שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 12 במרץ 2020 בשעה 13:40

אני בדרך כלל משאירה את הדלת פתוחה ומחכה לו בסלון, כדי שלא אצטרך לקום לפתוח. אני אוהבת לראות איך המבט שלו משתנה כשהוא רואה אותי ושהוא מתכופף אלי לחיבוק שלום.
גם הפעם הדלת נשארה פתוחה, רק שלא הייתי בסלון, אלא במקלחת. כשיצאתי הוא היה על הברכיים, מחכה. ליטפתי אותו על הראש והוא התרפק על המותניים שלי, מחבק חזק את הירכיים. מגע חפוז בין הרגליים שלו, עם כף הרגל, הוכיח לי שצדקתי כשהנחתי שהוא זקור, אז נתתי לו להתחכך קצת. כשנמאס לי התנתקתי ממנו פניתי לכיוון החדר ואמרתי: "מעכשיו אתה מדבר רק בהוראה ממני", הוא קם והלך אחרי.
על המיטה שכב גבר במסיכה וגאג, ידיים אזוקות ומחוברות לקולר וכל רגל אזוקה לקצה המיטה. לקולר היה מחובר תג ועליו היה כתוב "זה". התיישבתי ליד זה, ליטפתי לו את הזין שמיד התחיל לטפטף ואמרתי: "תכיר את זה, הוא חיכה לך. כדי שלא אתבלבל אליך אפנה ב"בוא". הוא פתח את הפה, אני הרמתי יד והוא סגר אותו. "בוא, תתפשט, אבל קודם תנקה לי את כף היד, זה לכלך אותי", קרבתי את היד לפה של בוא והוא ליקק עם פרצוף סובל.
בזמן שבוא התפשט אני התפניתי לזה, הירכיים שלו היו חשופות בפני מה נתן לי גישה נוחה לקיין והרעש של ההצלפה עם הגניחות של זה הרטיבו אותי, מאוד. כשבוא היה ערום שמתי עליו את הקולר, חיברתי לו תג שמי ודחפתי את הראש שלו בין הרגליים שלי, הוא נשם והתחיל ללקק, זה פשוט שכב שם וזלג. טפיחה קלה על הראש של בוא והוא הפסיק. הגשתי לו את הקולר החשמלי ואמרתי לו לשים על הזין של זה, זה מלמל בפחד לתוך הגאג ובוא חייך, גם אני. תוך כדי שהוא שם לו את הקולר הסברתי לבוא שכל פעם שזה מזנק, כי חישמלתי, הוא צריך להגיד "תודה שאת לא מחשמלת אותי", שיתחיל לאונן ושלא ישכח להגיד כשהוא קרוב לגמירה. סיימתי ולחצתי. הדקות הבאות היו קורעות מצחוק, בוא היה צריך לעמוד בקצב של התודות, להצליח לאונן תוך כדי, זה זעק וקפץ במיטה מכל חישמול ולי היו דמעות של צחוק, פשוט גן עדן. כשבוא אמר לי שהוא קרוב ביקשתי ממנו להפסיק ולהוריד לזה את הקולר מהזין. נתתי לכולנו לנוח מעט, תוך כדי שאני מלטפת לזה את הזין שלאט לאט חוזר לזקפה ולטפטוף ואז אמרתי: "בוא, תנשק לו את הזין, שיעבור לו. כואב לזה." הוא לא זז ואני חיכיתי. הוא לא זז ואני אמרתי: "דבר". הוא שאל: "למה לנשק? למה לא למצוץ? אני לא רוצה לנשק את זה, למצוץ זה פחות נורא". הסתכלתי עליו ואמרתי: "טוב, אם אתה לא רוצה אז תבקש יפה מזה למצוץ לו ותזכיר לו שהוא צריך לסמן אם הוא עומד לגמור. רק חכה שאסיר ממנו  את כיסוי העיניים והגאג, אני רוצה שהוא יראה אותך מוצץ לו." העיניים של זה נצצו, ריר נזל ממנו וכשבוא ביקש יפה למצוץ לו הוא הנהן בלי להוציא מילה, חייכתי.
בוא התמקם בין הרגליים של זה והתחיל למצוץ, הישבן שלו בלט ואני לא יכלתי להתאפק, אז החדרתי אצבע ועוד אחת, הגניחות של בוא היו מעומעמות, בכל זאת היה לו זין בגרון, אבל שמעתי את ההנאה שלו מזה שאני בתוכו, גם ראיתי את הזקפה. זה אמר: "אני קרוב, אני לא רוצה לגמור לו בפה". הוצאתי את האצבעות שלי מהחור של בוא, טיפסתי על המיטה ועל הפנים של זה "בוא, לאט יותר, רק ליקוקים קטנים. שלא יגמור. קודם אני." דקות קצרות אחר כך אמרתי: "בוא, עכשיו, קח אותו עמוק לפה. אני רוצה לראות אותך גורם לו לגמור ולהרגיש אותו גונח לתוכי, אחר כך אתה יכול לדבר."

פרלין​(נשלטת){ש} - הו פאק
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - מעולה. עוד פרק משובח מהגייגר בהווה לגייגר שתהיה (;
לפני 4 שנים
eyall{hrgiger} - "בוא" באנגלית נשמע טוב.
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - וגם משעשע במידה בהתחשב בכך שדווקא הוא לא בא (:
לפני 4 שנים
hrgiger - סיימתם לערוך אותי (: ?
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - זה הוא שניסה לערוך מלמטה. אני רק הגבתי. את יודעת שאני מאד מנומס (:
לפני 4 שנים
eyall{hrgiger} - אני מבין שההנהלה מתנגדת להצעות ייעול.
לפני 4 שנים
alphaparadox​(נשלט) - מרטיט. ומטפטף.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י