לפני 18 שנים. יום שני, 10 במרץ 2008 בשעה 19:58
אה, כן.. זה סכין.
אני מקווה שאני לא דרמטי מידי.
יש הרבה שלא נאמר, אולי עדיף ככה.
אולי נשאר עוד חברים.
והדבר היחיד שמרתיח אותי, באמת הדבר היחיד, הוא שאתם חושבים שיצאתם בסדר.
אז זהו, שלא.

