בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

חלקת האלוהים הקטנה שלי

"Don't cry because it's over smile because it happened"
לפני 13 שנים. יום רביעי, 7 באוגוסט 2013 בשעה 4:42

וואו........... חודשים שלא הייתי כאן.

הפלגתי רחוק.

כל כך מתגעגעת, כל כך רוצה לגעת שוב.

החיים מובילים אותנו בדרכים שונות, מלאים בהפתעות,

לפעמים בהפתעות טובות ולפעמים בהפתעות טובות יותר.

כל כך רציתי להשאר.

כל כך רציתי להמשיך לחוות את הטוב ביותר.

כשאני קצת מתגעגעת, אני לא שוכחת

לא שוכחת שהעבר לא נעלם, הוא תמיד כאן,

חרוט בראש כזכרון מתוק.

מבטיחה לעצמי לחזור,

לא עכשיו, עוד קצת

בכל מקרה עד אז, מלאת געגועים.........

 

Tonight will be a memory too, And a new day will begin

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י