סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 9 בינואר 2020 בשעה 6:20

אני אוהבת את המשרד החדש שלי, הנוף העירוני שנשקף ממנו מרגש אותי, המיקום נוח ובקומה יש רק גברים שמתרגשים מנוכחותי, כך שאני לא זוכרת מתי היה הבוקר האחרון שלא שמעתי: "להכין לך קפה?" כתגובה לחיוך ול"בוקר טוב" שלי.
האמת שזה לא לגמרי נכון, יש את ההוא שפשוט מביא לי את הקפה, בלי לשאול ואומר: "בבקשה, רק למקרה ורצית". אני תמיד מחייכת אליו והוא תמיד משפיל ראש. נראה לי שהוא גונב הצצות בירכיים שלי.
אתמול הגעתי למשרד וההוא הביא לי שוב קפה, בלי לשאול. התפתחה שיחה נעימה שבסופה הצעתי לו לבוא להכין לי קפה הערב, בבית. הוא הסתובב והלך בלי לענות, אבל בשבע וחצי (זאת השעה בה אני יוצאת מהמשרד בימי רביעי) הוא חיכה לי ליד הדלת ושאל אם להסיע אותי הביתה. עניתי בחיוב. כשנכנסנו הביתה, אחרי שסגרתי את הדלת, הוא המשיך לעמוד לידה ושאל: "למה אני פה?", אני שאלתי: "למה אתה לבוש ולא על הרצפה?". המבט שלו הרטיב אותי והוא ענה: "את פסיכית, הא?", הנהנתי באישור ואמרתי: "אני יודעת מה אתה באמת רוצה ממני, זה בסדר, זה הדדי. למה אתה לבוש ולא שוכב על הרצפה?" ה"מה?" שלו הצחיק אותי ועניתי: "תראה, אתה יודע שאני צודקת ואני ממש צריכה להשתין. כדאי לך לבוא אחרי מסיבה מאוד פשוטה. אם לא תעשה את זה אספר מחר בבוקר, לזה שיביא לי קפה, שזה קרה גם ככה. לא עדיף לך פשוט לתת לי מה שאני רוצה?". הלכתי אל עבר השירותים ולא עברו שניות ארוכות והוא היה מולי, עירום. סיימתי להשתין, קמתי מהאסלה ואמרתי לו: "תנגב, הכל", הוא הושיט יד אל עבר נייר הטואלט ואני סטרתי לו, הוא קפא לשנייה והתחיל ללקק. כשהוא סיים ביקשתי ממנו לעבור לסלון ולחכות לי על הספה, שוכב על הגב. את המצבטים ששמתי לו הוא ממש לא אהב, גם לא את זה שאמרתי לו שאני מחכה לאורח ושנראה לי שהוא מכיר אותו, מהקומה. הוא ניסה למחות ואני שוב אמרתי לו שאם הוא יתנגד אני בכל זאת אספר שזה קרה, אז חבל. בזמן שחיכינו הרחבתי את החור שלו. עם האצבע הראשונה אמרתי לו שככה זה, הוא מנצל את הקפה כדי לרייר על הירכיים שלי אז עכשיו הוא משלם. עם האצבע השנייה אמרתי לו שממחר הוא מחכה לי עם הקפה שלו ושישאיר מקום לשתן שלי. עם האצבע השלישית בדקנו כמה אני יכולה לירוק לפה שלו לפני שהוא כמעט נחנק וחייב לבלוע. עם האצבע הרביעית סיפרתי לו שההוא שיגיע יחדור אליו אבל שעוד לא החלטתי איפה הוא יגמור. ואז חיכינו, בשקט.
דפיקה בדלת הקפיצה את שנינו, אני כבר שקעתי במוד רגוע לגמרי והוא במוד מפוחד. פתחתי את הדלת, הגבר שנכנס התקרב אליו, פתח את המכנסיים ושאל אותי: "איך הבאת אותו לזה? מה עשית לו?", אני עניתי: "ביקשתי, יפה. איך הוא יכול לסרב לזאת שהוא מאונן על הירכיים שלה כבר יותר מחודשיים? במיוחד כשהיא מבהירה לו שאין לו ברירה, היא תספר". ההוא צחק ובאחת חדר לחור המורחב שלו. כאב לו, הוא חשק שיניים ודמע, זה לקח לא מעט זמן והגבר שהגיע אמר לי שהוא עומד לגמור. ביקשתי ממנו לצאת מהחור שלו ולגמור לו על הפנים. הוא גמר ושאל אותי מה התכניות שלי להמשך ואני אמרתי שנראה לי שאתן לו לנסוע ככה הביתה, עם זרע של גבר על הפנים. הוא צחקק, נשק לי על הלחי לשלום והלך.
על הספה שכב גבר גדול, דומע, שקט ונוטף זרע של גבר אחר. שאלתי אותו איפה הבגדים שלו והוא הצביע, הבאתי את החולצה שלו, ניגבתי לו יפה יפה את הפנים ואמרתי לו שהוא יכול להתלבש וללכת. הוא התלבש בשקט, נעמד ליד הדלת ולא יצא. שאלתי אותו אם הוא רוצה להגיד משהוא והוא שאל: "איך ידעת?". "מחר", עניתי, "מחר בבוקר אתה תביא לי שוב קפה, עם אותו המשפט שלך וגם לעצמך עם כוס לא מלאה ואז אענה". הוא הלך.
בבוקר הוא חיכה לי מחוץ לדלת המשרד שלי, חייכתי אליו לבוקר טוב, נכנסתי והוא הלך. לא עבר הרבה זמן, הוא חזר עם שתי כוסות והגיש לי אחת: "בבקשה, למקרה ורצית.", הוא הגיש לי את השנייה ואמר: "זאת שלי. איך ידעת?". ירקתי לכוס קפה שלו, הוצאתי את הטלפון מהכיס והראתי לו תמונה. הוא החוויר.

