לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ספרית הפנטזיות שלי

לפני כחצי שנה. יום שלישי, 23 בספטמבר 2025 בשעה 2:01

במחלקת השיקום בשיבא , פגשתי ערב החג את אילן וקלרה, הוריו של גיבור ישראל ,אל״מ אסף חממי ז״ל שנפל בקרב עם מחבלים בקיבוץ נירים ב-7 לאוקטובר וגופתו נחטפה ומוחזקת בידי חמאס.
אילן וקלרה באו לבקר את רס״ב תמיר סאעד שנפצע קשה לפני שנה בפתח מנהרה בחן יונס. סאעד היה הגשש של אל״מ חממי ז״ל.
אילן וקלרה נטלו על עצמם שליחות : הם תרים את הארץ , נפגשים עם פצועים, משפחות וקהילות ומבקשים אחדות בעם , ושנהיה טובים וראויים.
תודה לכם אילן וקלרה היקרים. נעשה הכל.
שנה טובה, מיטיבה וחומלת לבית ישראל.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י