שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

wicked fairy

נפתח הספר, נפתח הלב,
בואו גלו מהו כאב
אדם עם כנפיים, עיניים סגולות,
היכנסו לבפנים יש הרבה לגלות...
לפני 18 שנים. 13 ביולי 2005 בשעה 23:29

החלתי בכפות רגלים, ברוגע... בעדינות... ומכאן ידעתי שהכל יתחיל- he's going down!
אני מותח בעדינות את כפות הרגליים שלו, חלק אחר חלק, משקיט את השריר לחוויה של שיחרור מוחלט, מעסה בעדינות את אצבעות רגליו ואז עובר לעקב לוחץ בחוזקה על הגיד שלו.

העיניים שלו מספרות הכל, רואים את ההנאה מהן.
אני יודע שהוא יקבל מסאג' מלא, אני יודע שהוא הולך להיות שלי, והחיוך הזה שלו, המילים שלו נהיות מגרות יותר ויותר.

אני ממשיך לשוקיים שלו, נוגע בשרירים שאף אחד אחר חוץ ממנו לא נגע בהם, מסובב בעדינות את שריר בתנועות אחידות למלא ולמטה, הוא גונח ונאנח, מתמלא הלם ממה שזוג ידיים אחד יכול לעשות. אני ממשיך וממשיך לא מפסיק, אני יודע כמה זה מתסכל כשמפסיקים, אז בשביל העונג הזה, העונג שלו אני אמשיך ויהי מה!

מהשוק אני עובר לכפות הידיים שלו, מבקש ממנו לשכב עלי ומניח כרית לראשו. התחלתי בתנועות שמזכירות לי את הסמל האסטרולוגי של מזל סרטן, סיבוב עם שתי האגודלים לכיוונים הפוכים בזמן לחיצה עמוקה וארוכה.

הוא גונח בשקט, עובר עוד כמה שלבים אל תוך הספייס, אני רואה את זה ואני רוצה אותו כל כך עמוק עד שלא יוכל לצאת!

אני מתחיל לעבור על הכריות בידיים שלו, לוחץ בעדינות ואז בחוזקה, מעסה מעסה מעסה, הוא כבר במצב של חוסר הכרה, לא רואה,מרגיש, או מגיב לסביבה שלו הוא כל כך עמוק בפנים... אחרי הכריות אני עובר לאצבעות מושך ומוציא מתחים מכל אחת מהן בנפרד נותן את ההתייחסות לכל אחת ואחת מהן, אני יודע שזה הפטיש שלו, אני רואה את זה ואני אנצל את זה עד הסוף!

כשהחלטי שמספיק לעבוד על האצבעות תפסתי בשריריי הידיים שלו ולשתי אותם כבצק, בודק תמיד אני לא מכאיב או מגזים, תמיד לענג, זהו תפקידי, אחר כך תפסתי במפרקי ידיו ומשכתי, משכתי בתנועות סיבוביות כך שכל הידיים שלו השתחררו כאילו הרגע נולד. הסתכלתי עליו, הוא נראה כל כך תמים, כל כך יפה, כל כך שליו שאני לא יודע איך הצלחתי לא לנשק אותו באותו הרגע, האיפוק!

הורדתי את ידיו על ביטנו ועם אצבעותיי חפרתי אל גבו, מתחת לשכמותיו ולחצתי, גורם לעוד אנחה דקיקה ועליה של הגוף באופן איטי עד להחפיר. החלתי מעסה את שכמותיו וכתפיו, הוא גנח, מתחנן לעוד. לא, לא מתחנן באופן מודע, אבל זה מה שהוא משדר, זה מה שהגוף שלו משדר, "עוד! עוד! תן לי עוד! בבקשה!" ואני מרגיש את זה, טועם את זה, נושם את זה, ואני שמח, הוא מתענג וכך גם אני ולו רק מעצם הסיבה שהוא מאושר, גם אם זה למעט מאוד זמן, רק לעכשיו, בגללו אני מאושר.

ואני ממשיך לעסות, מתענג למראה פרצופו ואז, בטעות "תמימה" לחלוטין, שרטתי אותו, וראיתי איך גופו מתפתל למגע ציפורניי המטופחות, שמחתי, והמשכתי במסאג' ומפעם לפעם שרטתי, נותן לו דרך מחוספסת לגן עדן.

השכבתי אותו על ביטנו, והחלתי לעסות את הירכיים העליונות שלו מעסה בתנועות חלקות ועמוקות כדי לשחרר את השריר כמה שיותר מהר ואז שמתי לב אליהן, הן ביצבצו מאחורי הבוקסרס ובראש שלי עוברת המחשבה "בקרוב הן יהיו בפה שלו" grin grin grin .

בהיתי בו, ממש לשניה אחת... לראות את הגוף היפה הזה שלו... לקחתי את שתי ידיו ומשכתי, מתחתי את גופו לאט לאט יותר ויותר... היופי של שריריי הגב שלו נמתחים מרהיב, גם עומק גניחתו היה מרנין. ישבתי על הירכיים שלו והמשכתי לעסות את גבו בעדינות, עובר על השרירים השונים ואז החלטתי לשנות משהו, להראות לו משהו אחר משהו שלא חווה אף פעם, מסאג' עם הסנטר, ומהרגע שנגעתי בו עם סנטרי הוא החל גונח יותר ויותר, אני עובר על כל אזור עמוד השידרה שלו ואז בעמוד עצמו וכל הצלילים מסביב נבלעים בגניחות שלו, באנחות הדקיקות, הארוכות, הנזקקות כל כך שלו...

