סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 18 בספטמבר 2019 בשעה 11:27

אני יושבת על כורסאת הפדיקור ונזכרת שעבר המון זמן מאז הסרת השיער האחרונה שלי, אני תוהה אם אני צריכה לקבוע שוב. אני חושבת שכתבתי על זה בעבר, אני אוהבת את הטיפולים. ואז אני שוקעת במחשבות על סיבולת, על זה שמעניין כמה היה כואב לי יותר אם היה לי זין ומפה הכל מתדרדר.
אני מדמיינת אותו שם, שוכב על הגב, לבוש בחולצה בלבד עם מבט מובך וחושש, אני יושבת על הכורסא שבפינת החדר. הקוסמטיקאית בוחנת את האיזור בענייניות, היא בודקת אם הגילוח מספק ורואה שלא. היא לוקחת סכין גילוח ומנקה מה שצריך, הכל מאוד מקצועי ומכבד. זה קצת מוזר שהיא לא ממש מבינה עברית, אז זה בעיקר מחוות, אבל זה מאפשר לי לדבר איתו בלי שהיא תבין. היא מגלחת, מותחת את העור לגישה נוחה יותר, מזיזה את הזין שמפריע ואני אומרת: "תזהר שלא יעמוד לך, זה יהיה מביך". אני שומעת אותו נושם עמוק ומזהה תזוזה. היא מסיימת עם התיקונים ומנגבת את העור, הנייר קצת גס וזה גורם לו לנוע באי נוחות, אני מחייכת. לאחר מכן היא מורחת את האיזור בג'ל קירור, אני ממש אוהבת אותו, לי זה עושה ממש נעים. הוא שוב נושם עמוק וכשהיא מתחילה למרוח את הג'ל עם ידית הלייזר אני רואה שהוא מתחיל להתגרות, הזין שלו מתנפח מעט והגוף מתקשה בחשש. היא מפעילה את הלייזר ועכשיו זה מתחיל להתחמם, אבל לא באמת. הידית שנעה על האיזור מפעילה לחץ, הסיטואציה שמישהי זרה נוגעת בו בכזאת אינטימיות מביכה ומגרה ואני לא עוזרת כשאני אומרת לו: "עכשיו אתה תהיה ממש חלק בשבילי. נכון שזה נעים? אני תמיד קצת מרטיבה, מזל שהג'ל מסתיר את זה. אצלך אי אפשר להסתיר, עומד לך." והזין זז קצת יותר, זקור כמעט לגמרי. היא ממשיכה בעבודתה ואני מניחה לו, מתרכזת בגירוי שלי. כשהיא מסיימת היא מנגבת אותו, בשלב הזה אני לרוב סופר מודעת לכמה שאני מגורה, זה מרגיש לי כל כך מטפל, שירותי. אני יודעת שהוא לא חווה את זה ככה אז אני מספרת לו שלפעמים אני חושבת עליו כשאני בטיפול, מגלח אותי לפני, מנקה את הרטיבות שלי תוך כדי, הוא משתנק.
אני מחייכת למראה המבוכה שלו, הגירוי ובגלל שאני יודעת שעוד שנייה היא תגיד: "עכשיו את המאחורה" והוא יצטרך לשכב שם, כשהיא מגלחת, מורחת, מנגבת ואני ברקע מספרת לו כמה זה מגרה אותו ושואלת אותו: "כמה נעים לך בחור עכשיו? אתה רוצה אותי בתוכך?".

אני חוזרת למציאות כשהקוסמטיקאית מתחילה לעסות לי את כף הרגל ונהיה לי נעים מדי מכדי לדמיין.
מזל שאין לי זין, היו רואים כמה עומד לי, מבעד לשמלה.

 

 

 

בתמונה - ישבן שיכול להגשים לי את הפנטזיה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י