סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 27 באוקטובר 2019 בשעה 8:04

בהודעה שהוא קיבל ממני היה כתוב: "סאונדינג, כוויות, חשמל. זאת השלשה שלי, תכתוב לי מה אתה רוצה בתמורה". הוא ענה לי שבכל מקרה הוא ייתן לי את זה ואני עניתי שאני יודעת ובכל זאת. "לגמור מכפות הרגליים שלך, פייססיטנג ושתזייני אותי", זאת היתה התשובה הלא מאוד מפתיעה שלו.
כשניפגשנו הוריתי לו להתפשט, לשבת על הרצפה עם הראש על הספה והסברתי לו שכל אחד מאיתנו מקבל 10 דקות לאקט, לא שנייה פחות ולא שנייה יותר. הפעלתי את הטיימר בשעון, הפשלתי את השמלה והתיישבתי לו על הפנים. הרגשתי את השאיפה הנרגשת שלו, ראיתי את ההזדקרות המהירה והתחלתי להתחכך בו. מדי פעם דרשתי לשון בתוכי, מדי פעם מיקמתי אותו בתוך הרטיבות שלי וזיינתי לו את הפנים, מדי פעם פשוט ישבתי. עשר דקות עברו, התרוממתי ממנו, המבט שלו היה מסומם. הדלקתי סיגרייה ואמרתי לו: "תורי. תתיישב על הספה". הוא התיישב ואני עליו, עם הגב אליו, מרגישה את הזקפה שלו בין פלחי הישבן שלי. הפעלתי את הטיימר, שאפתי שאיפה מהסיגריה והנחתי בעדינות על הירך. הרגשתי אותו מפסיק לנשום לרגע ואת הראש שלו נקבר בעורף שלי. ככה עברו עשר דקות, אני מחככת בו את הישבן שלי, שומרת על זקפה ומדי פעם הגחלת פוגשת את אחת הירכיים שלו. כשעוברות עשר דקות אני מסתובבת אליו, הוא כועס וכואב ואני שואלת: "אתה מרגיש כמה אני רטובה?", הוא מהנהן ואני לוקחת את היד שלו, מחדירה לעצמי שתי אצבעות ומזיינת את עצמי עליהן. אני מתחככת לו בירכיים הכואבות תוך כדי ואנחות הכאב שלו רק מגרות אותי יותר. אני נועצת אותו עמוק יותר, מאוננת וגומרת תוך כדי שאני נושכת את הכתף שלו, הוא נאנק ולא זז, כדי לא להפריע.
אני נשארת ישובה עליו, הוא מלטף את הגב שלי, מרגיע את עצמו ולאחר כמה דקות אני אומרת לו: "עכשיו תורך. תתכופף על ההדום, ישבן אלי", הוא מתמקם ואני נעמדת מאחוריו, מחדירה לו פלאג רוטט, כורעת מולו ואומרת לו: "תתכונן קצת בשבילי, בשקט". אני שמה לו כיסוי עיניים, אוזניות ומאפשרת לו להתרגל לחדירה, להרפות. כשהפלאג יוצא ממנו אצבע אחת נכנסת והוא נאנח, אני מחייכת. אצבע שנייה נכנסת והוא מתחיל לזיין את עצמו על האצבעות, הוא מטפטף. אני מסירה את האזניות ממנו ושואלת אותו: "אתה זוכר שאני נכנסת הרבה יותר בקלות אליך אחרי שכבר הורחבת? כשאתה כבר רפוי ומוכן לקבל אותי?" הוא מהנהן, האצבעות יוצאות ממנו ואני מסירה את כיסוי העיניים. אני כורעת מולו, מחזיקה לו את הפנים ואומרת: "לא נראה לי שכדאי שתסתובב עכשיו, עדיף שתסתכל עלי, שתראה בשביל מי אתה מוכן שגבר זר יזיין אותך." אני מחכה כמה שניות ואומרת: "אחר כך זאת תהיה אני, לעשר דקות. אתה מוכן, נכון?". הוא אומר "לא" ואני מחכה עוד כמה שניות. הוא אומר "כן". אני מתקרבת אליו, הוא קובר את הראש בצוואר שלי והגבר שמאחוריו נכנס אליו לאט לאט. כשהוא עמוק בפנים הוא מתחיל לזיין אותו ואני שואלת אותו: "למה אתה עושה את זה? אתה אוהב שגברים מזיינים אותך?" הוא לא עונה ואני שואלת שוב והוא עונה: "את רוצה. אפילו לא עומד לי". לאחר כמה דקות אני מסמנת לגבר הזר לצאת ממנו וללכת, אני מתיישבת על הספה ומבקשת ממנו להתיישב לידי, על הרצפה. אני מניחה את כפות הרגליים שלי על הזין הרפוי שלו ומתחילה ללטף. אני מבקשת ממנו לספר לי על מה הוא חושב ותוך כדי שהוא מדבר אני מרגישה אותו מזדקר, לא עובר הרבה זמן והוא מבקש לגמור. אני מרשה לו לגמור מכפות הרגליים שלי והוא גומר תוך כדי שהוא מנשק את הירכיים שלי. אני מלטפת את הראש שלו ואומרת: "קח לך כמה דקות ואז תתמקם שוב על ההדום, יש לי עשר דקות לזיין אותך". הוא חוזר לעצמו ומתמקם. אני מכוונת את הטיימר, ננעצת בו וחודרת בתנועות איטיות וארוכות, הוא נאנח ספק בכאב ספק בהנאה ואני אומרת לו: "אתה חייב לי 20 דקות, סאונדינג וחשמל. ותודה על זה שלא המשכתי לחכך בך את הרגליים שלי לאחר שגמרת, הרי לא עברו עשר דקות.".

 

 

אישון מאוזן​(נשלט) - אין לי מילים ולא רק כי לא נשאר לי אוויר (:
לפני 4 שנים
hrgiger - (:
לפני 4 שנים
Barnyard runaway - הוא יחזיר לך את החוב מתישהו?
לפני 4 שנים
Aציבעוני​(אחר) - גאונית!
לפני 4 שנים
תובנות​(מתחלף) - וואו.. איזה כיף לקרא :)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י