סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 3 בנובמבר 2019 בשעה 6:47

כשאמרתי לו: "תשתה" הוא החזיק לי חזק את היד, עצם עיניים ושתה הכל בבת אחת. הוא נתן לי את הכוס הריקה, נשכב והניח ראש על הירך שלי. אני חיכיתי.
הרוגע שהגוף שלו שידר, כשהוא שוכב מעולף על המיטה היה בסתירה מוחלטת לסערה שהיתה בתוכו לפני ולמה שקרה אצלי. הייתי מגורה, נרגשת ולא יכלתי שלא לבדוק אם הוא מעמיד פנים או באמת ללא יכולת תגובה. נגיעה קצרה עם הגחלת, על פנים הזרוע וכלום, אין תגובה, אז המשכתי. קמתי מהמיטה, הזזתי אותו כך שישכב על הגב ועליתי על הפנים שלו, רכבתי עליו עד גמירה, הייתי חייבת להרגיע את עצמי לפני שאני מתחילה. זה הרבה יותר קל כשהוא לא עוצר אותי בשביל לנשום. להפוך אותו על הבטן היה מאתגר אבל מגרה, חוסר האונים שלו, הוא נראה כמו בובת סמרטוטים. התיישבתי לידו עם מוט מתכת ונר והתחלתי. לאט לאט, נקודה נקודה, צרבתי על ישבן ימין את השם שלי. בהתחלה קצת חיכיתי להבעת הכאב, זה הרי מגרה אותי, אבל אחרי לא הרבה נקודות זה הפסיק להיות חסר. הידיעה שאני יכולה לעשות כרצוני והוא לא יכול לעצור אותי עוררה אותי יותר. כשסיימתי, פשוט ישבתי והסתכלתי עליו, שליו, כל כך יכאב לו כשהוא יתעורר, הוא בטח יהיה מפוחד. כשסיימתי לקחתי את שוט הפלסטיק, הוא לא יכול לשאת אותו כשהוא ער, זה כואב לו מדי והוא תמיד מבקש לעצור כשאני צריכה עוד. עכשיו הוא לא יכול לבקש, גם אם הוא רוצה. כשהשוט פגע לו בירך חשבתי שראיתי אותו זז, אבל אמרתי לעצמי שאני מדמיינת והמשכתי. היה משהו מרגיע בכך שאני פשוט יכולה להמשיך, שהוא לא עוצר. העור על הירכיים האדים, נצרב והתחלתי לראות טיפות דם, פה עצרתי, רציתי לגמור. אחרי שגמרתי, ישבתי עם קפה והסתכלתי עליו, מעניין היה להרגיש את תחושת האחריות בשילוב עם שכרון הכח.
היפנים, הוא שונא אותם, כולם שונאים אותם, ניצלתי את ההזדמנות והדקתי אותם לפטמות שלו, יכול להיות שראיתי עפעוף של כאב? זה משנה אם כן? לבשתי את הסטראפ, שימנתי וחדרתי בבת אחת, קצת חייכתי לעצמי כי ידעתי שזה יאכזב אותו שזיינתי אותו חזק ולאורך זמן כשהוא מחוסר הכרה, הוא הרי כל כך נהנה כשאני מזיינת אותו. מתברר שזה קל יותר כשהוא לא זז, רפוי, אני יכולה לחדור עמוק יותר ומהר יותר. זה היה כל כך יפה, הוא שרוע שם, צד ימין של הישבן עם כוויות, הירכיים מפוספסות והדילדו שלי יוצא ונכנס ככה שאני רואה את הסימנים עליו לסירוגין.
לאחר מנוחה קצרה, לזיין זה מעייף, הוא שוב היה על הגב, הכחול עלה וירד על האשכים שלו והפסקתי רק בשביל להעביר את יד שמאל שלי על הירכיים שלו, לבשתי כפפה עם טופרים והוא נחרץ כל כך יפה. שוב רציתי לגמור. הסטראפ הולבש עליו ואני התיישבתי על הדילדו, מזיינת אותו לאט לאט, עד הפורקן המיוחל.
כשהוא התעורר הוא עדיין לא היה לגמרי איתי, הוא היה מפוחד, חסר אוריינטציה, הכל כאב לו והוא נאחז בי בחוזקה. במקלחת הוא לאט לאט התאושש, כשאני איתו בפנים. הוא ישב על הרצפה, המים החמימים מרגיעים אותו, בוחן את הסימנים על הירך ושאל: "צרבת אותי?", אני מהנהנת והוא שואל: "זיינת אותי?", אני מהנהנת והוא שואל: "שוט פלסטיק?", אני מהנהנת והוא עוצם עיניים ונשען על הקיר.
אחר כך, במיטה, עטוף, מנוחם, קצת פחות מבולבל הוא אומר: "אני לא מבין איך הצלחת להזיז אותי", אני מסתכלת עליו ואומרת: "היתה לי עזרה, אתה היית התשלום, הוא גמר מהר". הוא שותק, עוצם עיניים ורק הנשימה שלו מגלה לי שהוא ער. אחרי דקות ארוכות הוא אומר: "אני אתן לך לעשות בי מה שתרצי" יורד לכפות הרגליים שלי ונרדם. אני שוב רטובה. כשהוא יתעורר אני אשאל אותו מאיפה הוא קנה את הרופיז.

 

PeterPup​(אחר) - מדליק מאוד וקיצוני להחריד
לפני 4 שנים
hrgiger - קצת כמוני (:
לפני 4 שנים
יום יום ומועד​(לא בעסק) - התחיל טוב נגמר מפחיד אבל לכל אורך הדרך מחרמן בהחלט!
לפני 4 שנים
eyall{hrgiger} - לא שותה, לא מעשן, לא משחק סנוקר.
מאיפה אני אביא רופיז?
לפני 4 שנים
hrgiger - מאיפה אני יודעת (: ?
לפני 4 שנים
גולוסקלפר​(נשלט) - יפה
לפני 4 שנים
Minxy - גרררר
לפני 4 שנים
Inside the Cage - בטוחה שזה לא היה G?
לפני 4 שנים
hrgiger - אני לא יודעת מה זה G (:
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - ""היתה לי עזרה, אתה היית התשלום, הוא גמר מהר""
לפני 4 שנים
hrgiger - (:
לפני 4 שנים
שומר הכלוב​(נשלט) - צמרמורת של עונג
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י