הפכתי אותו על גבו, וראיתי את הבוקסרס, ראיתי את האוהל שנוצר, ראיתי הכל, ומיד החלתי לעסות את ירכיו שוב, עולה מהצד אל כיוון הישבן מתחת לתחתונים תמיד מסביב, מגביר את הציפייה שלו, מגביר את העונג שלו ואז תפסתי בו, בזין שלו, ועיסיתי... לחיצות עדינות לאורך כל הכלי הנהדר הזה....

משכתי את הבוקסרים מאגנו ומשם לרצפה ואז יצרתי מעויין בעצרת הקשת שבין אגודליי ואצבעותיי, לחצתי לחיצה עמוקה, כל לחיצה הכי קטנה באזור מרטיטה אותו ולחיצה כוללת על כל המערכת גרמה לפרכוס הראשון...

תפסתי בו והתחלתי לבחון אותו מקצהו ראשון לשני לחצתי, עיסיתי, ליקקתי, שאבתי, והוא בגניחות ואנחות, פרכוסים ותזוזות חדות, ירדתי אל מתחת לביצים שלו אחרי לחיצות וליקוקים משמעותיים וצבטתי חזק, חזק מאוד,אגנו עלה באוויר, גניחה חזקה נשמעה בחלל החדר יותר מהקודמת, ואז סובבתי קלות את רגלו ובהיתי ביופי ישבנו, לא חיכיתי יותר מעשרים שניות ואז פשוט הלשון השתלטה על כל האזור,עוד גניחה ואז צעקת עונג מוחלטת...

החדרתי אצבע אחת, ופרצופו התעוות מה תענוג, שיחקתי בפנים, בגופו... סובבתי אותו על אצבעי בכל מובן המילה כל זאת ועוד בזמן שאני מאונן לו עם היד השניה ומלקק ויונקת את אשכיו הגדולים... ואז נזכרתי במשהו, הוא פטישיסט והתחלתי ללקק את אצבעות רגליו, אצבע אחר אצבע תוך כדי שאני מחדיר לתוכו עוד אצבע, הוא גנח השתולל רצה לצעוק אך לא יכול הוא גמר וגמר וגמר וגמר שוב ושוב ושוב, אין לזלזל בכוחן של מולטי אורגזמות.

לבסוף כששקע באופן מוחלט בתוך ספייס הוא פשוט נשאר שם, בדיוק כפי שרציתי, הרמתי אותו עליי, חיבקתי אותו חזק ושאלתי אותו אם הוא מרגיש את זה, הוא ענה בחיוב, הוא הרגיש את חיבור, את הצא'קרות מתקשרות את פרץ האנרגיה הממוקד, הוא חווה חיבור, חיבור כנה ללא שום מגבלות או חומות...

בתנועה חובקת הנחתי אותו על הספה ואז שכבנו בכפיות כשאני מחבק מלטף ומנשק אותו, שומר עליו, כי זה הרגיש כל כך נכון, לשמור עליו, שלא יקרה לו כלום, ששום דבר לא יפריע לו, הוא חווה את השלווה שלו וזה מגיע לו, כל כך מגיע לו ואין דבר שראוי שייקח את זה ממנו.

הוא ריחף,ריחף כל כך גבוה, אני לא חושב שהוא אי פעם ריחף כל כך גבוה, ואני הענקתי לו את זה.

תודה שנתת לי לענג אותך, רחפן.


אקסטזה​(אחרת) - מדהים!
זה כ"כ טוב להיות אתה - לדעת שאתה מסב למישהו כ"כ הרבה הנאה..
מתה על התחושות האלו :)
לעולם אל תפסיק ...:)
לפני 18 שנים
kael - תודה (:
*מסמיק*

נשיבוקים ארוכים ארוכים {נמש c בתוך עיגול},
kael
לפני 18 שנים
luk - היי

אני סטרייט
ולמרות זאת נהנתי מאוד
מהפוסט שלך
סחתן
לפני 18 שנים
kael - תודה לך luk
אין סיבה שלא תהנה, כמו שאני אהנה מסיפור טוב של לסביות... {קלייר רולז!} וגם של סטרייטים {זיקית איז הפנינג!} ושל הומואים {ניו בוי כותב מדהים!} גם אתה יכול ואף רצוי!

kael
לפני 18 שנים
מאסטר יקיר​(שולט) - שמע.... זה מדהים!
נהניתי מכל שנייה בה ישבתי לקרוא את הבלוג הזה!
נתינה עצומה ואדירה שלך, בה אתה מענג ללא תנאי
ולבסוף, במקום לזכות בהערכה על השקעתך הבלתי נלאית, אתה חש בצורך להגן עליו, לשמור, לדאוג שלא יופרעו מרחבי העינוגים והריחופים שלו...

יפה!! אהבתי!!
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י