אתה אומר: "כעסתי. אני לא רוצה את זה שוב. אבל אם את רוצה..."
אני מחייכת ואתה חוזר לרגליים שלי. מנשק ומלטף.

אישון מאוזן​(נשלט) - נהדר (:
לפני 4 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 4 שנים
שימודה - ואוווווווו
למה את עושה לי את זה כשאני באמצע העבודה?
זה לא פייר.
לפני 4 שנים
hrgiger - אני לא עושה *לך* כלום.
אני עושה לי. ולהם (:
לפני 4 שנים
שימודה - זה מחרמן בטירוף.
לפני 4 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - פפפפפפפפפפ
מעולה :)
לפני 4 שנים
Unlimited Pleasure​(נשלט) - מדהים
לפני 4 שנים
Aציבעוני​(אחר) - בימוי מדהים
לפני 4 שנים
יודע את מקומו​(נשלט) - מדהים..
לפני 4 שנים
me and him​(נשלטת) - נפלא:)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י