שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 14 באוקטובר 2019 בשעה 6:37

יום קבוע, פעם בשבוע, זה מה שהבטחתי לו. לא יותר מפעמיים באותו היום. בנוסף הבטחתי לו שפעם בחודש, בהנחה והוא יעמוד בציפיות הוא יוכל לקבל את הכסף לעצמו.
זה התחיל כבדיחה, לא תכננתי את זה מראש. מה שקרה זה שסוף כל סוף מצאתי את הגבר הזה שירצה בי ואני בו. כזה שנעים לי איתו בדרינק לפני שאנחנו חוזרים אליו לדירה ומזדיינים בטירוף. אחד שלא נבהל כשאמרתי לו שאני רוצה לראות את הנשלט שלי מוצץ לו עד גמירה ושאולי גם יזיין אותו. על מי אני עובדת? זה לא היה "לא נבהל", הוא הזדקר מזה למרות שרק עכשיו הוא גמר. הוא הסכים ושאל שתי שאלות: "את תהיי שם לראות? הוא יקנא?", שתי השאלות נענו בחיוב. הסקס שהיה אחרי השיחה הזאת היה אינטנסיבי בטירוף, שנינו כאבנו לאחר מכן.
את התמונה שלו בתוכי מלווה בהודעה שאומרת שמצאתי סוף כל סוף את הזין שהוא ימצוץ בשבילי שלחתי לו למחרת בבוקר. הוא ענה לי שהוא לא יודע מה הוא חושב על זה ושאל אם אהיה שם. עניתי שכן ושלחתי אותו לאונן על זה, פעם אחרונה עד שאומר אחרת.
בערך שלושה שבועות לאחר מכן זה קרה. הוא היה על הרצפה, כף הרגל שלי התחככה בזין שלו והוא ביקש לגמור, אני הפסקתי לזוז ושאלתי אותו "להתקשר אליו?". המבט שלו הרטיב אותי, בלבול לשנייה קצרה, הבנה ואז תסכול. ואז תשובה קצרה: "אם את רוצה". התחלתי לחכך שוב את כף הרגל שלי בזין שלו ושאלתי: "גם אם לא תגמור?" והוא ענה: "אני לא רוצה, מה שאת רוצה". את הגמירה שלו הוא קיבל ועם הגבר ההוא קבעתי לעוד חצי שעה. מציצה וזהו.
הוא הגיע, מרוגש בטירוף, אני הייתי מגורה בטירוף ועל הברכיים חיכה גבר חושש בטירוף. כשפתחתי לו את הרוכסן והפשלתי לו את התחתונים הוא כבר היה ממש זקור, מטפטפף. אספתי את הטיפה עם האצבע שלי והכנסתי אותה לפה של הנשלט שלי. הוא הסתכל עלי במבט שקצת גרם לי לרחם עליו, אבל הרבה יותר ריגש אותי.
"בבקשה, תמצוץ", אמרתי והתיישבתי על הכסא לידו, דוחפת את הראש שלו אל עבר הזקפה. הוא פתח פה ומצץ. אני פשוט ישבתי שם, מדי פעם מניחה עליו יד. שומעת את האנחות, את ההשתנקויות, שותקת.
הגמירה שלו היתה יחסית מהירה, הסיטואציה היתה מגרה מאוד. המוצץ שלי לא הצליח לבלוע הכל ושלחתי אותו להתנקות. בזמן שהוא התאושש במקלחת שאלתי את הנמצץ, בצחוק: "נו? איך היה? היית משלם עליו?" הוא ענה לי: "מממ... גמרתי, את יודעת. אבל הוא לא היה להיט. שיתאמן", אני חייכתי ונפרדתי ממנו לשלום.
הלכתי למקלחת ומצאתי אותו יושב על האסלה, מעבד. כשהתקרבתי אליו הוא ירד לרצפה וחיבק לי את הרגליים, שקט. ליטפתי לו את הראש ואמרתי לו: "טוב, הביקורת לא היתה משהו, אתה צריך להשתפר".
אז הבטחתי לו שזה יהיה רק פעם בשבוע, ביום קבוע, לא יותר משני גברים ביום. בהתחלה אני אתן להם להחליט כמה הם משלמים ואחרי כמה פעמים נבחן ביחד כמה הוא שווה. אם הוא יעמוד בציפיות, אז פעם בחודש הוא יוכל לקבל את הכסף לעצמו.
הוא שתק. אני נשענתי על הקיר והרמתי רגל אחת על האסלה. תנועה קטנה עם האצבע והראש שלו היה בין הרגליים שלי, מלקק אותי.

Leaker​(נשלט) - הבטן שלי עשתה 3 גלגלונים וצוקהרה לאחור
לפני 4 שנים
hrgiger - נשמע מסוכן. רופא בדק לך את זה?
לפני 4 שנים
Leaker​(נשלט) - כן. הוא גם עשה את זה בדרך קצת מוזרה אבל העיקר שסידר את זה. (אגב הוא אמר שהפרוסטטה מרגישה תקינה.)
לפני 4 שנים
eyall{hrgiger} - "אבל הוא לא היה להיט. שיתאמן"

למה להעליב?
לפני 4 שנים
hrgiger - ביקשתי ביקורת כנה, קיבלתי.
לפני 4 שנים
eyall{hrgiger} - ברור שזה לא נכתב עלי.
לפני 4 שנים
hrgiger - כי אתה בטוח ביכולות שלך?
לפני 4 שנים
eyall{hrgiger} - לא שאני אלוף בנושא, אני פשוט משתדל לרצות. (ריש מוקמצת)
לפני 4 שנים
שלגי - אחד הטובים
לפני 4 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 4 שנים
כלבה גאה​(נשלטת){משויכת} - וואו
לפני 4 שנים
Venus in Furs - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
Venus in Furs - יפה ומעורר😊💞
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - נהדר. ממש.
ומה שעוד נפלא, זה שלמרות זאת, לאף תגובה לא השתרבב סימן קריאה (:
לפני 4 שנים
סטיית תקן - :)
לפני 4 שנים
טלי35​(שולטת) - מתה.
לפני 4 שנים
טאצ'​(שולט) - לתלות עליו שלט "ל" ....
לפני 4 שנים
תובנות​(מתחלף) - 💛💛💛
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י