לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ספרית הפנטזיות שלי

לפני חודשיים. יום שישי, 24 באפריל 2026 בשעה 3:55

לא זה לא בגלל ספריי שלג, זה בגלל הורים בבונים לא מפותחים תת רמה של צואה אנושית. פני המדינה כפני הממשלה. בבונים.

חמש שנים עבד ימנו זלקה, מפתח תקווה, בפיצה האט ב קניון הכיכר כפר גנים ג'. הוא בן למשפחה קשת-יום, שהיה חייב לעזור לפרנסה. הוא התחיל כשליח על אופניים והתקדם להיות אחראי משמרת. בערב יום העצמאות, במקום לחגוג כמו כולם, הוא הגיע לעוד משמרת בפיצרייה, אליה הגיעו חבורת צעירים, שלפי עדויות היו שיכורים וריססו ספריי על לקוחות. זלקה ביקש מהם בנימוס להפסיק. בשעה 1:30 זלקו סגר את הפיצרייה ואז נתקל שוב בצעירים. הוא החל לברוח, אך הם השיגו אותו ואחד מהם דקר אותו דקירה קטלנית ברגל בעורק הראשי. הצעירים ברחו וזלקה התבוסס בדמו, עד שהוזעקה עזרה והגיע אמבולנס לפנותו לבילינסון. בבית החולים ניסו לייצב את מצבו, לאחר שאיבד כמות אדירה של דם. אתמול הוא נפטר. ככה סתם. בגלל ספריי שלג.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י