סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 23 במרץ 2020 בשעה 21:01

ביקשתי ממנו לשחזר כל מיני דברים שהוא שלח לי, כי... פשוט כי בא לי. וככה זה ביננו, לי בא והוא מסכים.
אז הוא קשר את המשקולת לאשכים ואני עמדתי מולו, לובשת חיוך וסטראפ וביקשתי ממנו לרדת לרצפה, לכרוע על הברכיים ולהוסיף עוד משקולות. כשהוא סיים ביקשתי ממנו לפתוח את הפה וירקתי כמה פעמים, החיוך שלו גרם לי לחייך וללטף לו את הזין עם כף הרגל, המשקולות לא מנעו ממנו להזדקר. כשהנחתי לו את הכדור בפה ירקתי כמה יריקות, כדי שיהיה לו קל לבלוע וכשהוא שאל מה זה עניתי: "הזין שלך יסביר לך עוד מעט, בינתיים תמצוץ" וחדרתי עמוק לפה שלו. ההשתנקויות שלו הרטיבו אותי. אחרי כמה דקות נמאס לי ואמרתי לו שאני הולכת לסלון ושהוא יכול להצטרף אלי אם בא לו, אבל הוא נשאר על הברכיים, עם המשקולות וצריך לאונן עד סף גמירה. כשהוא קרוב שיעצור, את האוננות והזחילה. כמובן שהוספתי: "הבנת שזה ויאגרה, נכון?" ויצאתי מהחדר.
האנחות שלו, כשהוא מושך את כל המשקל הזה עם האשכים שלו נשמעו היטב, עד הדפיקה בדלת. פתחתי את הדלת, קיבלתי חיבוק שלום ואמרתי בקול: "אני הולכת לזיין את מי שנכנס עכשיו. אם אתה רוצה לגמור היום אתה צריך להגיע לפה לפני שהוא גומר. הוא היה במניעה שבוע והגיע לסף גמירה 3 פעמים בשעה האחרונה".
האמת היא שזה היה קרב אבוד מראש, שתי דקות של חדירה והוא כבר התחנן לגמור. אז הצמדתי ויברטור לזין שלו וליפפתי עם ניילון נצמד. אני לא יודעת מה הרטיב אותי יותר. הגמירה המהירה שלו כשאני מזיינת, הצעקות שלו כשלא הסכמתי לכבות את הויברטור שרטט על הכיפה הכל כך רגישה אחרי גמירה, המבט שהגיע כשאמרתי: "בוא, נשחרר אותך מהמשקולות ונחזיר אותך לחגורת צניעות. לא הספקת" או התחינה שלו לתת לו לפחות לטעום אותי.
אז נעלתי אותו, נשכבתי על הבחור המווברט, ככה שהזין הרוטט שלו מגרה לי את הדגדגן ואמרתי: "בוא, אתה יכול לקבל הישבן שלי עד שאגמור"

Ronnie sm​(שולט) - מקסים
לפני 4 שנים
Leaker​(נשלט) - ווווווווואו מה שימי הקורונה מוציאים ממך...
לפני 4 שנים
Netrunner​(נשלט) - איך זה הגיוני שהזין ירד מזיקפה ככ מהר?
לפני 4 שנים
PeterPup​(אחר) - וואוו.התיאור ממש כמו כדור ויאגרה
לפני 4 שנים
תובנות​(מתחלף) - מושלםםם!! 🤗🤗
לפני 4 שנים
יואב 31​(אחר) - את פשוט תותחית
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י