 

 

 

 

Netrunner​(נשלט) - סיפור יפה
לפני 4 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 4 שנים
NewS - כבוד...
לפני 4 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 4 שנים
יום יום ומועד​(לא בעסק) - עשיתי לייק כי אני אוהב את הדרך שבה את מתנסחת.
מבחינת הסיפור: מזעזע. מה היתה חושבת אישה לו היתה קוראת סיפור כזה שגבר כתב? אני מניח שהניידות בדרך...
לפני 4 שנים
hrgiger - לא האשה הזאת.
לפני 4 שנים
PeterPup​(אחר) - יו. סיפור כל כך מחרמן!!!
לפני 4 שנים
hrgiger - (:
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - נהדר. ממש. תודה (:
לפני 4 שנים
nicknose​(מתחלף) - העפת אותי ואת התחתונים שלי הצידה :))))
לפני 4 שנים
עשהאל​(נשלט) - אחלה סיפור, אבל אני חושב שהיא לא היתה צריכה את האיום ההוא של לספר. מספיקה היתה תזכורת שהוא יחמיץ משהו טוב. והשימוש בזה תמיד יעורר דאלה אם הוא רק חשש או בעיקר רצה.
לפני 4 שנים
hrgiger - אני דווקא יודעת שהיא הייתה צריכה (:
לפני 4 שנים
taojelauobr - מת על פנטזיות סחיטה
אחד הטובים ביותר שלך
יותר טוב מכל סרטון שראיתי .
לפני 4 שנים
Pinchi - סיפור טוב כפנטזיה. מלחיץ במציאות.
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - לקח לי זמן למצוא את הפוסט הזה. אבל היה שווה. וחייב להודות שבהחלט נהניתי מהדרך. Win win. אולי אפילו טריפל, אם נעם לך הטראפיק (:
לפני 3 שנים
hrgiger - חצי שנה, מה נזכרת (: ?
לפני 3 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - שאלה טובה. אני מניח שזה שילוב של דברים, והבנאלי מביניהם זה שכל בוקר אני גורב מחדש על אותו רקע (:
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י