שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 10 ביוני 2019 בשעה 9:12

https://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph589302998005c

 

אני רוצה כורסא אל מול הספה. אתה תשב על הכורסא, בכיסוי עיניים וגאג, עם פעמון ביד והוא יהיה קשור על הספה, בכיסוי עיניים. אתם לא צריכים לראות אחד את השני, או לדעת מי זה מי.
לך אני נותנת הוראה אחת פשוטה: "אתה מתחיל לאונן כשאני מבקשת ממך, כשאתה מגיע לסף גמירה אתה מצלצל בקצרה בפעמון ומפסיק. עד שאבקש שוב", אתה עונה לי: "כן גבירתי" לא מרוצה ואני מניחה יד מנחמת על הלחי שלך.

אני פונה אליו והוא נבהל כשאני נוגעת לו בזין הכמעט זקור, אני פורצת בצחוק. הוא שואל: "זאת את?" מפוחד ואני מרגיעה, אני מבטיחה לו, שוב, שההוא ששלי לא ייגע בו. לפחות לא בלי שאתריע מראש. הוא חוזר אחרי בקול לא מרוצה: "בלי שאני אתריע" ואני מצחקקת. אני לוקחת אטבי כביסה ומניחה לו על הפטמות, הוא מזדקף בכסא ונאנק. אני מתיישבת על הספה לידו ומתחילה לאונן לו, הוא פותח את הפה לדבר ואני משתיקה אותו ומבקשת מהשני להתחיל. יש שקט, פרט לאנחות קלות של שניהם, הוא מזדקר לי מהר ביד ואני מפסיקה כדי לקחת את הכחול. העיניים שלו נפערות כשאני מנחיתה את הספנקר על האשכים ואני מספרת להוא שמאונן שהרעש שהוא שמע היה הכחול, הוא מחייך חיוך של "מגיע לך, היא נוגעת בך, שלפחות יכאב לך" מבעד לגאג וממשיך לאונן. אני ממשיכה להכות אותו והאנחות שלו מתגברות, אני שומעת פעמון ברקע וממשיכה להכות את האשכים. ההוא שעל הספה מבקש ממני להפסיק ואני אומרת לו לספור עד חמש. אני מכה בו חמש נוספות, הוא סופר בקול ונאנח אנחת רווחה אחרי החמישי. הנשימה שלו נעתקת כשאני מתחילה לאונן לו, הוא קצת מטפטף ואני אוספת את הטיפה באצבע, מגישה לו לטעום. הוא מסב את הפנים שלו ואני אומרת: "תטעם את עצמך, אולי זה ישכנע אותי להשתמש בזין שלך" הוא פותח פה ואני שומעת את ההוא שעל הכורסא נוהם בכעס ופליאה. אני אומרת: "תתחיל". ושוב, שקט ואנחות.
זה חוזר על עצמו כמה פעמים, אני מביאה אותו לקצה ומפסיקה כדי להכאיב לו ובמקביל ההוא מאונן ומצלצל.
בשלב מסויים אני נעמדת מול ההוא שעל הכורסא, כך שאני מסתירה את זה שמאחורי ומסירה לו את כיסוי העיניים. אני מגישה לו קונדום ואומרת לו: "תפתח". הוא מזיז את הראש, לא מרוצה, הריר ניגר ממנו. אני מושיטה יד לזין שלו, מלטפת, הוא נאנק ואני אומרת: "אני רוצה את הזין שלו, תפתח". הוא פותח את העטיפה של הקונדום, אני מחזירה לו את כיסוי העיניים ואומרת: "תתחיל".

 

 

 

נראה, אולי אמשיך.

קיוט בוי - אוף...כתיבה מעולה וסרטון חביב:)
לפני 4 שנים
-X- - סרט המשך למסור...
לפני 4 שנים
hrgiger - מה? אבל הפעם אני ממש מתונה.
לפני 4 שנים
-X- - גם שם זה התחיל בסך הכל ב-
I want to play a game...
לפני 4 שנים
גידיאפ​(נשלט) - לא לגמור מכזה דבר כמו בסרטון זה אימון מטורף
לא כל אחד יכול
לפני 4 שנים
מפית​(אחר) - גלינג גלינג גלינג גלינג ......... גלינג גלינג!!!!!!!
לפני 4 שנים
kevinb​(מתחלף) - כל כך מעולה ומגרההה . הייתי אשמח להיות במקום אחד מהם
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י