סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 3 במרץ 2020 בשעה 20:25

אני מבקשת ממנו להתפשט ותוך כדי שואלת: "נכון שאתה אוהב שאני מלטפת אותך? כמו הכלבלב שאתה לפעמים?" הוא עונה: "נכון" והזקפה שנגלית בפני כשהוא מוריד את התחתונים כאילו מצדיקה אותו.

אני מסמנת לו לרדת לברכיים ושואלת אותו כמה זמן הוא רוצה שאלטף אותו והוא עונה: "עשר דקות", אני מאשרת ואומרת לו שאני הולכת לשעה, לדרינק קצר וחוזרת ושישלח לי תמונה של הזקפה שלו, כל חמש דקות. הוא לא מספיק להגיד שהוא לא מבין ואני יוצאת. 

הדרינק טעים לי, מזקל זה טעים. גם נעימות לי האצבעות שמלטפות לי את הירך וזה שהבחור שמולי אומר לי שהוא כל כך רוצה לטעום אותי. להודעה הבאה שאני מקבלת, עם תמונה של זקפה, אני עונה בתמונה משלי, של היד שלו גבוה במעלה הירך שלי. חמש דקות אחר כך אני מקבלת תמונה של זקפה ופרצוף עצוב. אני ממשיכה לשתות.

עוברת שעה ואני פותחת את הדלת, הצעצוע עומד מולי, פותח את הפה וסוגר אותו. אני לא לבד, הבאתי את הגבר שמחובר לאצבעות איתי. אני פונה לאצבעות ואומרת לו ללכת למיטה, להתפשט ולחכות לי. אני מבקשת מהצעצוע לרדת לריצפה, לכפות הרגליים שלי ולהקשיב. "אני מתכוונת לשבת לו על הפנים, הוא ממש רוצה לטעום אותי ואתה תדאג לזקפה שלו תוך כדי, שתשאר יפה בשבילי אבל שלא ייגמור", אני מסיימת והולכת לחדר, לוקח לו כמה שניות וכשהוא מגיע אני כבר עליו, הלשון שלו בתוכי ומספיקה תנועת אצבע קצרה והצעצוע יורד לזין שלו.

כשנמאס לי, אני יורדת לאצבעות מהפנים, מזיזה את הצעצוע ומתיישבת על הזין הזקור. אני חושבת שכולנו עצרנו נשימה לשנייה. אני מסמנת לצעצוע לרדת לי ואומרת: "עכשיו אני אלטף אותך עשר דקות, אתה תלקק אותי טוב, מלמטה למעלה, גם את הזין שלו. הוא מתאפק, בשבילי, עשר דקות ואתה תעזור לו לגמור ותבלע הכל".

עכשיו שומעים רק את הגניחות של ההוא שתחתי, האנחות שלי והנשימות הקצרות של הצעצוע.

באשיר - וואווו.
לפני 4 שנים
SWAY - מחרמן בטרוף
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אששש.
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - מצוין (:
לפני 4 שנים
eyall{hrgiger} - מסדיר נשימה.
לפני 4 שנים
יואב 31​(אחר) - מסדיר נשימה בעצמי
פשוט ווואווווו
לפני 4 שנים
שיאון - הכותבת הטובה מכולן בז'אנר
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י